Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka jää ilman poikalasta..jättääkö katkeraksi?

Vierailija
12.01.2019 |

Minun isällä on siis neljä tyttöä. Minä olen nuorin, hänen silmäterä. Olen nyt yli parikymppinen ja jotenkin isän jutut välillä ihmetyttää...Puhuu minulle paljon mm.autostaan ja jankuttaa minulle ajokorttiin liittyvistä asioista. Olen miettinyt oirehtiiko hän tätä pojan puuttumista vai mitä tämä on? En ymmärrä miesten mieltä yhtään. Lisäksi ihmetyttää tuo elämääni puuttuminen näinkin mitättömässä asiassa. Sen sijaan kantaa ei ole ikinä ottanut oikeisiin ongelmiin. Kyllä rasittaa.. Mitä neuvoja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä keskustelu, MITEN KEHTAATTE VITSAILLA KIINAN TILANTEELLA????

Naisten nimenvaihtoja ei saa kritisoida mutta tyttöjen syntymää saa pilkata. miksi ette SUUTU MIEHILLE IKINÄ SYRJINNÄSTÄ VAAN PIIPITÄTTE KUIN VÄHÄ-ÄLYISET? HALOO

Vierailija
22/25 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että äitiä harmittaa ettei saa poikaa, on jotenkin punainen vaate monille. Se, että äitiä harmittaa ettei saa tyttöä, on sen sijaan yleisesti hyväksyttyä ja tämä kerää sympatiaa muilta naisilta. Miksi moinen ilmiö? Miksei saa ääneen sanoa että haluaa nimenomaan poikalapsen, eikä tyttöä.? Selittäkää joku. Onko poikaa toivova nainen huono ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs menneitten aikojen kaverini, machojen macho, äijistä äijin, sai kaksi tytärtä. Varmaan rakastaa molempia, mutta voi sitä pettymystä, kun ei tullut poikaa. Ei ole koskaan sitä sanonut, mutta sen aistii. 

Serkkuni sai myös ensin kaksi tytärtä, molemmat harrastivat lätkää nuoruutensa. Sitten tuli se kaivattu, iltatähti. Saa kaiken, mitä keksii pyytää...

Vierailija
24/25 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa ei ole yritetty koska me lapset emme kaikki ole samasta liitosta. Isä ei ole mitään katkeruuden tunteita näyttänyt avoimesti. Olen silti järkyttynyt että vain tämä korttiasia kiinnostaa mutta ikinä ei ole aikaisemmin ollut tukena. Puhun ihan nuoruudesta siis, kun oli vaikeaa. Asiat pitäisi olla tärkeysjärjestyksessä.

Ap

Vierailija
25/25 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista monasti jatkajaa työlleen ja pitkäänkin yritetty ennenkuin napannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi