Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä aloit ajatella muista ihmisistä: "Näen, millainen ihminen tuo tulee olemaan vanhana"/"Näen, millainen ihminen tuo on ollut nuorena"?

Vierailija
12.01.2019 |

Mulla se ikä on ollut ehkä 38v.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä tähän mennessä. 44v.

Vierailija
2/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa kaveripiirissäni ihmiset ovat menneen kovin eri suuntiin. Mutta ehkä se oli nähtävissä jo nuorena. Vähissä on ne kutosen oppilaat, joista on tullut johtajia. Sen sijaan joku kympin tyttö on masentunut ja joutunut yhteiskunnan tukiverkkoijen varaan jo nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös omasta työstä ja elämänpiiristä eli siitä, tapaako eri-ikäisiä ihmisiä :)

Vierailija
4/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä nuorempanaki ajatellu ja nykyäänki joskus.. :D se on hauskaa

Vierailija
5/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän ajattelen että ihmiset muuttuvat todella paljon elämänsä varrella. Joillain on suorastaan psykoottisia kausia, joita ei kuitenkaan diagnosoida.

Itsekin ihmettelen kuinka paljon olen muuttunut ihan jo kymmenessä vuodessakin.

Vierailija
6/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen ennemminkin, että ”Näen, millainen tuo ihminen on”. Eipä se ole niin kiinnostavaa, millainen oli nuorena tai millainen tulee olemaan vanhana.

Vierailija
7/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mistä sen voisi tietää.

Vierailija
8/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan ajatellut niin.

N47

Vierailija
9/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään iässä, mulla ei ole harhoja siitä, mitä osaan.

Vierailija
10/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen ennemminkin, että ”Näen, millainen tuo ihminen on”. Eipä se ole niin kiinnostavaa, millainen oli nuorena tai millainen tulee olemaan vanhana.

Kuvitteletpa vain näkeväsi...

Vierailija
11/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Olen 27v, mutta omannut näitä ajatusleikkejä jo parivuotta. Ehkä se on jotain neuroottisuutta omaa ikääntymistä ja ajan kulumista kohtaan että kuvittelee kaikkea mitä on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan. Pohdin välillä myös sitä kuka tulee asumaan tässä asunnossa joskus tulevaisuudessa ja miten se saattaa kadota kokonaan kun se puretaan tmv. Pohdin sitä miten olen olemassa nyt, mutta tulevaisuuden ihmisille historiaa.

Vierailija
12/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma tajusinko oikein, mutta töissä vilkaisin yhtä hieman yli 33 vuotiasta miespuolista työkaveria että alkaa laihan vartensa ja ohentuvien hiuksiensa kanssa näyttävän sellaiselta miltä lukiossa kavereiden isät näytti 😱😨😰

Mihin tämä aika menee?!?

Vierailija
13/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen mä noinkin.

Eikä mielestäni kaikista voi sanoa, millainen on ollut nuorena tai millainen on vanhana, ei tietenkään. Mutta joistain tulee joku vaikutelma, josta taas saattaa tuo tunne tulla.

Liittyy varmasti tuohon, mitä kommentoitiin, että tietyssä iässä alkaa nähdä, että elämänpolut alkavat mennä eri reittejä.

t: ketjun aloittaja

Vierailija
14/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aika usein esim. poliitikoista minkälainen lapsi hän on ollut. Toisista pystyy helposti kuvittelemaan millainen on ollut lapsena, joistain ei onnistu millään. Ehkä kertoo jotain ihmisestä, siitä että on tavallaan jäädyttänyt itsensä, muuttunut eläväksi muumioksi. Tosiasiassahan kannamme mukanamme kaikkia ikäkausiamme, myös sitä herkkää, riehakasta ja uhmakasta lasta.

Vierailija
15/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ole ajatellut, ikää 56v. Tosin usein hoitamistani vanhuksista mietin millainenkohan hän on ollut nuorena, terveenä, puolisona, työkaverina jne, tapaan heidät ensi kertaa kun he ovat vanhuuden ja sairauksien heikentämiä.

Tutuista nuorista aikuisista tai ei aina edes nuorista, serkku on 45v, muistelen millaisia he olivat lapsina.

Vierailija
16/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan? En nää järkeä olettaa asioita muista, eikä vois kyllä vähempää kiinnostaakaan.

Vierailija
17/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin näkemään noin 13-vuotiaana unia, joissa yhtäkkiä tuntemani ihmiset olivat todella vanhoja, näen niitä edelleen ja ne ovat todella ahdistavia.

Vierailija
18/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin näkemään noin 13-vuotiaana unia, joissa yhtäkkiä tuntemani ihmiset olivat todella vanhoja, näen niitä edelleen ja ne ovat todella ahdistavia.

Matkaat näköjään unissas tulevaisuuteen 😁

Vierailija
19/19 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkaat näköjään unissas tulevaisuuteen 😁

No en oikeastaan, koska näin kerran unta, että n. 30v opettajani oli yhtäkkiä 80v näköinen, ja olin itse unessani saman ikäinen kuin todellisuudessa.