Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämiellyttävä ostoviesti Tori.fi:ssä

Vierailija
13.01.2019 |

Minulla Torissa myynnissä naisten saappaat ja olen nyt saanut kaksi viestiä miehiltä jossa kyselevät onko myynnissä myös sukkahousuja ja/tai alusvaatteita. Eli nämä eivät ole ostamassakaan saappaita vaan jotain ihan muuta.
Todella epämiellyttävää.
Jokunen aika sitten kun möin itselleni tarpeettomia jakkupukuja, niin mieshenkilö niitä kyseli ja oli tulossa noutamaan niitä meiltä kotoa. Kun noutoaika lähestyi, niin alkoi kyselemään olenko yksin kotona ja muuta kummallista. Ei ikinä tullut.

Mun mielestä nää on epämiellyttäviä ja hieman ehkä pelottavia.
Ikinä en tuon jälkeen päästä ketään kotiin noutamaan niin ettei mies ole kotona.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouto aina kaupungille julkiseen tilata, nyt stalkerit tietää sun kotiosoitteen.

2/7 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myynyt vauvan vaatteita netissä ja sukkiksista tuli kysely tyyliin että voin maksaa näistä 10e jos mukaan tulee kuva sukkiksista lapsen päällä.

En muuten enää myy mitään kirppareilla. Perhojen pervoilu paikkoja ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

☹️ hyi hele...

Vierailija
4/7 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella mitä ne äijät touhuu puhelimen toisessa päässä samalla kun kyselee hepeneitä...

Vierailija
5/7 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
6/7 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen puhelinnumero ilmoituksessa, mikä olikin paljon kätevämpi tapa viestiä. Sitten kerran tuli toisenlainen yhteydenotto – en tietenkään voi olla varma, oliko tyyppi saanut numeroni juuri tori.fi-ilmoituksesta, mutta en nyt oikein muutakaan väylää keksi. Sikäli propsit tyypille, että lähestyi aika hienovaraisesti eikä lähettänyt sitä munankuvaa, mutta en mä toisaalta sen takia myy torissa kamaa, että joku mies voisi ottaa muhun yhteyttä seksiviestien merkeissä. Viesti siis oli muka vahingossa väärään numeroon lähetetty, sellainen, jossa luki tyyliin "No nyt on kuva otettu. Siitä tuli aika roisi, haluatko nähdä". Mä laitoin sitten, että tais nyt tulla väärään numeroon. En enää muista, mitä vastasi, mutta jotain silmänvilkautushymiön kanssa tuli, en enää vastannut siihen. Otin kuitenkin ilmoituksesta numeron pois tämän jälkeen.

Joskus olin yhteydessä torin ylläpitoon, kun mulle oli epäselvää, olivatko kaikki saamani viestit tulleet perille. Ne sitten lähettivät mulle myös filtteriin jääneet viestit (niitä oli joku 3 kpl), ja kaikki olivat jotain runkku-vonkausosastoa. Eli niitä kyllä tulisi, jos suodatinta ei olisi.

Vierailija
7/7 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen puhelinnumero ilmoituksessa, mikä olikin paljon kätevämpi tapa viestiä. Sitten kerran tuli toisenlainen yhteydenotto – en tietenkään voi olla varma, oliko tyyppi saanut numeroni juuri tori.fi-ilmoituksesta, mutta en nyt oikein muutakaan väylää keksi. Sikäli propsit tyypille, että lähestyi aika hienovaraisesti eikä lähettänyt sitä munankuvaa, mutta en mä toisaalta sen takia myy torissa kamaa, että joku mies voisi ottaa muhun yhteyttä seksiviestien merkeissä. Viesti siis oli muka vahingossa väärään numeroon lähetetty, sellainen, jossa luki tyyliin "No nyt on kuva otettu. Siitä tuli aika roisi, haluatko nähdä". Mä laitoin sitten, että tais nyt tulla väärään numeroon. En enää muista, mitä vastasi, mutta jotain silmänvilkautushymiön kanssa tuli, en enää vastannut siihen. Otin kuitenkin ilmoituksesta numeron pois tämän jälkeen.

Joskus olin yhteydessä torin ylläpitoon, kun mulle oli epäselvää, olivatko kaikki saamani viestit tulleet perille. Ne sitten lähettivät mulle myös filtteriin jääneet viestit (niitä oli joku 3 kpl), ja kaikki olivat jotain runkku-vonkausosastoa. Eli niitä kyllä tulisi, jos suodatinta ei olisi.

Hyi hitto.

Nämä viimeisimmät ällöviestit lähetetty whatsappilla. Perhana kun poistin jo ne keskustelut. Ois voinu ne torin aspaan laittaa.

Tekstari kylläkin kätevämpi yhteydenottotapa, mutta taidan ottaa numeron pois ilmoituksista.

Sen verran ällöttää tuollaiset viestit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi