Tarvitsen kipeästi apua!
Eli olen siis 14v tyttö ja mun rinnat on alkanut kasvamaan pari vuotta sitten. Ne kasvoi tasaisesti A-kuppiin jonka jälkeen vain oikea rinta jatkoi kasvua ja on nyt B-kupissa. Kuinka todennäköistä on että vasen rinta kasvaa samankokoiseksi vai pysyykö samanlaisina/oikea kasvaa aina isompana? Yleensähän vasen rinta kai on hiukan isompi..? Tää häiritsee mun elämää hirveesti, en uskalla mennä uimaan, vaihtaa liikuntavaatteita koulun pukkarissa tai mennä yökylään sukulaisille/kavereille kun pitäisi käydä siellä suihkussa. Mulla on muutenkin aika huono itsetunto ja jään usein syrjään sen takia eikä tää auta yhtään. Tarvitsen apua!
Kiitos jos joku vastaa
Kommentit (10)
Myös kuuluisuuksista löytyy eriparitissisiä ja ihan avoimia pukuja pitävät.
Eripari tissiset ei saa poikaystävää ja perhettä ja joutuu elämään yksin niinkuin sellatteen paskakasan kuuluukin. Onneksi itselläni on samankokoiset D kupin tisut!
Vierailija kirjoitti:
Jäävät eripariseksi. Itselläni on oikea rinta paljon isompi kuin vasen. Siihen tottuu. Poikaystävä tottuu varmaan myös joskus. T. Nainen 28 v
Onko sinulla poikaystävä tottunut?
Ap että
Älä huoli, rintasi, kuten muukin vartalosi kehittyy vielä. Rinnan kasvavat monilla eri tahtia ja yhdelläkään naisella ei ole täysin samankokoiset rinnat. Sinun ikäisenä minullakin oli toinen rinta a-kuppia ja toinen b-kuppia, noin 16-vuotiaana tasoittuivat c-kuppiin.
Äläkä huoli myöskään itsetunnostasi, se on huono kaikilla tuon ikäisillä. Itselläni ikävuodet 13 -15 olivat pahimmat, sen jälkeen alkoi hiljalleen helpottaa. Tämäkin on tietenkin yksilöllistä, mutta usein ikä tasoittaa sekä tissit, että itsetunnon :)
Mullakin on oikea isompi, taitaakin olla tyypillistä että nimenomaan vasen on pienempi. Ja ero myös yhden kuppikoon verran.
Voisin ajatella että kavereillasi tätä esiintyy myös, joten rohkeasti vaan! Jos pukkarissa / suihkussa kaikki on alasti, niin ei kenenkään yhden tissejä ole aikaa tuijotella. Ihmiset ei ole niin tarkkanäköisiä, että huomaisivat jokaisen epäsuhdat.
Itse häpesin hirveästi vatsamakkaroitani. Kailotin sitten suihkuun mennessä että "onko muita vatsamakkaraisia paikalla??". Eli tavallaan tein kaikille selväksi että olen sinut asian kanssa, niin eipä kenellekään tullut mieleen pilkata. Ja sittemmin huomasin että enpä todellakaan ollut ainoa jolla ei ollutkaan pyykkilautavatsaa 😆
Tsemppiä ja rohkeutta!!
Vierailija kirjoitti:
Eripari tissiset ei saa poikaystävää ja perhettä ja joutuu elämään yksin niinkuin sellatteen paskakasan kuuluukin. Onneksi itselläni on samankokoiset D kupin tisut!
Vain aivot puuttuu.
Ei kannata potea huonoa itsetuntoa jostain tuollaisesta mihin ei voi itse vaikuttaa. Kukaan ei ole täydellinen. Ja jos joku tuollaisesta huomauttaa niin häpeä on sen päässä, juntti mikä juntti. :)
Olet vasta 14.
Voi hyvinkin olla, että kokoero tasoittuu lähivuosina.
Tsemppiä ja itsetuntoa kehittämään, koska sinussa ei ole mitään vikaa!
Jäävät eripariseksi. Itselläni on oikea rinta paljon isompi kuin vasen. Siihen tottuu. Poikaystävä tottuu varmaan myös joskus. T. Nainen 28 v