Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei tee mieli syödä

Vierailija
13.01.2019 |

Niin surullinen ja ahdistunut olo ettei ruoka meinaa mennä alas. Ajatuskin inhottaa. Oon muutenkin alipainoinen ja nyt kiloja tippunut lisää. Väkisin oon syönyt sen kolme kertaa päivässä. Onko muilla tällaista, mikä avuksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä tuota ja silloin vaan syön sitä mikä menee helpoiten alas. Yleensä keitot, mutta jos tuntuu, että joku muu ruoka menee ihan sama mitkä ravintoarvot tai onko niitä juurikaan niin sitä syön. Kai se on pääasia, että edes jotain saisi syötyä.

Vaikeaa se varmaan on, mutta koita olla ahdistumatta ja stressaantumatta syömisistä tai sen puutteesta. Ei se ainakaan asiaa auta, jos alat sitä pyörittelemään mielessä.

Vierailija
2/2 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huono syömään ja koen sen ongelmaksi. Tiedän syöväni aivan liian vähän.

Omaan jonkinlaisen putkinäön kun menen kauppaan, ajattelen että nyt kyllä katson jotain kivaa mikä maittaisi. Miten käy? Tulen kotiin ja ne samat tomaatit ja vihannekset, ruisleipä, Kreikan jogurtti, pakastemarjat sieltä kassista taas löytyy. Olen jo hyvinkin aikuinen ihminen ja minulla on kaksi isoa lasta. Lapsille aina huolehdin kunnon eväät kun he asuivat vielä kotona. Nyt asun yksin eikä ruoanlaitto kiinnosta eikä huvita. En syö sokeria enkä makeaa koska en pidä siitä. Tytär välillä tulee ruokakassin kanssa ja tuo vaikka pizzan ja jotain keittoja ja karjalan piirakoita. Ne sitten kyllä pikkuhiljaa syön, mutta palaan taas samaan vanhaan.

Kissani syö takuulla paremmin ja laadukkaampaa kuin minä!  En tied mistä sitä ruokahalua hankkisi. Välillä huolestuttaa itseäkin, tiedän olevani kovin hoikka. Mutta terveenä olen pysynyt näinkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla