Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katseen kääntäminen pois

Vierailija
12.01.2019 |

Teen asiakaspalvelutyötä. Asiakkaat ovat sisäisiä asiakkaita ja meitä on muutama henkilö samassa työhuoneessa ja jokaisella on omat asiakkaat. Usein nostan katseeni ovelle, kun huoneeseen astuu joku, koska haluan tietää onko tulija oma asiakkaani. Yksi työkaverin asiakas kääntää aina saman tien katseensa minusta pois kun katseeni kohtaa hänen katseensa. Mistä tämä johtuu? Onko hän vain ujo? Käytävällä hän moikkaa pikaisesti ja ehkä hymyilee/naureskelee.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei oo sen asiakas ja jättää tilaa ja rauhaa sulle?

Tai sitten en tajunnu koko aloitusta.

Vierailija
2/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ujo tai ihastunut sinuun? Mä käännän aina katseen pois ujona, jos olen ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei oo sen asiakas ja jättää tilaa ja rauhaa sulle?

Tai sitten en tajunnu koko aloitusta.

Hän ei ole asiakkaani, mutta huoneesemme tullessaan katsoo minua ja kun käännän katseeni häneen, niin hän kääntää katseensa heti pois minusta. Miksi?

ap

Vierailija
4/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on ihastunut. Tuosta ei voi päätellä mitään.

Kysy häneltä.

Vierailija
5/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ujo tai ihastunut sinuun? Mä käännän aina katseen pois ujona, jos olen ihastunut.

Itse oon todella ujo ja jostain syystä ujostelen häntä erityisesti. Ehkä oma ujosteluni on korostanut hänen ujouttaan? 

ap

Vierailija
6/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on ihastunut. Tuosta ei voi päätellä mitään.

Kysy häneltä.

Mulla ei ole ollut tapana kysellä tuntemattomilta ihmisiltä, miksi he käyttäytyvät kuten käyttäytyvät. 

ap

Vierailija
7/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut että tunteet voivat tarttua.

Koska olet ujo, hän ujostelee sinua?

Vierailija
8/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on vain luontainen tapa kehonkielellä näyttää, ettei ole tulossa nimenomaan sinun luoksesi. Fiksu tyyppi tosin mpikaisi, mutta kaikillahan ei ole käytöstavat hallinnassa tai sitten on niitä tyyppejä, joka ei osaa olla rento vaan miettii koko ajan mitä muut hänestä ajattelee. Noilla tyypeillä käytös on juuri tuota arvauksia herättävää.

Vierailija
9/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut että tunteet voivat tarttua.

Koska olet ujo, hän ujostelee sinua?

Aluksi hän ei tervehtinyt minua lainkaan. Ensimmäisen kerran, kun hän tervehti minua niin se oli nopea hei ja katseen kääntäminen ujosti pois. Aloin sitten itse ujostelemaan häntä tai sitten olen tajuamattami ihastunut häneen. :D

ap

Vierailija
10/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mpikaisi, piti olla moikkaisi

Vierailija
11/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on vain luontainen tapa kehonkielellä näyttää, ettei ole tulossa nimenomaan sinun luoksesi. Fiksu tyyppi tosin mpikaisi, mutta kaikillahan ei ole käytöstavat hallinnassa tai sitten on niitä tyyppejä, joka ei osaa olla rento vaan miettii koko ajan mitä muut hänestä ajattelee. Noilla tyypeillä käytös on juuri tuota arvauksia herättävää.

Eikö silloin kannattaisi suunnata katse siihen henkilöön, jonka asiakkaaksi on menossa? Miksi edes katsoa minua?

ap

Vierailija
12/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja keskity omaan elämään.

Vierailija
13/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se hänelle.

Vierailija
14/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla ja keskity omaan elämään.

Tämähän on mun elämään.

ap

Vierailija
15/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa hänet.

Vierailija
16/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa hänet.

Miten?

Vierailija
17/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Keksit varmaan paremmin keinot kuin minä. 😔

Vierailija
18/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Keksit varmaan paremmin keinot kuin minä. 😔

Lähinnä ihmetyttää, että miksi edes katsoo päin, kun tarvetta ei ole. Ei kai sitä syytä mitenkään pysty testaamaan.

ap

Vierailija
19/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itse en esim. aamulla huuda isossa avotoimistossa MOI kaikille, kuten osa tekee. Liikun osastojen välillä ja mun mielestä olisi hölmöä huutaa viidellä osastolla kaikille moi. Osa esim. tulee eri aikaan töihin ja mun tuleminen on tuskin mikään päivän kohokohta.

Moikkaan toki jos kohtaan esimerkiksi käytävällä. Osa varmaan sitten pitää mua tökerönä.

Vierailija
20/20 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan itse en esim. aamulla huuda isossa avotoimistossa MOI kaikille, kuten osa tekee. Liikun osastojen välillä ja mun mielestä olisi hölmöä huutaa viidellä osastolla kaikille moi. Osa esim. tulee eri aikaan töihin ja mun tuleminen on tuskin mikään päivän kohokohta.

Moikkaan toki jos kohtaan esimerkiksi käytävällä. Osa varmaan sitten pitää mua tökerönä.

Mulkoiletko kuitenkin kaikkia tullessasi?