Mitä hauskaa on paidassa, jossa lukee äiti on vähän väsynyt?
En ymmärrä pointtia... Itse en tuollaista huolisi,. Esim. uhmaikäinen pipo uhmaikäisen päässä on sen sijaan hauska!
Kommentit (6)
lisäksi kestämään myös pipoa, jolla on uhmaikä...
Hankin paidan esikoisen vauvavuonna, kun olin Tosi väsynyt. Jotenkin se toimi muistutuksena mulle itselleni, ettei sitä väsymystä ja stressiä tarvitse ottaa niin vakavasti, että se menee ohi. Ja toisille (miehelle) se oli signaali siitä, että älä ala naputtamaan, mä olen oikeasti tosi väsynyt! Käytänkin sitä paitaa oikein pahoina päivinä uhmiksen kanssa, että muistan asioiden suhteellisuuden. :)
onhan ne äidit aina välillä vähän väsyneitä ja " väsyneitä" !
tunsin itseni kuitenkin enemmän superiksi kun väsyneeksi...
joka " suunnittelee kantaa ottavia ja radikaaleja T-paitoja sekä muita tuotteita, joiden teemoina ovat mielenterveysongelmat, diagnostiikka, ennakkoluulot. Tarkoituksenamme on tukea toiminnallamme mielenterveystyötä sekä vaikuttaa asenteisiin."
(Kyseisestä paidastahan löytyy halpiskopioita nykyään... h t t p : / / w w w . m e n t a l w e a r . f i / a j a n k o h t a i s t a . h t m )
Äiti on vähän väsynyt -paidan tarkoitus on herättää ajatuksia äideistä, jotka " ovat vähän väsyneitä" , eli tätä lentävää lausettahan käyttää erityisesti mm. alkoholisti ja/tai narkkariäidit kun ovat aamukrapuloissa/humalassa/aineissa jne... joten tuon lauseen tarkoitus on todellakin saada ihmiset huomaamaan, että maamme on täynnä äitejä, joiden voimavarat eivät riitä huolehtimaan lapsensa perustarpeista ja hyvinvoinnista.
Osa paidan tuotoista menee hyväntekeväisyyteen. :)
tahtoisin itselleni...
Mutta uhmaikäinen pipoa, en ostais lapselle... mauton
no ei sekään olis hauskaa