Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jäänyt joskus saamatta takaisin jotain lainaamaanne? Rahaa tai tavaraa tai jotain?

Vierailija
12.01.2019 |

Jos on niin onko nämä lainaajat, jotka ei maksaneet/antaneet takaisin, olleet ihan ystäviänne vai jotain kauempia tuttuja? Miten vaikutti väleihinne jos jättivät maksamatta tai antamatta lainaamaansa tavaraa takaisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei varsinaisesti. Yhden rahavaikauksissa olevan ystävän kohdalla tosin tein lopulta niin, että sanoin lainan olevan lahja ja ei muistella sitä enää. Tässä vaiheessa oli jo yli vuoden selitellyt tuskissaan miksi voi taaskaan maksaa lainaansa (100 euroa) takaisin. Muuten olen saanut takaisin kyllä, joskus on joutunut ruinaamaan ja aikatauluista on lipsuttu kyllä. 

Kovin mielelläni en lainaa...

Vierailija
2/3 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Opiskeluaikoina lainasin yhdelle kaverille rahaa, mitä hän ei koskaan suostunut maksamaan takaisin. Laittoi välit poikki siinä vaiheessa kun en enää lainannut, vaan yritin periä vanhoja takaisin. Myöhemmin kuulin että samalla naisella oli myös muiden kanssa ollut samanlaista tuohua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena. Yksi tyttö joka oli ”tunnettu” siitä että lainasi tai lähinnä pyysi ostamaan karkkia tms. ja sanoi että maksaa myöhemmin - ei koskaan maksanut.

Veikkaan että saanut tuon käytösmallin kotoaan, äitinsä oli tunnettu vähän vastaavasta toiminnasta.

Me muut annettiin asian olla kun ei sitten ikinä saatu niitä rahoja mitä oli velkaa, tosin yksi ei antanut periksi ja saivat käyntiin kunnon sodan. Tämä lainaaja väitti että oli maksanut ja lopulta kävi ilmi että laski synttärilahjat jne. osaksi velanmaksua? Jäi velkaa minulle 2 euroa, muistan loppuelämäni. Ikinä en saanut niitä rahoja takaisin, vanhemmille en kehdannut sanoa koska äiti kielsi lainaamasta rahaa tälle tytölle (koska tunsi ko. tytön äidin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä