Jääkö mies yksin jos luovuttaa seuranhaussa?
Ei käy baanalla, tee aloitteita eikä pidä mitään profiilia esimerkiksi Tinderissä.
Kommentit (65)
Vaikka olisi ulkonäöllisesti millainen adonis niin yksin jää. Se on miehen kohtalo.
Vakiintuneet sosiaaliset piirit ovat tärkeä, monille tärkein pariutumiskanava. Ei niinkään baarit ja nettijutut, ellei siellä baarissa tavata kaveriporukoita.
Entä jos ei ole lainkaan varsinaisia kavereita ja sattuu olemaan ruma ja ylipainoinen?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vakiintuneet sosiaaliset piirit ovat tärkeä, monille tärkein pariutumiskanava. Ei niinkään baarit ja nettijutut, ellei siellä baarissa tavata kaveriporukoita.
Ja tuo on kyllä todella sääli, sekä myös aavistuksen sisäsiittoista hommaa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Tämä on kyllä ongelma, koska sosiaalinen piiri on kuitenkin aika rajoittunut, joten mitään parasta laatua ei todennäköisesti löydy. Kuitenkin moni valitsee helppouden ja tyytyy vähän epäsopivaan, jottei tarvitsisi kokea vieraiden naisten iskemisen epämukavuutta ja torjumisia.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole lainkaan varsinaisia kavereita ja sattuu olemaan ruma ja ylipainoinen?
Game over man! Game over!
Vierailija kirjoitti:
Ei käy baanalla, tee aloitteita eikä pidä mitään profiilia esimerkiksi Tinderissä.
Joo hiljaista on, toisaalta on kyllä mukavan rauhallista :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Eli mikä on seuraava oljenkorsi? Viro?
Olen tehnyt elämässäni kymmenen aloitetta.
Nyt olen 40-vuotias miesneitsyt.
Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä.
Sama tällä. Jos naista kiinnostaa niin hän tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä.
Teoriassa mikään ei estä sua tekemästä 10000 uutta seuraavan 5 vuoden aikana. Tuskin olet enää sen jälkeen.
No on tuokin kysymys, totta kai jää. Miesten on pakko olla aktiivisia, toisin kuin naisten, joille sataa aloitteita ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Oletatko, että ihmissuhdeasiat hoituu siellä jotenkin helpommin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä.
Teoriassa mikään ei estä sua tekemästä 10000 uutta seuraavan 5 vuoden aikana. Tuskin olet enää sen jälkeen.
Luuletko?
Kerro millä sanoilla teen aloitteen ja aloitan huomenna.
Kyllä.
Ja suurella todennäköisyydellä jää yksi vaikkei luovuttaisikaan.
Tietysti jää yksin jos minkäänlaista innokkuutta tai aloitekykyä seuran hakemiseen ei ole.
Se sun täytyy itse miettiä omat persoonallisuuspiirteesi lähtökohtana. Sitten vaan pidät silmät auki ja yrität havainnoida, mikä sanomisissasi ja tekemisissäsi oli se, joka sai kyseisen naisen torjumaan sinut. Sitten korjaat sen asian seuraavalla kerralla jne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinut saa kuvittelemaan, että erittäin itsetietoiset virottaret kiinnostuisivat sinusta, jos et suomalaisiakaan naisia saa kiinnostumaan itsestäsi?
Jos ei omista mallinaamaa ja 190cm pituutta niin vastaus on ehdottomasti kyllä!