Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi kuin ihmetellä vastapäisen kerrostalon(kin) akvaarioeläjiä, jotka eivät välitä tuon taivaallista siitä, että heidän nenänkaivelut yms. näkyvät meille naapuritalon asukkaille

Vierailija
11.01.2019 |

Ehkäpä olen itse omituinen, kun vaalin yksityisyyttäni niinkin paljon, että ikkunoissani on verhot.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri sellainen akvaarioeläjä. Elämässäni ei ole mitään salattavaa, normiarkea nenänkaiveluineen. Makkarissa on tottakai verhot, ja vaatteet pyrin vaihtamaan pääasiassa siellä, mutta joskus saatan kyllä vähissäkin vaatteissa kipasta juomaan keittiöön tms. 

En ymmärrä miksi naapurit eivät saisi nähdä normiarkeani? Aika tylsäähän se on, tuskin kovin moni jaksaa pitkään sitä seurata. :) 

Vierailija
2/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siekö heit stalkkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

akvaariossa kirjoitti:

Minä olen juuri sellainen akvaarioeläjä. Elämässäni ei ole mitään salattavaa, normiarkea nenänkaiveluineen. Makkarissa on tottakai verhot, ja vaatteet pyrin vaihtamaan pääasiassa siellä, mutta joskus saatan kyllä vähissäkin vaatteissa kipasta juomaan keittiöön tms. 

En ymmärrä miksi naapurit eivät saisi nähdä normiarkeani? Aika tylsäähän se on, tuskin kovin moni jaksaa pitkään sitä seurata. :) 

Samoin. Mieheni vetää verhoja eteen, itse sitä mieltä, että aivan sama, emme tee mitään niin ihmeellistä. Ja kuka sieltä muka meitä katselisi tai seuraisi. Näköjään seurailee ; )

Vierailija
4/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset haluaa että niitä katellaan. Saa siitä jotain kiksejä.

Vierailija
5/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näät naapurin nenänkaivelut jos sulla itselläsi on verhot kiinni?

Vierailija
6/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näät naapurin nenänkaivelut jos sulla itselläsi on verhot kiinni?

Kyylää tietty verhojen raosta, kuten useimmat uteliaat.

Nämä akvaarioeläjät eivät varmaankaan itse vakoile muita, joten eivät sen kummemmin ajattele muidenkaan niin tekevän. Mutta aina löytyy näitä, jotka jopa aloituksenkin tulevat aiheesta rustaamaan. Nyt hankkimaan sisältöä elämään, niin unohtuu ne naapurit!

Minulla on kaihtimet ja verhot, mutta  rivitalon isojen ikkunoiden takana voi metsän siimeksestä kytätä vaikka murhamies. Turvallisempi olo, kun tietää, ettei ainakaan ole minkään pervon kohteena.

Vierailija
7/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee ulkoillessa jotenkin vaivautunut olo kun vieressä on talo jossa kaikki verhot auki ja valot päällä. Jokaiseen huoneeseen näkyy.

En voisi elää näyteikkunassa.

Vierailija
8/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen niitä isojen, modernien ökytalojen rakennuttajia, joiden taloissa on valtaisat ikkunat mutta aina kaihtimet kiinni, ettei mitään näy.

Vierailija
9/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen niitä isojen, modernien ökytalojen rakennuttajia, joiden taloissa on valtaisat ikkunat mutta aina kaihtimet kiinni, ettei mitään näy.

Sama täällä!

Seksi ja alastomuus ovat niitä, joita en halua muille näyttää ja verhot on kiinni. Mutta jos istumme perheen kanssa syömässä, teen ruokaa, luen sohvalla kirjaa, viikkaan pyykkiä jne niin miksi olisi tärkeää tehdä nuo verhojen takana? En ymmärrä. Joku näkee, että syön?!?! Apua!

Vierailija
10/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joskus kertoi, että huomasi ohi kävellessään kun tien vieressä olleessa omakotitalossa oli suuri ikkuna olkkarissa suoraan tielle. Aivan selvä näköyhteys sisälle ja sohvalle missä oltiin panopuuhissa :D

Vierailija
11/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee ulkoillessa jotenkin vaivautunut olo kun vieressä on talo jossa kaikki verhot auki ja valot päällä. Jokaiseen huoneeseen näkyy.

En voisi elää näyteikkunassa.

Mulla on aina iltaisin valot päällä ja verhot auki.

Vierailija
12/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta jos joku näkee, että harjaan hiuksia tai vaihdan petivaatteita. Pieni asunto ja isot ikkunat tielle päin, monta kertaa on ohikulkijat katsoneet suoraan sisälle. Ihan sama, jos joku kokee tarvetta katsoa tänne niin selvä. :D

Vierailija
13/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen keittiön ikkunasta naapureita halusin tai en. Niinkin mielenkiintoista kun telkkarin katsomista ja pelaamista. Muutamalla niin isot telkkarit että erotan ohjelman ja lapsi keroi yhden pelin nimen.

Tupakalla kävijöitä näkyy ja bongikin näkyi yhdellä partsilla. Eiks ole hurjaa? No ei ole vaan sen ikkunan näkymät kun se vastapäinen talo on sen suunnan maisema.

Vierailija
14/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ihmettelijöille, jotka luulevat minun varta vasten kyttäävän naapuritalon akvaarioihmisiä todettakoon, että käyn parvekkeella tupakalla ja tämä akvaario on silmieni edessä, kun vain kohdistan katseeni pihalle päin. En siis tirkistele tms.

En myöskään tuomitse noita akvaarioihmisiä esilläolostaan vaan aidosti ihmettelen sitä. Ap

Vierailija
15/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!

Seksi ja alastomuus ovat niitä, joita en halua muille näyttää ja verhot on kiinni. Mutta jos istumme perheen kanssa syömässä, teen ruokaa, luen sohvalla kirjaa, viikkaan pyykkiä jne niin miksi olisi tärkeää tehdä nuo verhojen takana? En ymmärrä. Joku näkee, että syön?!?! Apua!

Saako tullansun ikkunan taakse kattomaan kun viikkaat. Vikkaava nainen on seksikās.

Vierailija
16/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällainen "akvaarioeläjä" (olenkohan sun naapuri? :O) koska mua jotenkin ahdistaa pitää verhoja kiinni. En tykkää siitä että en näe ulos, joudun olemaan kotona aika paljon kun olen siunatussa tilassa aika viimeisilläni ja suljetut kaihtimet lisäisi mun eristyneisyyden tunnetta. En kyllä muutenkaan oikein tykkää verhojen takana lymyilemisestä... Joskus mietin että näkeeköhän naapurit mut tekemässä mut jotain tyhmää, yritän kyllä miettiä miltä elämäni ulospäin, heh konkreettisesti, näyttää... En mitenkään tarkoituksellisesti paljastele.

Vierailija
17/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroan päivän jona teidän talo rakennettiin meidän taloa vastapäätä.

Vierailija
18/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tällainen "akvaarioeläjä" (olenkohan sun naapuri? :O) koska mua jotenkin ahdistaa pitää verhoja kiinni. En tykkää siitä että en näe ulos, joudun olemaan kotona aika paljon kun olen siunatussa tilassa aika viimeisilläni ja suljetut kaihtimet lisäisi mun eristyneisyyden tunnetta. En kyllä muutenkaan oikein tykkää verhojen takana lymyilemisestä... Joskus mietin että näkeeköhän naapurit mut tekemässä mut jotain tyhmää, yritän kyllä miettiä miltä elämäni ulospäin, heh konkreettisesti, näyttää... En mitenkään tarkoituksellisesti paljastele.

No siinäkin on vähän eroa, oletko kaihtimet auki hämyisessä tunnelmavalaistuksessa tai luonnonvalossa, vai kalmankirkkaat energiansäästölamput kirkuen yötä vasten, jolloin ihan kaikki näkyy ulos tahtomattakin.

Vierailija
19/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me eletään akvaariossa ja se hieman häiritsee. En kuitenkaan laita verhoja koska tykkään isoista ikkunoista enkä jaksa availla ja sulkea niitä vähän väliä. Meillä on tosi sotkuistakin eli puhdas laiskuus.

Vierailija
20/26 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Amsterdamissa, saat lisää ihmeteltävää, kun katua pidetään osana olohuonetta - tai olohuonetta osana katua.