Ahdistaako kun OP alkaa periä maksua käteisnostoista?
Neljännen noston jälkeen alkaa menemään 0,55€. Muilla pankeilla jo sama paitsi S-pankilla joka tarjoaa ilmaista käteistä toimipisteistä nostettuna. Nyt pitää sitten nostaa enempi kerralla ja eiköhän joku kohta ryöstä mut.
Kommentit (30)
Omistaja-asiakkaana 8 nostoa riittää kyllä.
Ei ahdista. Nostan käteistä todella harvoin.
Ei ahdista, teen ehkä neljä käteisnostoa vuodessa.
Ei ahdista. Todella harvoin nostan käteistä, ehkä kerran vuodessa jos sitäkään.
Ei ahdista.
Olen hommannut debit kortin, sillä maksan ruokaostokset, parkkimaksut menee Parkman applikaation kautta suoraan luottokortilta. En tarvitse käteistä oikein mihinkään.
Nostan käteistä 1-2 kertaa vuodessa, joten ei oikeastaan koske minua.
Maksan todella paljon käteisellä ja sitä löytyy aina lompakosta ja kotoa. Tyhmää, että pitää maksaa siitä että nostaa omaa rahaa.
Neljännen noston jälkeen millä aikajanalla? Saako siis tehdä neljä maksutonta nostoa vuodessa vai kuukaudessa? Itse nostan käteistä ehkä kerran kuussa.
Olisipa kyllä todella erikoinen syy ahdistukselle. :)
Vierailija kirjoitti:
Maksan todella paljon käteisellä ja sitä löytyy aina lompakosta ja kotoa. Tyhmää, että pitää maksaa siitä että nostaa omaa rahaa.
Samaa mieltä, ja minä en luota moihin kortteihin, kun ei sitä tuedä paljonko se kone tililtä oikeasti ottaa vaikka korttiä työnnettäessä maksupäätteeseen sanoo ottavansa esim. 35€.
No joo - viimeksi nostin käteistä juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, ja minä en luota moihin kortteihin, kun ei sitä tuedä paljonko se kone tililtä oikeasti ottaa vaikka korttiä työnnettäessä maksupäätteeseen sanoo ottavansa esim. 35€.
Korttiostot näkyy tiliotteessa, sieltä voit tarkastaa kaikki veloitukset.
Ei suoranaisesti haittaa, koska nostan aina 500 euroa kerrallaan enkä edes joka kuukausi. Ikävää silti että kaikesta rahastetaan, jopa omien rahojensa käyttöön ottamisesta. Tuskin tulee tarvetta nostaa enemmän kuin 2500e kuukaudessa, parin viikon all-inclusive lomamatkankin selviää jo tuolla summalla.
Minusta on aika erikoista, jos joku nostaa käteistä vain 1-2 kertaa vuodessa. Maksan kaiken pääosin kortilla, mutta kyllä minä käteistäkin tarvitsen. Käteisellä maksan mm. satunnaiset bussin kertaliput (meillä kehäkolmosen ulkopuolella voi tehdä näin), toriostokset, myyjäisostokset, kaikki muutaman euron ostokset, annan rahaa keräyksiin, kolehtiin ja lapsenlapsille jne. Kyllä minulla kuukausittain kuluu käteistä noin 300 euroa, kortilla pulitan noin kaksituhatta.
Mitään ahdistusta ei aiheuta ajatus siitä, että kuukaudessa tulisi parin euron nostomaksu.
No Stan käteistä ehkä joka toinen kk ja se riittää satunnaisiin bussilippuihin jne. Hkl:n liputkin ostan nyt appilla
Vierailija kirjoitti:
Se rahan liikuttelu ei ole mitään ilmaista hommaa. eikä niitten automaattien ylläpito muutenkaan. Jos 4 nostoa kuussa on liian vähän niin kyllä on kumma. Miksi et voi nostaa viikon tarpeisiin kerralla rahaa? Minä nostan rahaa ehkä 1-2 kertaa vuodessa, ja silloinkin yleensä ulkomailla.
Ei
En nosta käteistä