Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilona Siekkisen valmennuksista kokemuksia?

Vierailija
13.01.2019 |

Niin. Somessa olen jo yli vuoden seurannut ja jäänyt aika hyvä fiilis. Oletteko saaneet tuloksia noilla valmennuksilla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain DIET -valmennuksella kyllä pudotettua kiloja eikä tulleet takaisin. Ruoka on toki yksinkertaista mutta niinhän sen kuulukin olla jos oikeasti laihduttaa. Moni kritisoi ns fitnessruokaa, mutta ihan tavallista ja terveellistä ruokaa se on. Kanaa, jauhelihaa, vaaleaa kalaa, kananmunaa, rahkaa, perunaa, riisiä, puuroa, hedelmiä jne.

Ruuasta puuttuu toki kermat ja muut lisät ja mitään ei paisteta voissa. Ilona on myös on todella motivoiva ja hyvä asiakaspalvelija. Ei jäänyt lyttyyn lyövä fiilis, vastaa kysymyksiin ja on positiivinen. Itsellä tuli tosi hyvä olo kun puhui vähän aika sitten epäonnistumisen pelosta ja siitä kuinka meistä joka ikinen varmasti joskus on mokannut. Ilona elää hetkessä mukana ja tukee hyvin valmennettavia. Monista muista vastaavista valmentajista en voi sanoa samaa.

Vierailija
2/20 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain DIET -valmennuksella kyllä pudotettua kiloja eikä tulleet takaisin. Ruoka on toki yksinkertaista mutta niinhän sen kuulukin olla jos oikeasti laihduttaa. Moni kritisoi ns fitnessruokaa, mutta ihan tavallista ja terveellistä ruokaa se on. Kanaa, jauhelihaa, vaaleaa kalaa, kananmunaa, rahkaa, perunaa, riisiä, puuroa, hedelmiä jne.

Ruuasta puuttuu toki kermat ja muut lisät ja mitään ei paisteta voissa. Ilona on myös on todella motivoiva ja hyvä asiakaspalvelija. Ei jäänyt lyttyyn lyövä fiilis, vastaa kysymyksiin ja on positiivinen. Itsellä tuli tosi hyvä olo kun puhui vähän aika sitten epäonnistumisen pelosta ja siitä kuinka meistä joka ikinen varmasti joskus on mokannut. Ilona elää hetkessä mukana ja tukee hyvin valmennettavia. Monista muista vastaavista valmentajista en voi sanoa samaa.

Miksi tälle on laitettu alapeukku? Onko joku saanut huonoja kokemuksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin tuota 30 days challenge -valmennusta. Huomenna se alkaa ja pähkäilen vielä osallistunko vai en :D

Vierailija
4/20 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minäkin osallistuin tuohon 30 daysiin !

Vierailija
5/20 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Muita kokemuksia?

Vierailija
6/20 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama tyyppi joka jodelissa kysyy tästä asiasta jatkuvasti.

Ilona itse?

Vierailija
7/20 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ilona, nyt oli kyllä onneton yritys.

Vierailija
8/20 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olisko muilla kokemuksia valmennuksista?:)

Vierailija
9/20 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin valmennuksen vähän aikaa sitten ja jää kyllä käyttämättä. Ruokavalio oli helppo (osaan jo aika paljon entuudestaan) mutta treenit ei ole tarkoitettu ihmisille vaan niille joilla on salikokemusta jo paljon. Treeni ohjelma on täynnä kaaviota ja termistöä jota pitää kääntää. Minä olin ihan sekaisin ja olen nyt yrittänyt selvittää termistöä mutta turhauduin kun en ymmärrä mitään. Mikä on flyes, split squashin, maljakyykky käsipainoilla. Voi piip sentään että meni hermo kun en tajunnut mitään. Oma vika kun menin ostamaan sian säkissä.

Vierailija
10/20 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Ilonan treeniohjelmia ja niiden mukana ruokavalioita,olen tykännyt vaikka en varsinaisesti ruokavalioon apua tarvitsekaan. Vastaa nopeasti kysymyksiin keskustelupalstalla jos on jotain kysyttävää. Ei pahaa sanottavaa.

Vierailija
11/20 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salikissa kirjoitti:

Ostin valmennuksen vähän aikaa sitten ja jää kyllä käyttämättä. Ruokavalio oli helppo (osaan jo aika paljon entuudestaan) mutta treenit ei ole tarkoitettu ihmisille vaan niille joilla on salikokemusta jo paljon. Treeni ohjelma on täynnä kaaviota ja termistöä jota pitää kääntää. Minä olin ihan sekaisin ja olen nyt yrittänyt selvittää termistöä mutta turhauduin kun en ymmärrä mitään. Mikä on flyes, split squashin, maljakyykky käsipainoilla. Voi piip sentään että meni hermo kun en tajunnut mitään. Oma vika kun menin ostamaan sian säkissä.

Valmennuksessa on selkeät liikevideot mistä näkee mitä pitää tehdä vaikka ei termistöä tunnekaan. Itse opin sitä kautta tämän salikielen.

Vierailija
12/20 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mutta menee kyllä todella hankalaksi. Sulla pitää olla toisessa kädessä paperi jossa kerrotaan mitä liikettä teet ja toisessa kädessä laite josta katsot miten se tehdään.

Vierailija
13/20 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salikissa kirjoitti:

Yritin mutta menee kyllä todella hankalaksi. Sulla pitää olla toisessa kädessä paperi jossa kerrotaan mitä liikettä teet ja toisessa kädessä laite josta katsot miten se tehdään.

Nyt kuulostaa kyllä oudolta. Liikevideot ja juuri sillä treenikerralla tehtävät liikkeet löytyvät molemmat samasta sovelluksesta  ja erillisiä papereita ei tarvitse mukana kantaa. Itse opin kuntosalitermistön ja liikkeet näitä videoita katselemalla. Itse sain keväällä putoamaan 30 dc haasteen aikana 6 kg pelkällä kotitreenillä, kun kuntosalille ei päässyt ja kiloja on tuon jälkeen lähtenyt vielä 6 lisää haasteessa saatuja oppeja soveltamalla. Itsellä on ainoastaan positiivista kokemusta valmennuksesta.

Vierailija
14/20 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä samantyylinen ruokavalio kuin Jutta-dieetissä?

Vierailija
15/20 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi noiden mukaan koska ne ei välttämättä jokaiselle sovi. Maksaa jumalattomasti ja ihan yksinkertasia kotiruokia , syömällä vähemmän ja liikkumalla pääsee itsenäisesti tuloksiin.

Vierailija
16/20 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia kokemuksia näistä? :)

Vierailija
17/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
18/20 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää nettivalmennukset on jo niin nähty.. instagram täynnä pelkkää valmennus materiaalia.. kuka jaksaa on elämässä muitakin asioita

Vierailija
19/20 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä maksaa valmennuksista. Aivan järjetöntä. 

Vierailija
20/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen, olis nyt hyvässä alessa mut mietin, onko Siekkisen valmennukset ja erityisesti just Diet gym minkälainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi