Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Laturaivo iski Kuopiossa: mies löi suksisauvalla Jennin koiravanhusta – 5-vuotias poika pelastui iskulta täpärästi

Vierailija
12.01.2019 |

Mikä tekee suomimiehestä pedon ladulla?

Kommentit (449)

Vierailija
21/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetköön. Se hiihtäjä siis. Onko sulla iso poika nyt hyvä mieli?

Väittävät että joillain miehillä verta ei riitä kuin joko aivoihin tai kyr**n. Jos tätä teoriaa soveltaa näihin käytöstavattomiin hiihtäjiin niin nämä hiihtäjät posottavat menemään ilmeisesti kyr** pystyssä joten aivoissa ei kierrä mikään. 

Vierailija
22/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tällä laduntallaajalla koirineen vähän seli-seli syyt, vieläpä useaan kertaa piti vetää "pikkumiehen" väsymys selitykseen. Taisi olla ainoastaan minä-minä ja me-me perheen laiskuus kyseessä. Mitenkään en puolustele näitä raivoisia hiihtäjäsankareita, täysin älyttömiä mahtuu sekaan niissäkin. Oppikaa  ottamaan muut huomioon ja käyttäytymään kohteliaasti, puolin että toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulliotukset suksilla ja pyörillä ovat joka vuotinen riesa.

Mutta toisin kuin pyöräilijöitä, niitä suksilla liikkuvia on yllättävän helppo vältellä: ei mene ladulle.

En ole mikään himohiihtäjä tai laturaivoaja, olen pieni, hidas, keski-ikäinen perinteistä hiihtävä tuulipukunainen. Tänä vuonna olen käynyt kolmesti hiihtämässä, ja joka kerta ladulla on ollut koira.

Vierailija
24/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäsiittoista jengiä siellä maaseudulla. Miksi ylipäänsä pitäisi hiihtää? Miksei metsiin tehdä mieluummin kävelypolkuja, jos johonkin pitää rahaa tuhlata?

Vierailija
25/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisin kuin pyöräilijöitä, niitä suksilla liikkuvia on yllättävän helppo vältellä: ei mene ladulle.

En ole mikään himohiihtäjä tai laturaivoaja, olen pieni, hidas, keski-ikäinen perinteistä hiihtävä tuulipukunainen. Tänä vuonna olen käynyt kolmesti hiihtämässä, ja joka kerta ladulla on ollut koira.

Tänä vuonna olen käynyt kolmesti ulkona kävelemässä, ja joka kerta kadulla on ollut koira. En tiedä, toivunko tästä vai onko jäätävä työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
26/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa maailmansodassa suomalaiset sotilaat kuulemma hiihtivät paljon. Onneksi heille oli joku tehnyt sinne rintamalle ladut.

Vierailija
27/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tällä laduntallaajalla koirineen vähän seli-seli syyt, vieläpä useaan kertaa piti vetää "pikkumiehen" väsymys selitykseen. Taisi olla ainoastaan minä-minä ja me-me perheen laiskuus kyseessä. Mitenkään en puolustele näitä raivoisia hiihtäjäsankareita, täysin älyttömiä mahtuu sekaan niissäkin. Oppikaa  ottamaan muut huomioon ja käyttäytymään kohteliaasti, puolin että toisin.

Minulle tuli myös vähän sellainen olo, että hiihtäjän näkökulma olisi saattanut olla erilainen. Mitenkään perheen kärsimyksiä vähättelemättä, se sauvalla huitominenkin on vähemmän vaarallista kuin että hiihtäjä hiihtää jyrkässä alamäessä koiran päältä.

Ajattelisikohan moni tässä ketjussa toisin, jos perhe olisi mennyt kävelemään vaikka laskettelurinteeseen tai merkitylle moottorikelkkareitille, ja siellä olisi tullut sanomista. Nopeita ja vaarallisia kulkuvälineitä kaikki, myös murtomaasukset jyrkässä alamäessä.

Vierailija
28/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kestä

Vierailija
29/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se hiihtäjä olisi tiennyt, minkä matkan kukakin sillä ladulla on kävellyt/on aikeissa kävellä. Kuopiossa laturaivoa nostattaa nyt myös Puijonlaakson mummo; Savon sanomat esitteli rollaattorilla kulkevan mummon joka kiertää sammakkolammen ympäri kulkevaa latulenkkiä kävellen rollaattorinsa kanssa ja on ilmoittanut ihan siinä lehdessä ettei aio lopettaa. Tunnelma on siis kireä. Ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi, että Puijon ladut on todella mäkiset, joten monenlaisia vaaratilanteita syntyy herkästi. En ymmärrä tässä jutussa kumpaakaan osapuolta, mutta tässä vähän taustoja.

Vierailija
30/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hiihtoa kouluihin!

Pois koodaaminen ja tabletit!

SURVIVAL OF THE FITTEST EIKÄ THE FATTEST!

Vierailija
31/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna olen käynyt kolmesti ulkona kävelemässä, ja joka kerta kadulla on ollut koira. En tiedä, toivunko tästä vai onko jäätävä työkyvyttömyyseläkkeelle.

No kiva kuulla, että koiria riittää sallittuihinkin paikkoihin.

Vierailija
32/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ihmisille kävely"latuja" niillä samoilla vehkeillä millä oikeita latuja, kuka nyt umpihangessa kävelee.

Vierailija
33/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelijät ovat olleet reiteillä ennen hiihtäjiä. En ymmärrä miten joku pururata voidaan omia pelkästään hiihtäjille, vetämällä sinne latu.

Vierailija
34/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloheinässäkin on metsöpolkuja jotka loppuu kuin seinään,jolloin ainakin latu on ylitettävä. Ja joskus se polku ei jatkukaan vaan edessä on ryteikkö.Jos lenkkeilee paljon niin nuo tietää mutta ei muuten.Toivottavasti kaikki ketä löydään tajuavat tehdä rikosilmoutuksen.Itse varmaan löisin takaisin.

Vierailija
35/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus aloitukseen: Trikoot

Vierailija
36/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelijät ovat olleet reiteillä ennen hiihtäjiä. En ymmärrä miten joku pururata voidaan omia pelkästään hiihtäjille, vetämällä sinne latu.

Puijolla on toki kävelyreittejäkin. Mutta onhan se ihan epäreilua, jos hiihtäjillä on omia reittejä.

Vierailija
37/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se hiihtäjä olisi tiennyt, minkä matkan kukakin sillä ladulla on kävellyt/on aikeissa kävellä. Kuopiossa laturaivoa nostattaa nyt myös Puijonlaakson mummo; Savon sanomat esitteli rollaattorilla kulkevan mummon joka kiertää sammakkolammen ympäri kulkevaa latulenkkiä kävellen rollaattorinsa kanssa ja on ilmoittanut ihan siinä lehdessä ettei aio lopettaa. Tunnelma on siis kireä. Ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi, että Puijon ladut on todella mäkiset, joten monenlaisia vaaratilanteita syntyy herkästi. En ymmärrä tässä jutussa kumpaakaan osapuolta, mutta tässä vähän taustoja.

Kyllä se mummo saadaan pois täältä häiritsemästä hitaalla rollaattorillaan, kun luomakunnan kunkku, kepulainen mies muutaman kerran kurmoottaa.

Vierailija
38/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin! Itsekin menen aina talvisin potkimaan jalkapalloa jääkiekkokaukaloon. Me oltiin siellä ensin!

Vierailija
39/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäminenhän on umpihankien liikkumismuoto. Siellä missä ei voi kävellä, hiihdetään. Tuo on mennyt täysin väärinpäin, kun kävelijöiden pitää kulkea umpihangessa jotta hienot herrat hiihtäjät, lakki päästä kunniakansalaisen edessä!, voivat hiihtää pitkin koneella ajettuja reittejään.

Vierailija
40/449 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihtäminenhän on umpihankien liikkumismuoto. Siellä missä ei voi kävellä, hiihdetään. Tuo on mennyt täysin väärinpäin, kun kävelijöiden pitää kulkea umpihangessa jotta hienot herrat hiihtäjät, lakki päästä kunniakansalaisen edessä!, voivat hiihtää pitkin koneella ajettuja reittejään.

Kyllä siellä saavat hiihtää kaikki, myös me pienet, hitaat naiset. Talviurheilu on siitä hieno laji, että se kuuluu kaikille.

Mutta ihan oikeasti kannattaa miettiä, onko turvallista mennä kävelemään ihan uhmamielissään paikkaan, jossa hiihtäjät laskevat jyrkkää alamäkeä. Ihan niin kuin moottoritiellekään ei kannata mennä koiraansa ulkoiluttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi