Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille käynyt näin nolosti että olette vahingossa lähettäneet facebookissa kaveripyynnön henkilölle, jota ette tunne?

Vierailija
13.01.2019 |

Jotenkin noloa kun minulle on kahdesti käynyt niin. Ekalla kerralla henkilö hyväksyi kaveripyyntöni ja toka kerta oli kiusallinen kun henkilö alkoi kysellä yksityisviestillä, että tunnetaanko me MUKA jostain. Ok, selitin hänelle asian kuten se oli eikä siinä sen enempää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo monta kertaa

Vierailija
2/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Ja hän vielä hyväksyi kaveripyyntöni:)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän voi peruakin ne pyynnöt, ehh

Vierailija
4/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voikin jos huomaa heti mutta minä en huomannut kun vasta sitten kun toinen osapuoli oli reagoinut

Tv. Ap

Vierailija
5/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kerran. Ihmettelin, kun eräs julkisuuden henkilö oli hyväksynyt kaverioyyntöni, en nimittäin ollut lähettänyt hänelle pyyntöä. Poistin kaveruuden samantien . Ilmeisesti puhelimella selatessani fb:tä oli sormi lipsahtanut.

Vierailija
6/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt kaksi kertaa, mutta onneks olivat sellaisia, joille olisin ihan hyvin voinut laittaa pyynnön muutenkin. Olin humalassa puhelimella ja sormi lipsahti huomaamattani. Sellaisten henkilöiden, joita en missään nimessä voisi pyytää, kohdalla olen varovaisempi puhelimen kanssa.

Vierailija
7/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutaman kerran. En tajua, miksi ne tuntemattomat hyväksyy kaveriksi, olen sitten vaan vähin äänin poistanut.

Pahin ehkä oli, kun stalkkasin ihastustani, joka oli jo silloin mun kaveri facessa, ja sitten vahingossa laitoin kaveripyynnön hänen siskolleen, jota en tunne yhtään. Onneksi huomasin heti, ja sain poistettua. Siinä kone kuitenkin aiheutti hätää, kun meni jumiin, enkä meinannut saada pyyntöä poistettua :D

Vierailija
8/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Fb jotenkin jumahti selatessani erään ryhmän viestejä ja vahingossa lähetti kaveripyynnön. En edes itse tiennyt näin käyneenkään ennen kuin sain ilmoituksen, että pyyntö on hyväksytty. Ei nyt niinkään hävettänyt, koska ko. henkilö on aktiivinen ryhmässä ja tiedämme toisemme, mutta emme siltikään edes mitään varsinaisia tuttavia keskenämme ole. Ärsytti kyllä, koska kavereinani on vain sukulaisia ja ystäviä, enkä sitten jotenkin kehdannut heti poistaakaan tätä henkilöä.

Vierailija
9/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ERITTÄIN noloa. Stalkkasin entisen tapailukaverini uutta ja mieli oli surkea ja katkera. Noh pyysin sitten sitä uutta kaveriksi. Poistin pyynnön heti mutta se ilmoitus tulee kuitenkin aina. Pahinta oli kun tämä entinen tapailukaveri laittoi minulle viestin että "säälittävää".

Vierailija
10/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. En pidä sitä nolona, vahinkoja sattuu.

Vierailija
11/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ERITTÄIN noloa. Stalkkasin entisen tapailukaverini uutta ja mieli oli surkea ja katkera. Noh pyysin sitten sitä uutta kaveriksi. Poistin pyynnön heti mutta se ilmoitus tulee kuitenkin aina. Pahinta oli kun tämä entinen tapailukaveri laittoi minulle viestin että "säälittävää".

No heh, kukapa ei olisi kiinnostunut eksän uudesta, varmaankin myös se tapailukaveri, jos nykyinen pistäisi poikki. Täysin inhimillistä tuo.

Vierailija
12/12 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa. Nolointa mielestäni oli se että nämä molemmat naiset hyväksyivät kaveripyyntöni vaikkei edes tunneta! Ei siis ihme että joillain on monta sataa kaveria fb:ssa kun hyväksyvät kaikki pyynnöt :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan