Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö mies yksin jos luovuttaa seuranhaussa?

Vierailija
13.01.2019 |

Ei käy baanalla, tee aloitteita eikä pidä mitään profiilia esimerkiksi Tinderissä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 jatkaa vielä, että ylipaino on mulle aivan kertakaikkinen turn off, siispä se oli aiemmin täysin estänyt mua edes näkemästä miestäni kiinnostavana. Lisäksi mun mielestä kertoi hänen luonteestaan, että pystyi tekemään moisen elämäntaparemontin.

Vierailija
42/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätös on tehty. Joku suominainen osoittaa aktiivisuutta tekemällä aloitteen tai hankin puolison ulkomailta.

"hankin puolison" kertoo aika suoraan suhtautumisesta naisiin. Jos kumppanin haluat niin mene positiivisella asenteella tapahtumiin ja paikkoihin, joista puolison voi löytää.

Hän on menossakin paikkoihin, joista puolison voi löytää, ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa asiassa jää tavoite saavuttamatta jos luovuttaa.

Naiselle se luovuttaminen on sitä, että lakkaa käymästä kampaajalla, meikkaamasta, ja alkaa kulkea epäpukevissa cittarivaatteissa. Silloin muuttuu miesten silmissä näkymättömäksi ja jää yksin.

Kyllä, jos luovuttaa yrittämästä, kukaan ei tule kotoa hakemaan.

Jos ei baari kiinnosta ja salilla on vain miehiä, kokeile netistä, en siis tarkoita tinderiä.

Vierailija
44/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokeile netistä, en siis tarkoita tinderiä.

Tinder on ainoa seuranhakupalvelu, joka ei ole täysin kuollut.

Vierailija
45/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, kokeile nettiä. Ei tarvitse sanoa olevansa kokematon heti alkuunsa. On tärkeää tavata pian livenä, että näkee, onko helppo jutella, samanlaiset mielenkiinnon kohteet, saman tyyppinen huumorintaju.

Sitten jos kaikki tuntuu menevän hyvin, ja nainenkin alkaa avautua vaikka että on eronnut pitkästä liitosta, niin voit kertoa puolestasi, että sinulla ei ole paljonkaan suhdehistoriaa.

Vasta jos pääsette sille asteelle, että olette kahden viinillä jomman kumman kotona, niin sinun on aika tunnustaa, että olet sitten kokematon, siis oikeasti ihan kokematon. Niin hän osaa ottaa ohjat, eikä jää ihmettelemään, etkö pidäkään häntä haluttavana.

Jos teillä kaikki muu synkkaa, kokemattomuus ei haittaa. Asia on nimittäin piankin korjattu.

Vierailija
46/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokeile netistä, en siis tarkoita tinderiä.

Tinder on ainoa seuranhakupalvelu, joka ei ole täysin kuollut.

Miten niin, muissakin on porukkaa.

Vierailija
47/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt elämässäni kymmenen aloitetta.

Nyt olen 40-vuotias miesneitsyt. 

Mieti sitä.

Teoriassa mikään ei estä sua tekemästä 10000 uutta seuraavan 5 vuoden aikana. Tuskin olet enää sen jälkeen.

Luuletko?

Kerro millä sanoilla teen aloitteen ja aloitan huomenna.

En ole tuo edellinen kommentoija, mutta paljon riippuu tietysti siitä, missä aloitteen teet. Siis teetkö aloitteen netissä vai livenä. Kaikki lähtee positiivisuudesta, negatiivisia ihmisiä ei jaksa katsella kukaan. 

Varmasti riippuu. Jos olen 40-vuotias kokematon niin varmaan mahdollisuudet ei ole suuret. Mussa on jotain vikaa, jos ei ole tähän mennessä tapahtunut?

Ei esim. kaikki 40v naisetkaan kokeneita ole. Luulisin, että netti olisi sulle sopiva paikka lähteä etsimään kumppania. Silloin sulla on aikaa miettiä, mitä haluat itsestäsi kertoa ja monella palstalla voit esiintyä myös anonyymisti eli kokemattomuudesta kertominen on helpompaakin kuin kasvotusten. Eikä kokemattomassa todellakaan mitään vikaa ole, mua ei häiritsisi jos mies kertoisi olevansa kokematon. 

Sanasi ovat oikeita. 

Olen myös käynyt netissä deittailemassa. Valitettavasti lopulta pitää tavata livenä ja silloin suurin osa naisista huomaa tilanteeni ja hylkäävät, koska en osaa toimia, kuten pitää.

Niin siis sun pitää tietenkin kertoa kokemattomuudestasi ennen tapaamista. Sanot vain suoraan, ettei ole mitään kokemusta ja varmasti jossain vaiheessa löytyy kokematon nainen tai sitten nainen, jota kokemattomuus ei haittaa. Uskon aidosti, että löydät vielä naisen jos jaksat yrittää. 

Ai pitää?

Moniko nainen lähtee edes treffeille, jos kerron? Haluaisin kertoa, mutta en uskalla.

En nyt puhu tietenkään kaikkien naisten puolesta, mutta ei kaikkia naisia kokemattomuus haittaa. Ja tuo on just se sun ongelma kun sanot, ettet uskalla kertoa itsestäsi. Ei susta kukaan saakaan tietää, jos et itse itsestäsi kerro. Sun täytyy vain kerätä rohkeutta ja luottaa siihen, että jonkun kanssa löytyy yhteinen sävel. 

Vierailija
48/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä.

Teoriassa mikään ei estä sua tekemästä 10000 uutta seuraavan 5 vuoden aikana. Tuskin olet enää sen jälkeen.

Luuletko?

En ole tuo edellinen kommentoija, mutta paljon riippuu tietysti siitä, missä aloitteen teet. Siis teetkö aloitteen netissä vai livenä. Kaikki lähtee positiivisuudesta, negatiivisia ihmisiä ei jaksa katsella kukaan. 

Varmasti riippuu. Jos olen 40-vuotias kokematon niin varmaan mahdollisuudet ei ole suuret. Mussa on jotain vikaa, jos ei ole tähän mennessä tapahtunut?

Ei esim. kaikki 40v naisetkaan kokeneita ole. Luulisin, että netti olisi sulle sopiva paikka lähteä etsimään kumppania. Silloin sulla on aikaa miettiä, mitä haluat itsestäsi kertoa ja monella palstalla voit esiintyä myös anonyymisti eli kokemattomuudesta kertominen on helpompaakin kuin kasvotusten. Eikä kokemattomassa todellakaan mitään vikaa ole, mua ei häiritsisi jos mies kertoisi olevansa kokematon. 

Sanasi ovat oikeita. 

Olen myös käynyt netissä deittailemassa. Valitettavasti lopulta pitää tavata livenä ja silloin suurin osa naisista huomaa tilanteeni ja hylkäävät, koska en osaa toimia, kuten pitää.

Mitä tarkoitat, toimia kuten pitää?

Olin treffeillä hyvin kokemattoman nelikymppisen miehen kanssa. Kokemattomuus ei ollut mikään turnoff, oikeastaan olisi ollut kiva, jollei miehellä olisi lukuisia eksiä ja lapsia jonkun muun kanssa.

Turnoff oli se, miten hän ei osannut huomioida minua. Hän tuli myöhässä, ei tehnyt mitään sellaista herrasmiesmäistä kuten auttaa takkia, tuolia, kysyä mitä tykkäisin että otetaan. Kokemuksen puute oli ihan ok, huomioinnin puutteeseen se tökkäsi.

Vierailija
49/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
50/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää aina lopulta yksin joka tapauksessa, vaikka mitä tekisi.

Vierailija
51/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä.

Luuletko?

Sanasi ovat oikeita. 

Niin siis sun pitää tietenkin kertoa kokemattomuudestasi ennen tapaamista. Sanot vain suoraan, ettei ole mitään kokemusta ja varmasti jossain vaiheessa löytyy kokematon nainen tai sitten nainen, jota kokemattomuus ei haittaa. Uskon aidosti, että löydät vielä naisen jos jaksat yrittää. 

Ai pitää?

Moniko nainen lähtee edes treffeille, jos kerron? Haluaisin kertoa, mutta en uskalla.

En nyt puhu tietenkään kaikkien naisten puolesta, mutta ei kaikkia naisia kokemattomuus haittaa. Ja tuo on just se sun ongelma kun sanot, ettet uskalla kertoa itsestäsi. Ei susta kukaan saakaan tietää, jos et itse itsestäsi kerro. Sun täytyy vain kerätä rohkeutta ja luottaa siihen, että jonkun kanssa löytyy yhteinen sävel. 

Muutaman kerran kerroin. Siihen loppuivat treffit. Siksi en enää kerro.

Vierailija
52/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet itse noin varma, että treffien loppuminen johtuu siitä että kerrot kokemattomuudesta, kokeile ihmeessä ettet kerro, ja katso kuinka käy.

Minä kyllä luulen että kyse on enemmin jostain muusta sosiaalisesta kömpelyydestä, ja että ennemmin kokemattomuus johtuu siitä.

Vierailija
53/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä.

Ei se neitsyys loppuen lopuksi paljon eroa siitä, että on muutaman naisen kanssa joskus räpeltänyt.  Tämä johtuu siitä, että se läheisyyden tarve ja himo on uusiutuva ongelma. Eikä se huono itsetunto saamisella katoa.

Vierailija
54/65 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä.

Ei se neitsyys loppuen lopuksi paljon eroa siitä, että on muutaman naisen kanssa joskus räpeltänyt.  Tämä johtuu siitä, että se läheisyyden tarve ja himo on uusiutuva ongelma. Eikä se huono itsetunto saamisella katoa.

Ihme alapeukutusta, vaikka näin se asia on. Itsekin kohta 40v ja vaikka kerran pääsin naisen kanssa touhuamaan ja poikuudestani, ei sillä enää ole mitään merkitystä n. 20v myöhemmin kun sen koommin ei ole päässyt touhuamaan. Se on kuin olisi joku huumeaddikti, satsin vedettyään tuntuu hyvältä mutta mitä kauemmin on ilman sen surkeammaksi käy olo ja pian onkin vieroittunut kokonaan eikä tarvi enää saadakaan. Mikä ei välttämättä ole huono juttu.

Vierailija
55/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on outo. Tottakai jää yksin jos luovuttaa eikä edes halua yrittää. 

Vierailija
56/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kannattaa sanoa, jotta nainen saa hyvän ensivaikutelman? 

Vierailija
57/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen kannattaa pyytää omalta äitiltä apua. Äiti pukee ja puunaa ja opettaa vuorosanat. Josko se auttaisi tähän tilanteeseen?

Vierailija
58/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Loppukesästä suljin tinderin ja en nyt ihan hirveästi ole nokkaani ulos laittanut vapaapäivinä niin voin kertoa että hiljaista on pidellyt. Veikkaan et jos oikeesti haluisin naisseuraa niin sitä saisin mut nyt tuntuu hyvältä näin

Vierailija
59/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy baanalla, tee aloitteita eikä pidä mitään profiilia esimerkiksi Tinderissä.

Ei. naiset rynnivätt oven murtaen sisään ja raastavat kotisohvalta mukaansa telkkaria katsovan poikamiehen.

Vierailija
60/65 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko hommasi mulle yhen kaverinsa ja sit sain naisen kun en ite saanu sitä aikaan. Muuten ois jääny se hommaki kokematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi