Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa kokeilla muita naisia

Vierailija
20.07.2008 |

Olen ensimmäinen nainen, kenen kanssa mies on saanut erektion. Kärsi siis aiemmin potennsiongelmista.

Nyt hän on rohkaistunut seksin ja tunnusti, että haluaisi kokeilla seksiä muidenkin kanssa, vaikka pitääkin minusta paljon.

Itselläni on ollut seksisuhteita ihan tarpeeksi, enkä koe tarpeelliseksi enää hyppiä eri vuoteisiin. Ajattelin vain omalta kohdaltani, että saattaisin haluta kokea seksuaalisen vapauden hurman miehen asemassa.

Olenko hyväksikäytön uhri, jos suostun moiseen järjestelyyn, vai vain avarakatseinen ja ymmärtäväinen?

Olemme tapailleet miehen kanssa nyt puolisen vuotta. Naimisiin tai lastentekoon en kyllä suostuisi niin kauan kun on muita naisia kuvioissa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muissa naisissa varmaan mitään niin ihmeellistä ole että hyvä suhde kannattaisi riskeerata. Tosin jos mies on jo tuollaisia ehdotellut, ehkä ei kauheasti arvosta sinua..?

Vierailija
2/20 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin tulos on mun mielestä se, että mies ei joko edes saa erektiota muiden kanssa tai vaikka saisikin, ei nauti seksistä niin paljon kuin sun kanssa. Eli eiköhän se hyvin pääty, etkä mun mielestä ole hyväksikäytetty jos sovitte periaatteen tasolla molemminpuolisesta avoimesta suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palatkaa yhteen vasta sitten kun hän on riittävän valmis sitoutumaan. Nyt hänelle tuntuu olevan tärkeämpää oma ego kuin sinun kohtelusi.

Vierailija
4/20 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi ja pidä tiukka linja. Osoita miehelle, että hänenkin täytyy arvostaa sinua.

Vastaus on siis ei. Tai jos se on kyllä, niin suhteella ei ole tulevaisuutta.

Mieti, miltä sinusta tuntuisi, kun mies sanoo pihalla heippa ja lähtee toisen naisen luo. Sinun olisi pakko hymyillä, kun olen kerran oikein luvan antanut.

Anteeksi nyt vahva ilmaus, mutta mies on törppö. Joistain asioista voi salaa unelmoida, mutta ei tuollaista sanota ääneen. Siis jos on suhteeseen stouduttu.

Vierailija
5/20 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiseen tyyppiin edes sinun tyytyä. Mistä tiedät etteivät ne erektio-ongelmat palaa takaisin.

Vierailija
6/20 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit ihan aidosti sitä mieltä, ettei koepano toisen kanssa sua vaivaa, sitten kun homma toteutuu, niin fiilikset voikin olla aivan toiset. Sanoisin, että tuollainen melko poikkeuksellinen sopimus saattaa jättää pitkät jäljet suhteeseen.

Toinen juttu on myös se, miten mies asian kokee. Jos ottaa eteen ja muutenkin on hauskaa, niin mikä takaa, että kokeilut jää siihen? Monet miehet voisi hyvin tulkita tuon niin, että kun yhden kerran olet luvan antanut, niin ei se nyt niin hirveää ole, vaikka toistekin menisi vieraisiin.

Entä oletko ajatellut sitä, että kokeilu ei välttämättä hoidukaan yhdessä lauantai-illassa? Siis jos/kun miehellesi ei kelpaa kuka vaan, niin ei todellakaan ole sanottua, että flaksi kävisi pian. Kuinka monta viikkoa/kuukautta olet valmis katselemaan sitä, että mies käy radalla panoa etsimässä?

Vierailija
7/20 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huono syy siihen, että nyt pitäis päästä kokeilemaan muita naisia. Vaikka oletus onkin se, että sitoutua voi ja saa vasta sit, kun on juoksunsa juossut, on tosi paljon ihmisiä, joilla on ollut seksiä vain kumppaninsa kanssa. Eri syistä: ei vaan ole käynyt flaksi, tavannut tulevan puolisonsa jo nuorena, uskonnollinen vakaumus... You name it. Ja aika harva kuitenkaan vaatii, että pitäis päästä muita kokeilemaan.

Kypsymätön tuo ap:n miesystävä. Tulee mieleen, että jos välittäisi/rakastaisi todella, muut naiset ei voisi vähempää kiinnostaa, tai siis, ei missään tapauksessa haluaisi ottaa riskiä ap:n menettämisestä.

Vierailija
8/20 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niinkuin joku muukin sanoi, sinkut tapailevat muita, seurustelevat eivät. Eli voi valita haluaako olla sinun kanssasi vai lähteä kokeilemaan niitä muita naisia.

Vierailija
9/20 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että kokeilisitte ryhmäseksiä niin, että otatte toisen naisen petiin mukaan?

Vierailija
10/20 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautat mihen sinkuksi.

Ehkä ne erektiovaikeudetkin taas löytyy.

Vierailija
11/20 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ryhmäseksin kannalla myös.

Vierailija
12/20 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, ovela mies. Haluaa pettää ja kysyy siihen vielä luvan.

Oletko aivan varma noista miehen aiemmista ongelmista vai onko se vain loistava veto ehdottaa hyväksyttävää pettämistä?

Vierailija
13/20 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä eri linjoilla useimpien kanssa tässä asiassa. Minusta on hienoa että mies on avoin sinulle ja uskaltaa rehellisesti ottaa nämä asiat puheeksi. Ymmärrän kyllä osittain miestäsi ja minusta hänen tulisi saada harrastaa (vaikka vain kerran) seksiä jonkun toisenkin kanssa jos asia häntä painaa. Toinen asia on se, miten sinun tulisi suhtautua siihen. Sen osaat itse arvioida. Onko syrjähyppy eron paikka, tai aikalisän? Vai voitko elää parisuhteessa siitä huolimatta? Vaikeita kysymyksiä.

Vierailija
14/20 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you were on a break?

Vierailija
15/20 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen poikaystävä ehdotti samaa. Oltiin nuoria, ja sitä ketutti, kun kävi ilmi, että mulla oli ollut muutama kumppani enemmän kuin sillä. Näin jälkikäteen tuntuu uskomattomalta, että edes harkitsin suostuvani asiaan. Mainitusta kimppakivastakin puhuttiin ainakin teoreettisena vaihtoehtona, mutta onneksi tajusin jo silloin, että jos hänellä on ongelmia seksuaalisuutensa (tai ehkä oikeammin minun seksuaalisuuteni) kanssa, ei siihen pidä sotkea mun seksielämääni. En ole kiinnostunut kimpoista enkä naisista - miksi ihmeessä minä makaisin jonkun naisen kanssa / harrastaisin kimppakivaa, jos mies ei ole sinut historioittemme kanssa?

Toki on kiinni siitä, miten itse suhtaudut asiaan. Älä missään nimessä tee päätöstä sen perusteella, mitä luulet jonkun muun olevan asiasta mieltä. Mitä väliä, oletko nipo tai avarakatseinen, jos ajatus tuntuu sinusta pahalta, et lähde siihen.

Kurja tilanne. Empatiaa täällä. Usko, että tiedän, mistä puhun.

Vierailija
16/20 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua siis kiinnostaa tietää hoiditko miehen erektio-ongelmat kuntoon tai ainakin mies haluaa asian sinulle niin kaupata, jotta saisi luvan kanssa hääriä muualla. En varmaan itsekään tyytyisi moiseen mieheen. Vaikuttaa manipuloivalta ja petturilta. Jos et anna sen kulkea vieraissa syyttää varmaan sinua erektio-ongelmistaan.  

Vierailija
17/20 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäytön uhreja ovat tuossa ne kokeiltavat naiset. Kuka muu paitsi maksullinen nainen suostuisi olemaan ainoastaan potenssikokeilun kohde! Ei kiitos.

Minulle ei olisi iso ongelma, jos oma mieheni "häärisi" toisaalla. Mutta jos hän perustelisi sen noin typerästi (hänellä on ajoittain erektio-ongelmia) niin SE olisi ongelma. Jos olen onnistunut parantamaan hänen ongelmansa, se on syy pysyä entistä tiukemmin minun kanssani, ei syy hakea muita kumppaneita.

Vierailija
18/20 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin tässä tapauksessa prostituoidun palveluksia.

Tero

Vierailija
19/20 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2008 klo 17:28"]

Olen ensimmäinen nainen, kenen kanssa mies on saanut erektion. Kärsi siis aiemmin potennsiongelmista.

Nyt hän on rohkaistunut seksin ja tunnusti, että haluaisi kokeilla seksiä muidenkin kanssa, vaikka pitääkin minusta paljon.

Itselläni on ollut seksisuhteita ihan tarpeeksi, enkä koe tarpeelliseksi enää hyppiä eri vuoteisiin. Ajattelin vain omalta kohdaltani, että saattaisin haluta kokea seksuaalisen vapauden hurman miehen asemassa.

Olenko hyväksikäytön uhri, jos suostun moiseen järjestelyyn, vai vain avarakatseinen ja ymmärtäväinen?

Olemme tapailleet miehen kanssa nyt puolisen vuotta. Naimisiin tai lastentekoon en kyllä suostuisi niin kauan kun on muita naisia kuvioissa.

[/quote]

Hyväksikäytön uhreja olisi ne muut naiset. Vai aikooko miehesi kaikille kiinnostaville kertoa, että oikeasti olen jo sitoutunut suhteeseen, haluisin vain sun kanssasi kokeilla, saanko erektion?

Vierailija
20/20 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinkin päin voi käydä että miehesi nauttii muista naisista enemmän kuin susta enää, aina se on vähän riskaabelia ja riippuu niin monesta asiasta toimiiko tollanen pitemmän päälle vai ei, kokeilemallahan se selviää ja siinä joko teidän suhde tuhoutuu täysin tai sitten voi jopa muuttua paremmaksi. En ole varma pystysinkö itse tuollaisesta arpaa heittämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi