Uskomattoman törkeä temppu mieheltä!!!
Olen ollut pitkään etäsuhteessa miehen kanssa. Mies on käynyt luonani parin viikon välein ja välillä useamminkin kokousmatkojen yhteydessä. Olen itsekin käynyt hänen luonaan aina kun voin. Olen tehnyt pari tosi isoakin uhrausta, että olemme pystyneet tapaamaan, perunut tärkeitä menoja ja työmatkoja.
Nyt emme ole nähneet pariin viikkoon ja olen ollut ihan surun murtama ikävästä. Olemme kuitenkin pitäneet yhteyttä entiseen tapaan. Kunnes tänään sattumalta näin hänen kaverinsa some-julkaisun (ei varmaan tiedä että stalkkaan välillä hänen kavereitaan) ja tajusin että mies on ollut eilen bilettämässä TÄÄLLÄ samassa kaupungissa!!! Kaiken huippuna puhuimme puhelimessa eilen ja mies sanoi olevansa kotona 500 km päässä!!! Pystyn siis kuvasta päättelemään, että se on otettu eilen eikä ole mikään vanha kuva. Miten mies voi tehdä näin??? Olen oikeasti luullut että meillä on hyvä suhde. Mitä minun pitäisi tehdä?? Ei kai suhdetta voi jatkaa kun mies on valehdellut ihan päin naamaa?? TAI ylipäätään edes halua viettää aikaa kanssani!
Tunnen itseni idiootiksi, olen uhrannut NIIN paljon että voisimme viettää aikaa yhdessä. Meillä on ollut luottamusongelmia muutenkin. Mies ei ole koskaan tullut luokseni ihan vain minun takia, vaan ainoastaan duunireissujen yhteydessä.
Ilmeisesti olen ollut hänelle vain kivaa ajanvietettä kunnes joku parempi sattuu kohdalle :(
Kommentit (35)
Ap:lle tiedoksi, että kun faceen laittaa kuvan, niin se kuvan julkaisupäivämäärä ei automaattisesti ole kuvauspäivä :D
Miten se muka päin naamaa valehteli, jos ette oo edes nähneet? :o
No otat puheeksi ja kysyt onko järkeä jatkaa jos hän ei halua nähdä. Asiallisesti ja päättäväisesti lopetat suhteen hänen sönkötyksistään huolimatta ja sanot, ettet halua olla tarkertuva, ahdistunut ja pirttihirmu jollaisen hän sinusta tuolla menolla tekee. Adios.
Mies jää luultavasti miettimään, mutta sinä jatkat elämää.
Kuvata voi nähdä, milloin se on otettu, jos tietää, että eilen kapakassa oli Dannyn keikka ja miehen bilekuvassa näkyy Danny ja se kapakka. Kyllä huomaa, etteivät AV:n lukijat ole kovin viisaita.
Lopetat yksiselitteisesti ja selkeästi koko homman.
Sun olisi pitänyt lopettaa jo silloin kun teki oharit juhlien kanssa. Tuosta et sitoutunutta miestä koskaan saa.
Jos jatkat, menet vaan enemmän rikki.
Tiedän, koska olen ollut ihan samanlaisessa tilanteessa.
Aapee pelkkää huvia silloin tällöin, onhan se kiva kun joka kaupungissa on pirkko odottamassa torttu märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvata voi nähdä, milloin se on otettu, jos tietää, että eilen kapakassa oli Dannyn keikka ja miehen bilekuvassa näkyy Danny ja se kapakka. Kyllä huomaa, etteivät AV:n lukijat ole kovin viisaita.
Ja kuka laittaa tuollaisia kuvia viikkoja myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pitkään etäsuhteessa miehen kanssa. Mies on käynyt luonani parin viikon välein ja välillä useamminkin kokousmatkojen yhteydessä. Olen itsekin käynyt hänen luonaan aina kun voin. Olen tehnyt pari tosi isoakin uhrausta, että olemme pystyneet tapaamaan, perunut tärkeitä menoja ja työmatkoja.
Nyt emme ole nähneet pariin viikkoon ja olen ollut ihan surun murtama ikävästä. Olemme kuitenkin pitäneet yhteyttä entiseen tapaan. Kunnes tänään sattumalta näin hänen kaverinsa some-julkaisun (ei varmaan tiedä että stalkkaan välillä hänen kavereitaan) ja tajusin että mies on ollut eilen bilettämässä TÄÄLLÄ samassa kaupungissa!!! Kaiken huippuna puhuimme puhelimessa eilen ja mies sanoi olevansa kotona 500 km päässä!!! Pystyn siis kuvasta päättelemään, että se on otettu eilen eikä ole mikään vanha kuva. Miten mies voi tehdä näin??? Olen oikeasti luullut että meillä on hyvä suhde. Mitä minun pitäisi tehdä?? Ei kai suhdetta voi jatkaa kun mies on valehdellut ihan päin naamaa?? TAI ylipäätään edes halua viettää aikaa kanssani!
Tunnen itseni idiootiksi, olen uhrannut NIIN paljon että voisimme viettää aikaa yhdessä. Meillä on ollut luottamusongelmia muutenkin. Mies ei ole koskaan tullut luokseni ihan vain minun takia, vaan ainoastaan duunireissujen yhteydessä.
Ilmeisesti olen ollut hänelle vain kivaa ajanvietettä kunnes joku parempi sattuu kohdalle :(
AINA te naiset onnistutte, ette ikinä opi, että kenen kanssa kannattaa seurustella ja kenen kanssa ei. Ihan oma syy.
Kuvauksen perusteella mies ei välitä susta juuri ollenkaan ja sä selvästi olet kovasti tykästynyt häneen. Tilanne ei tule tuosta muuttumaan muuta kuin huonompaan suuntaan
Mä en ymmärrä sellaista puhetta tai tekstiä jota Ap selittää ” puhuu itsensä takasin.”
Siis mitä ihmettä? Ulkoistat sun päätökset sille?
Jos jätät sen niin jätät ja onhan toi aiempikin ohari jo ollut aikamoinen.
Mä en sanoisi kuvasta mitään, kuuntelisin vaan miehen omat tarinat ja heittäisin sit kylmästi menee
Narsisti pitää on-off kuviosta. Hän ei varmasti muina aikoina mieti sinua, mutta olet varalla paremman puutteessa. Olet ihastunut ihastumisen tunteeseen, seksiin ja syli-ikävään.
Inhimillistä toki mutta ymmärräthän ettei hän ole sinun rakkautesi arvoinen. Olet vain varalla.
Päivityksenä että laitoin suhteen poikki tuon jälkeen ja oli kyllä elämäni paras päätös. En sanonut mitään kuvasta, vaan lopetin vain ilman tarkempia selityksiä. Mies toki yrittää edelleen viestittää ja ehdotella tapaamisia, mutta olen päättänyt etten enää ikinä halua häntä tavata tai edes vastaa. Hän on käsittämättömän manipuloiva ja onnistuu aina puhumaan kaiken niin, että vika onkin ollut minussa. Pelkään, että niin kävisi nytkin, jos tapaisin hänet.
Nyt kun olen irrottautunut miehestä, olen vasta tajunnut, miten paska koko suhde oli. Ihan hirveää, miten huonoa kohtelua sitä kestää ja on valmis tekemään uhrauksen uhrauksen perään kun muka "rakastaa" toista. Etenkin kun ei saa ikinä mitään takaisin. Mies ei ollut valmis edes vaihtamaan työvuoroa minun takiani, kun taas itse olin valmis tekemään melkein mitä vain, kun vain saisimme olla enemmän yhdessä. Kyllähän tuosta olisi pitänyt tajuta, miten tosissaan toinen on suhteessa mukana. Silti mies ei "suostunut" laittamaan poikki, vaikka toistuvasti yritin, vaan väitti että välittää ja olen hänelle se oikea.
Älkää muut alistuko tuollaiseen paskaan. Jos mies välittää, sen pitää näkyä myös teoissa, ei vain sanoissa. Jos suhde tuntuu väärältä, se kannattaa päättää heti. Itse tuhlasin vuoden elämästäni ihan turhaan, vaikka jo ensimmäisen 2 kk aikana hänen todellinen luonteensa tuli kyllä esille...
Ap
En usko sanaakaan.