Tuntuu väärältä pokailla tinderissä miehiä, kun olen ihastunut yhteen toiseen mieheen... Onko tämä väärin?
Voi olla että juttu ihastuksen kanssa etenee, tai sitten ei. Olen yrittänyt nyt olla avoin muillekin miehille, jotta en sitten hirveästi pety jos ihastuksen kanssa ei tulekaan mitään, ja olen ollut aktiivinen tinderissä. Silti takaraivossa jyskyttää tämä toinen mies, johon olen ihastunut. Ja suoraan sanottuna parempaa miestä ei voi löytyä, etsin vain hänen korvikettaan... Korviani myöten olen häneen ihastunut. Siksi tuntuu väärältä etsiä muita miehiä kun ajattelen todellisuudessa vain sitä tiettyä...
Mitä tekisitte jos olisitte minä?
Kommentit (8)
Et koskaan hyväksy mitään korviketta ennen kuin olet selvittänyt, voisiko sen ihastuksen kanssa tulla jotain.
Aina on riski, että ihastuksesi hylkää sinut kokonaan jos kuulee noista tinder-miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Et koskaan hyväksy mitään korviketta ennen kuin olet selvittänyt, voisiko sen ihastuksen kanssa tulla jotain.
Tämä on niin totta. Ja siksi pelottaakin selvittää totuus... Pakko lähiaikoina selvittää, missä mennään, koska en muuten pääse elämässä eteenpäin. Ihastukseni on jotain ainutlaatuista, en usko että hänenlaisiaan on montaa.
ap
Mullakin tälläinen ihastus joka ei ollut molemminpuolinen. En silti pysty ajattelemaan ketään muuta. Tuntuis väärältä tapailla muita miehiä, koska etsisin vaan hänen korvikettaan.
Mulla oli sellainen tilanne että tutustuin uuteen mieheen ja vähän ihastuinkin. En tuolloin kuitenkaan ajatellut mitään vakavampaa, kunnes yksi toinen mies alkoi ihan suoraan liehitellä ja vaikka hänen kanssaan olisi voinut olla lystiäkin (oli ihan eri tyyppinen mies kuin tämä ihastus), en lähtenyt hänen matkaansa tämän toisen takia johon olen palavasti rakastunutkin jo tätä nykyä.
No sitten et pokaile tinderissä. Mikä idea siinä edes olisi, jos se tuntuu väärältä etkä kuitenkaan mihinkään tosissasi viitsi ryhtyä, kun ajattelet sitä toista? Paitsi jos olet jo päättänyt, ettei se toinen juttu tule koskaan etenemään mihinkään, niin sitten kannattaa siirtyä tinderiin.
Jospa ihan oman mielenrauhasi vuoksi lähestyisit avoimesti ihastustasi, ja sitten juttu joko etenee, tai pääset itse siirtymään eteenpäin, kun ei tarvitse jossitella.