Zombielokuvat ovat typeriä
Useimmissa zombielokuvissa olisi helppo selviytyä hengissä. Tässä ainoa mitä tarvitsisi tehdä:
1. Hanki haulikko.
2. Tapa zombit.
Kommentit (47)
Shaun of the Deadissa kun ne kuuntelee jukeboksista Don't Stop Me Now. Ihan elokuvahistorian huippua.
Kyllä viranomaisten pitäisi asentaa haulikkopisteitä kaikkialle ympäri kaupunkia!
Pitääkin hankkia haulikko, kaiken varalta.
Jos zombeja yhtäkkiä tulee niin mä meen vaan veneilemään, siinä se. Vielä koskaan en oo nähnyt zombileffaa jossa zombit tulee vesille.
Zombit kehittyy. Näin leffan, jossa Zombi oppi ajattelemaan ja siitä tuli kaikkien zombien johtaja.
Lopussa kaikista ihmisistä tuli zombeja.
Koska siihen Brad Pittin zombie-leffaan tulee jatkoa?? Pahasti myöhässä jo. Eka osa oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Koska siihen Brad Pittin zombie-leffaan tulee jatkoa?? Pahasti myöhässä jo. Eka osa oli hyvä!
Mikä niistä, eikös se näyttele joka leffassa zombia?
Vierailija kirjoitti:
Jos zombeja yhtäkkiä tulee niin mä meen vaan veneilemään, siinä se. Vielä koskaan en oo nähnyt zombileffaa jossa zombit tulee vesille.
Ne kävelevät veden alla. Ihan totta, minäkin yllätyin.
Vierailija kirjoitti:
Zombit kehittyy. Näin leffan, jossa Zombi oppi ajattelemaan ja siitä tuli kaikkien zombien johtaja.
Mikä leffa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kävelevät veden alla. Ihan totta, minäkin yllätyin.
VAIN AKU ANKASSA, Zombi Bombi!
Vierailija kirjoitti:
PS-puolueen nousuun pitää suhtautua vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos World War Z leffaa tarkoitat niin se oli kyllä surkea.
Vierailija kirjoitti:
Dawn Of The Dead -leffassa se porukka lähti huvipurrella saareen, kun luotti ettei siellä ole zombeja. Huonosti kävi !
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et saa siihen hätiin haulikkoa, kun 10 zombia vyöryy päälle tai et osaa ampua?
Älä nyt ole tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se näytellyt vampyyriä eikä zombia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS-puolueen nousuun pitää suhtautua vakavasti.
Ei Soinizombi ole enää persuissa!
Ihan pascaa on. Turhaa mässäilyä verellä ja lihanpalasilla. Pelottavuustaso 0 ja juoni 0, ennalta-arvattuus 10, eli koirakin tajuu miten elokuva etenee.
Entä jos et saa siihen hätiin haulikkoa, kun 10 zombia vyöryy päälle tai et osaa ampua?