Mihin lähdet reissuun seuraavaksi? (Ulkomaille)
Kommentit (44)
Las palmasiin tammikuun lopussa, sofiaan keväällä, kesällä vilnaan ja tallinnaan on yksi matka jo varattu alkukesästä, mutta käyn siellä monta kertaa vuodessa.
Mietin pikkureissua Tukholmaan. Keväällä haluaisin Ranskaan, Italiaan tai Espanjaan, mutta en ole saanut päätettyä tarkempaa kohdetta.
Suomeen! Asun itse ulkomailla.
Keväällä tarkoitus lähteä Vietnamiin.
Teneriffalle kolmeksi viikoksi. Sukulaisilla on siellä kolmio ja he ovat tuon ajan Suomessa. Tehdään etätöitä sieltä käsin kuten sukulaisemmekin tekevät. Käyvät n.kolmen kun välein täällä toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt suomen ulkopuolella, mihin kannattaisi mennä?
Sama täällä, en ole matkustellut koskaan ulkomailla. Töissä ulkomaiset päämiehet tätä aina ihmettelevät. Kohteliaasti olen heille kertonut, että työasiat voi kertoa heidän koti- tai työkielellään kätevästi skypessä, eikä matkustelua tarvita.
Minä olen mielelläni se henkilö, joka jää toimistolle kun muut porhaltavat
työasoiden vuoksi kohti Vantaata, lentokentälle.
Ensi viikolla työkavereita taas lähdössä, nyt Jenkkeihin ja Aasiaan asiakkaiden luo.
Minä sitten taas saan olla kätevästi neuvotteluissa mukana skypen avulla ja juoda kahvini kokouksien lomassa siitä tutusta mukistani eikä tarvitse lähteä minnekään. Kätevää, sanoisin.
Keväällä Etelä-Amerikkaan ja sitten Skotlantiin ja Irlantiin. Kesällä reissaan kotimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Gambia
Kiva maa mutta kannattaa varautua siihen, että joka paikassa yritetään huijata. Ihmisten valokuvaaminen on nou-nou, käyvät kimppuun ja vaativat rahaa. Englannilla pärjää hyvin, jopa kaksivuotiaat osaavat sitä hyvin: "mani mani ..".
Kuukausittain pyrin käymään jossain.
T. Varakas eläkeläinen.
Australiaan helmikuuksi. Yhdistetty työ-ja huvimatka.
Keskiviikkona Teneriffalle ennakkoluuloja rikkomaan.
Syksyllä Kyprokselle.
Tähän väliin sitten pari reissua lisää
Malagalle. Se on niin nähty, ja siksi aina vain uudestaan. Aurinkorannikon hoikat ja kiinteät tytöt ovat ihan jotain muuta.
Varmaan Tallinnaan tai Ruotsiin, tai jonnekin muualle, minne pääsee maitse tai meritse. Tultiin eilen pitkältä reissulta toiselta puolen maapalloa, enkä vähään aikaan kestä lentomatkoja.
Lissaboniin talvilomalla. Häämatkareissu.
Puolaan keväällä