Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako kun OP alkaa periä maksua käteisnostoista?

Vierailija
12.01.2019 |

Neljännen noston jälkeen alkaa menemään 0,55€. Muilla pankeilla jo sama paitsi S-pankilla joka tarjoaa ilmaista käteistä toimipisteistä nostettuna. Nyt pitää sitten nostaa enempi kerralla ja eiköhän joku kohta ryöstä mut.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaipa tää oli odotettavissa. Mutta kyllä mulle varmaan tuo neljä nostoa riittää eikä talouteni kaadu 55 senttiinkään. Harmittaa silti. Oletan, että tuo neljä nostoa tapahtuu kuukauden aikana, yhden palvelumaksukauden aikana.

Vierailija
22/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan todella paljon käteisellä ja sitä löytyy aina lompakosta ja kotoa. Tyhmää, että pitää maksaa siitä että nostaa omaa rahaa.

Samaa mieltä, ja minä en luota moihin kortteihin, kun ei sitä tuedä paljonko se kone tililtä oikeasti ottaa vaikka korttiä työnnettäessä maksupäätteeseen sanoo ottavansa esim. 35€.

Kannattaa maksaa kortilla jolla ei mene rahat tililtä maksaessa vaan tulee lasku jona voit tarkistaa ja jos siinö on virhe maksun osalta niin sen korvaa / siitä vastaa luottokorttiyhtiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika pankki!!!

Siinähän jätät, kun muilla pankeilla ollut sama käytäntö jo vielä kauemmin.

Vierailija
24/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit on yrityksiä, joiden ideana on tehdävoittoa. Jos lainankorot ovat alhaiset, täytyy pankkien toiminta rahoittaa jostain muualta. Maksan mielelläni nostoista pari hassua kolikkoa kuin korkeita lainan korkoja.

Terkuin eräs, joka muistaa 14 prosentin korot.

Vierailija
25/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan todella paljon käteisellä ja sitä löytyy aina lompakosta ja kotoa. Tyhmää, että pitää maksaa siitä että nostaa omaa rahaa.

Samaa mieltä, ja minä en luota moihin kortteihin, kun ei sitä tuedä paljonko se kone tililtä oikeasti ottaa vaikka korttiä työnnettäessä maksupäätteeseen sanoo ottavansa esim. 35€.

Maksut tulevat heti tiedoksi kännykkään, jopa ennen kuin kaupp ehtii antaa kuitin käteen.

Vierailija
26/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korttiostot näkyy tiliotteessa, sieltä voit tarkastaa kaikki veloitukset.

Lisäksi ainakin minulle tulee myös puhelimeen saman tien ostoksesta ilmoitus. Esim jos joku pöllisi kortin huomaamattani ja tekisi sillä pienenkin ostoksen (lähimaksulla) niin heti huomaisi, ja voisi alle 30 sekunnin sulkea kortin. Tätä mahdollisuutta käteisellä ole. Jos se tonni varastetaan, niin se menee kaikki, kortilla korkeintaan 1 lähimaksun summa.

Vierailija
27/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan montaa ihmistä tuo edes koskee? Itse en tiedä ketään joka nostaisi noin usein rahaa. Itse nostan rahaa maks kerran kuussa, voi mennä pitempikin aika. Maksan aina kortilla, kun vaan mahdollista.

Vierailija
28/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ilmaista kk. Asikasomistajat saa 8 ilmaista kk. Pankeista ja kauppojen kassalta saa edelleen nostaa ilmaiskeksi. Kelle tämä ei riitä?

Vierailija
29/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi nostanut rahaa 2-3 vuotta sitten.

Miksi tarvisi, kun kortti toimii helpommin ja nopeammin?

Vierailija
30/30 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei - omassa pankissani on tuonsorttinen käytäntö ollut jo aikoja sitten, ja nostan käteistä ehkä kahdesti kuukaudessa, muuten käytän korttia. Ei ahdista ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi