Onko vielä ihmisiä, jotka eivät tiedä, että kauniita naisia petetään myös suhteissa?
Aina hämmästyttää tämä asia. Esim. Sara Sieppi-ketjussa joku kommentoi, ettei rumilla ole varmaan mitään mahdollisuuksia, jos kerta noinkin kauniita petetään.
Tiedän monia kauniita, joita on petetty suhteissa. Monilla kauniilla on ollut jopa monia eri poikaystäviä, avopuolisoita tai avioliittoja ja heitä on petetty noista jokaisissa. Ja ihan kunnon salasuhteitakin ja jatkuvaa valehtelua eli ei mitään yhden kerran kännipanoa.
Ei se kauneus suojaa yhtään pettämiseltä!
Kommentit (33)
Toi on ihan totta. Mun kaveri on aivan helvtin kaunis nainen. Sellainen jota lähestytään aina. On sen mieskin kyllä komea. Silti sen mies kikkailee muualla ja saanu kaksi kertaa anteeksi jo toilailunsa. Moni kaveripiirissä oleva mies ihmettelee, että miks se jätkä touhuu tollasta kun sillä on nainen jonka oikeasti olis valmis ottaa muut heti. Minun poikaystävä sanoi, että kun tietyillä tyypeillä on aina vaan sitä vientiä ja ne tietää sen ettei ole ongelmaa saada niitä naisia, niin noin käy useasti.
Tämä nyt on tyhmästi sanottu, mutta en osaa nyt paremmin muotoilla... Sekin on sellanen suhde missä se kaunis nainen ei voi ns sanoa, että petänpä ja vaihdan uuteen lennosta, kun siinä suhteessa asiat on niin että se mieskin saa samantien uuden. Jos se nainen haluasi kossstaa, niin se tietää etttei sen mies jää yksin ja voivottelemaan ettei saa enää ikinä naista. Mun kaveri kärsii tosi paljon välillä, kun se on niin kiinni siinä ettei se ero tule mieleenkään. Ei se enää edes seuraa sen miehensä instaa, kun ei se kestä lukea niitä toisten naisten kuolauskommentteja.
Juuri sillä harvinaisen kauniin/komean kumppanilla voi olla todella huono itsetunto ja kokemus siitä, että hän on suhteessa se selvästi rumempi ja alempiarvoisempi. Hän voi koko ajan olla valmistautuneena siihen, että viehättävä kumppani vaihtaa hänet "tasoiseensa". Sillä hän sitten saattaa oikeuttaakin pettämisen:
Missityttöystäväni varmasti salaa halveksii ja häpeää minua, ja pitää minua rumana. Epäilemättä hän haaveilee jostakin komeasta bodarista, joten kostan hänelle näyttämällä, että kyllä joku minuakin pitää jonakin. Näytän hänelle, että ei hän ole niin upea, etteivät minua muutkin kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kauniita naisia petetään, varsinkin jos nämä ovat julkkiksia. Naiset suorastaan tyrkyttäytyvät kauniin naisen puolisolle, koska tällöin saavat tuntea ainakin sen hetken olevansa parempia kuin tämä kaunotar. Tosin se on tietenkin puolisosta kiinni, ryhtyykö tämä tähän.
Juurikin näin. Lisäksi miehen kuvitellaan olevan jotenkin erityisesti tavoittelemisen arvoinen, kun se on julkkiskaunottarellekin kelvannut.
Moni luulee vieläkin, että miehille riittää vain se kauneus luonteesta riippumatta. Monethan ihmettelevät myös sitäkin, kun se yksi rikas miljonääri erosi vaimostaan ja otti saman ikäisen tilalle eikä parikymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä on suhteen onnellisuuden kanssa hyvin vähän, tai oikeastaan ei mitään, tekemistä. Onnettomissa suhteissa petetään.
Ei varmaankaan huippuonnellisissa suhteissa petetä, mutta kyllä suht arki-onnellisissa suhteissa petetään. Silloin kun elämä ei ole ilotulitusta, vaan eletään tasapaksusti. Tämä vaihe tulee väistämättä eteen jokaisessa suhteessa.
Meillä on arki onnellinen parisuhde, on ollut jo yli 20 vuotta ja pettämistä ei ole ollut. Tuskin tuleekaan, sillä se tulisi liian kalliiksi molemmille. Viihdymme hyvin yhdessä, juttelemme hyvin paljon ja koko perheellä menee todella hyvin. Arkemme on ehkä muiden mielestä sitä tasapaksua, mutta hyvin mukavaa sellaista. Meidän molempien vanhemmatkin ovat vielä yhdessä ja onnellisia, heillä on yhteistä elämää takana jo reilu 50 vuotta. Sillä esimerkillä on hyvä elämässä eteenpäin mennä.
Ja ai niin, emme ole mitään kauniita ihmisiä, vaan ihan tavallisia.
No missä muualla heitä myös petetään? Jäi kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
No missä muualla heitä myös petetään? Jäi kiinnostamaan.
Samaa minäkin jäin miettimään? Ehkä kaupan kassalla? vai autokaupoilla?
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan totta. Mun kaveri on aivan helvtin kaunis nainen. Sellainen jota lähestytään aina. On sen mieskin kyllä komea. Silti sen mies kikkailee muualla ja saanu kaksi kertaa anteeksi jo toilailunsa. Moni kaveripiirissä oleva mies ihmettelee, että miks se jätkä touhuu tollasta kun sillä on nainen jonka oikeasti olis valmis ottaa muut heti. Minun poikaystävä sanoi, että kun tietyillä tyypeillä on aina vaan sitä vientiä ja ne tietää sen ettei ole ongelmaa saada niitä naisia, niin noin käy useasti.
Tämä nyt on tyhmästi sanottu, mutta en osaa nyt paremmin muotoilla... Sekin on sellanen suhde missä se kaunis nainen ei voi ns sanoa, että petänpä ja vaihdan uuteen lennosta, kun siinä suhteessa asiat on niin että se mieskin saa samantien uuden. Jos se nainen haluasi kossstaa, niin se tietää etttei sen mies jää yksin ja voivottelemaan ettei saa enää ikinä naista. Mun kaveri kärsii tosi paljon välillä, kun se on niin kiinni siinä ettei se ero tule mieleenkään. Ei se enää edes seuraa sen miehensä instaa, kun ei se kestä lukea niitä toisten naisten kuolauskommentteja.
Voi mitä ajattelua. Ystäväsi on siis mieluummin petettävänä kun ottaisi sen riskin, että mies ei jäisikään surkuttelemaan vaan jatkaisi sitä, mitä tekee joka tapauksessa jo koko ajan.
Mä oon sitä mieltä, että tässä tilanteessa pitäisi miettiä ihan vaan itseään. Ei miestä, ei kostoa, eikä sitä mitä hänelle käy suhteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sillä harvinaisen kauniin/komean kumppanilla voi olla todella huono itsetunto ja kokemus siitä, että hän on suhteessa se selvästi rumempi ja alempiarvoisempi. Hän voi koko ajan olla valmistautuneena siihen, että viehättävä kumppani vaihtaa hänet "tasoiseensa". Sillä hän sitten saattaa oikeuttaakin pettämisen:
Missityttöystäväni varmasti salaa halveksii ja häpeää minua, ja pitää minua rumana. Epäilemättä hän haaveilee jostakin komeasta bodarista, joten kostan hänelle näyttämällä, että kyllä joku minuakin pitää jonakin. Näytän hänelle, että ei hän ole niin upea, etteivät minua muutkin kiinnostaisi.
No tuohan nyt taas ei ole muuta kuin totaalista lapsellisuutta. Niin epäkypsillä ihmisillä ei kyllä ole mielestäni mitään asiaa parisuhteisiin.
No aika tietamaton saa olla xD nul oli teinina yks tosi kaunis kaveri ja sen ensimmainen poikaystava petti sita kaikkien kanssa,sillon mulle avartu ja myos mun isa petti mun aitia ja mun aiti oli kaunis xD ei se liity ulkonakoon ja josjhs kauniita viel lahestyy enemman pettajatyyppiset esim pelimiehet,ulkonakokeskeiset yms
kiltttimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan nyt taas ei ole muuta kuin totaalista lapsellisuutta. Niin epäkypsillä ihmisillä ei kyllä ole mielestäni mitään asiaa parisuhteisiin.
Harmi vain kun näitä epäkypsiä ihmisiä ei ole polttomerkitty ja heitä taitaa olla meistä ihmisistä aika suuri osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mitä ajattelua. Ystäväsi on siis mieluummin petettävänä kun ottaisi sen riskin, että mies ei jäisikään surkuttelemaan vaan jatkaisi sitä, mitä tekee joka tapauksessa jo koko ajan.
Mä oon sitä mieltä, että tässä tilanteessa pitäisi miettiä ihan vaan itseään. Ei miestä, ei kostoa, eikä sitä mitä hänelle käy suhteen jälkeen.
Joo sille ei tule mieleenkään eroaminen, kun se ei kestä sitä. Se ennemmin kestää nykytilanteen. Ei sillä ole omaa arvoa näköjään. Olen yrittänyt jutella hänen kanssa, että ei se ole ainoa ihminen maailmassa ja aina pääsee eteenpäin. Se insta rassaa sitä aivan tolkuttomasti. Mä katoin sen miehen instaa. Siellä kun sillä on kuvia, kun kaveri ja sen mies kahdestaa halaamassa, niin yksikään nainen ei ole kommentoinu mitenkään niitä kuvia. Ei yhteenkään kuvaan missä ovat yhdessä, niin ei ole naiset reagoineet. Mutta sitten niissä missä on yksin, niin kuola valuu ja aivan törkeitä suoria ehdotuksia. Ei ole mitään filtteriä päällä mitä ne tyypit kommentoi niihin kuviin ja kaikkihan ne tietää, että se on vakituisessa suhteessa ja että nainenkin kyllä näkee ne kommentit. Eikä se mieskään poista niitä törkeimpiä ehdotuksia. Onhan se loukkaavaa.
Onko sinulla takana 20-vuotista avioliittoa, jossa ei ole ollut yhtään kriisiä, yhtään masennutta, yhtään vastoinkäymistä? Jos on, niin sitten tule puhumaan. Jos ei, niin olet väärä ihminen sanomaan mitään.
Ja vaikka parisuhde on oikean ihmisen kanssa, kaikki loksahtaa paikalleen - niin ihmiselle silti tulee aika ajoin eläessään henkilökohtainen kriisi, jolloin elämä tuntuu merkityksettömältä yms. Sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen tai puolison kanssa. Syy voi vaikka liittyä oman vanhemman kuolemaan tai työttömyyteen.
Ja silloin ihminen etsii apua. Kuka mistäkin, joku kirjoista, joku alkoholista, joku toisesta ihmisestä.