Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geishakuulista...

Vierailija
15.05.2006 |

Minäpä siten ostin ne, ja nyt olen sitten vähän pihalla, että onkohan noista mitään hyötyä. Ostin 3,5cm kun synnyttäneillä (tuli tosi paha repeämäkin) sitä suositeltiin, mutta eihän noiden sisällä pidossa ole mitään ongelmaa. Oikeastaan en edes huomaa niitä, saatika että pitäisi lihaksia jännittää että ne pysyisi. taitavat sitten olla aivan liian isot minulle...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja liikuttele niitä sisälläsi! malttia!

Vierailija
2/10 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä noilla olen testannut, että ns. työnnän niitä ulos päin ja vedän sisääni ja sen teossa ei kyllä ole mitään ongelmaa... Vaikkakin en kuitenkaan tunne kuulia kauhean hyvin, että missä ne on tai liikkuuko ne ollenkaan, mutta sormella varmistaessa tiedän että ne liikkuu " ylös ja alas"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä niiden kuulien sisällä pidossa ollut mullakaan ongelmia. Mutta sitten huomasin, että ainakin Sin Cityssä oli sellaset ihan pikkuruiset kuulat ja ne kuulemma on tarkoitettu nimenomaan lihasten treenaamiseen, koska pullahtavat helposti ulos.

Vierailija
4/10 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne paljoa niitä siellä olevankaan, mutta kuitenkin ovat auttaneet yllättävän paljon alapäänlihaksien tiukentamiseen.

Laitan voidellut kuulat (Smartballs) muutamaksi tunniksi sisääni, ja annan vain olla siellä. Teen tätä nyt asiasta innostuneena lähes joka päivä.

Vierailija
5/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet just puhuvat tosta, ettei ne kuulat tunnu missään - ovat liian isot tjtn, mutta sitten jos malttaa vaan pitää niin vaikutuksia kuitenkin tulee. Ehkä kaikki ei sit ymmärrä miltä sen treenaamisen pitäis tuntua :)

Vierailija
6/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun (ja joskus vieläkin) tuntui kun minua olisi rakasteltu kävellessäni. Siis hyvin ristiriitainen tunne .., vaikea selittää.

Nyt jo pitempään harrastaneena tuo tunne ei enää niin voimakas, mutta edelleen tunnen voimakasta kiihoitusta samalla. Myös kosteuden eritys runsasta etenkin kuulia kauemmin pitäessäni. Kuiteskin lihakset ovat nyt timmissä kunnossa.

Vierailija
7/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suuremmat kuulat joissa naru ja sitten löytyy pienet,irralliset ja painavammat kuulat (molemmat ostin sincitystä)

Kysyisin että onko mitään eroa kummalla treenan,voiko jommat kummat tuoda parempia tuloksia? Vai onko aivan sama kummilla palloilla jumppailen? Molemmat pysyvät hyvin sisällä,pikku kuulia en vaan oikeen tunne sisälläni,en oikeestaan ollenkaan...mutta ne suuremmat kyllä tuntuu..toisinaan jopa vähän epämielyttävältäkin suuren kokonsa vuoksi.

Vierailija
8/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin tykkään näistä isommista vaikka on ne pienetkin.

Vierailija
9/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia toyheavenin benwa kuulista? tuotetiedoissa sanotaan näin:

" Lantinpohjan lihasten harjoittamiseen tarkoitetut metalliset kuulat. Ben Wa -kuulat ovat muita malleja pienemmät ja raskaammat, joten harjoittelu on erittäin tehokasta!"

Vierailija
10/10 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sitten netin kautta samantapaiset pienet painavat muovipinnoitetut, ja allergiaystävälliset. Niitä tulee pidettyä (kuten nyt täällä työpaikallakin) melko usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä