Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö mies yksin jos luovuttaa seuranhaussa?

Vierailija
13.01.2019 |

Ei käy baanalla, tee aloitteita eikä pidä mitään profiilia esimerkiksi Tinderissä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt elämässäni kymmenen aloitetta.

Nyt olen 40-vuotias miesneitsyt. 

Mieti sitä.

Eipä ihmetytä että olet. Kymmenen aloitetta on todella vähän. Sen määrän pitäisi täyttyä viimeistään vuodessa.

Itse tein sinkkuna saman verran aloitteita varmaan kuukaudessa tai kahdessa.

Ja olen nainen. Suomessa nainen (ulkonäöstä riippumatta!) jää yksin jos ei tee aloitteita. Suomalainen mies kun ei saa mitään aikaan, minkä huomaa tästäkin keskustelusta.

Vierailija
62/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kannattaa sanoa, jotta nainen saa hyvän ensivaikutelman? 

Jotain positiivista ja kohteliasta tietysti. Ja jos netissä juttelet niin vastaa viesteihin kohtuullisen nopeasti, vaikeasti tavoiteltavaa esittävät miehet ovat todellinen turn off. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin naapurin pullukan ko itekin oon pullukka. En enää haaveile niist instan tytöist. Järkee tuli päähä ku kukaa ei huomaa. M38

Vierailija
64/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt elämässäni kymmenen aloitetta.

Nyt olen 40-vuotias miesneitsyt. 

Mieti sitä.

Eipä ihmetytä että olet. Kymmenen aloitetta on todella vähän. Sen määrän pitäisi täyttyä viimeistään vuodessa.

Itse tein sinkkuna saman verran aloitteita varmaan kuukaudessa tai kahdessa.

Ja olen nainen. Suomessa nainen (ulkonäöstä riippumatta!) jää yksin jos ei tee aloitteita. Suomalainen mies kun ei saa mitään aikaan, minkä huomaa tästäkin keskustelusta.[/quote

Tämä kommentti on kuin suoraan omasta kynästä. Aloitteellinen pitää olla jos jotain haluaa, tämä pätee kaikilla elämän osa-alueilla. 

Vierailija
65/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen aloitus tosiaan. Jos ei ole mitään kiinnostusta etsiä kumppania niin jää yksin, oli mitä sukupuolta hyvänsä. Ja täytyy sitä aloitteellisuutta olla myöhemminkin jos haluaa, että suhde toimii. Naisena sellaiset miehet ei kiinnosta, joilla ei ole mitään oma-aloitteisuutta ja kaikki jätetään naisen harteille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme