Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka omistaa seksinuken

Vierailija
12.01.2019 |

Miten olis haittaako se teitä yhtään jos mies omistaa seksinuken. Onko se turn off vai ei?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukenpanijat ei kiinnosta.

Vierailija
22/25 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni taitaa olla pumpattava barbara. Ei hän ole sitä koskaan minulle esitellyt tai minun aikana käyttänyt. Kuulumma saanut sen lahjaksi huumorimielessä.

Ei ole minulle turn off. Ja mitä sitten jos mies käyttäisikin barbaraa, kun en ole paikalla. Eihän se ole minulta pois millään lailla. En kyllä usko, että mieheni tarvii tuota barbaraa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdassa ihan OK seksilelu muuttuu creepyksi nukeksi? Tekopilde voi olla käteen sopiva purkki kuten flesukka tai sellainen, missä on silikonista muotoiltu hieman lantiota ympärille. Tai sitten siinä voi olla lantiota rintoihin asti ylöspäin tai vähän jalkoja ja peppu. Usein ne hinnakkaammat ovat tuollaisia nuken palasia. 

Onko liian kreepy vasta kun seksilelussa on pilden ja tissien lisäksi myös pää vai riittääkö tissien olemassaolo?

Haen siis sitä, missä kohdassa seksilelu muuttuu liian esittäväksi ja alkaa olla seksinukke.

Aivan käsittämätöntä rajanvetoa. Flesut, dildot ja seksinuket ovat täsmälleen samaa tarkoitusta varten. Kaikki yhtä elottomia objekteja. En tunnista yhtään järkevää syytä, miksi niihin pitäisi suhtautua eri tavalla.

Minulle on syntynyt vahva käsitys, että miehille tarkoitettuja leluja pidetään yleisesti noloina ja runkkareiden hommana, mutta naisille tarkoitettuja leluja ylistetään. Tämä siis tulkintaani eri keskusteluista ja kirjoituksista joihin itse olen törmännyt.

Minä itse ymmärrän näkökantasi varsin hyvin ja olen asiasta samaa mieltä. Mutta haluaisin kuulla näiden seksinukeista älähtävien mielipidettä siitä, mikä heidän mielestään on sellainen miehelle sallittu seksilelu (tekopilde) jonka käyttäminen ei tee miehestä kelvotonta seurustelukumppania.

Te jotka vastaatte aloituksen kysymykseen "Ei, en voisi seurustella miehen kanssa joka omistaa seksinuken". Kertokaa mikä teidän mielestänne tekee tekopildestä seksinuken. Onko esimerkiksi Suomessakin myynnissä olevat Fuck me silly - sarjan tekopildet nukkeja vai miehelle sallittuja seksileluja?

Vierailija
24/25 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin. Ei olis multa pois.

Vierailija
25/25 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelisin. Ei olis multa pois.

Itse en käsitä miten kukaan elävä ihminen kokisi nuken tai muunkaan seksilelun kilpailijaksi. Oikean ihmisen kanssa seksi on sen verran parempaa. Mutta pelkkään käteenvetoon verrattuna joku flesukka on tietenkin paljon parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän