Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen jälkeinen seksi

Vierailija
15.05.2006 |

Tiedän, että aiheesta on keskusteltu ennenkin, mutta en ole pitkään aikaan ehtinyt palstalle, joten... Synnytin reilut kolme viikkoa sitten alateitse ja kaikki meni hyvin ja normaalisti. Välilliha leikattiin ja ommeltiin. Olen halunnut seksiä jo reilun viikon ja eilen sitten kokeilimme varovasti. Tuntui niin paljon vielä kipua, että lopetimme kokeilun siihen ja totesimme, että pitää vielä odottaa. Olin pettynyt!! Vielä kerran: kuinka nopeasti kanssasiskot ovat päässeet takaisin seksin maailmaan?? Pitääkö vaan odottaa kärsivällisesti vielä viikkoja, kuukausia..?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä synnytyksestä n.1,5kk. Jälkitarkastuksesssa en ole vielä ollut... Pitääkö sinne asti odottaa?

Vierailija
2/4 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu, että ei tarvitse odottaa jälkitarkastukseen asti, jos vain tuntuu siltä, että seksi onnistuu! Ja kondomia pitäisi käyttää tulehdusriskin vuoksi... Tehtiinkö sulle eppari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sain aika pahan repeämän, ja tikkejä oli niin paljon ettei lääkärikään enää jaksanut laskea...

Vierailija
4/4 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin alateitse tytön 2 kk sitten. Tehtiin eppari ja ommeltiin. Haavaa kiristeli aika pitkään, mutta nyt enää sormella kokeilemalla tuntuu arpi välilihassa. Seksiä kokeiltiin n. 5 vkoa synnytyksestä ja hyvin sujui. Kondomi ja liukuvoidetta lisänä ja ei sattunut, tosin alkuun pitää edetä aika rauhalliseen tahtiin. Aika pian seksielämä palautui ihan normaaliksi ja pakko myöntää, että joko olen unohtanut, kuinka kivaa seksi on (raskauden loppuvaiheessa niin kömpelö olo, ettei paljoa huvittanut...) tai sitten seksi on parempaa synnytyksen jälkeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi