Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen karvoituksen 45+- miehet haluavat samanikäiselle kumppanilleen?

Vierailija
11.01.2019 |

Olen ollut monta vuotta yksin ja mietin, mitä tehdä? Posliinia en aja, mutta mitä tehdä? Nyt rehottaa vapaana ja olis treffit tiedossa kivan miehen kanssa. En kuitenkaan heti ole antamassa. Jos kaikki menee hyvin niin ehkä ensi vkl? N45

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä olisi aloittajan kaltainen tilanne niin siistitty karvakolmio. N44

Vierailija
22/30 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko näin naisena kysyä että miten poistatte karvat häppäreistä? Mulla melko pulleat ja jotenkin pelottaa sheivata että osunkin limakalvoon... Pidän ihan saksilla lyhyenä, mistä johtuu se, että karvat ovat tosi paksuja. Biksurajat siistin kylmävahalla mutta ei niitä vahaliuskojakaan viitti häppäreihin ite laittaa. Oon käynyt myös sokeroinnissa ja vedetty kaikki pois mutta limakalvot ei tykkää siitäkään. Aina hiivatulehdus sokeroinnin jälkeen. Nyt ihan yksityiskohtaiset vinkit kehiin, kiitos 😊.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko näin naisena kysyä että miten poistatte karvat häppäreistä? Mulla melko pulleat ja jotenkin pelottaa sheivata että osunkin limakalvoon... Pidän ihan saksilla lyhyenä, mistä johtuu se, että karvat ovat tosi paksuja. Biksurajat siistin kylmävahalla mutta ei niitä vahaliuskojakaan viitti häppäreihin ite laittaa. Oon käynyt myös sokeroinnissa ja vedetty kaikki pois mutta limakalvot ei tykkää siitäkään. Aina hiivatulehdus sokeroinnin jälkeen. Nyt ihan yksityiskohtaiset vinkit kehiin, kiitos 😊.

Ajelin tumman, ulkomaalaisen avokin karvat häpyhuulista ihan partakoneella sopivan mittaiseksi (3-4mm)sängeksi. Eipä sillä karvoituksella ollut mitään muuta järkevästi tehtävissä. Siis sellainen säädettävä sänkikone.

Vierailija
24/30 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton alta. Edestä joko karvaton, tai joku kiitorata, hyvin siistittyä ja vähäistä.

25/30 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististi trimmattu, se ei ikää katso

Vierailija
26/30 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvapervot on täällä ihan yliedustettuna. 

Poslari on hands down paras jos on nainen timmi ja hoikka. Pullakalla näyttää lähinnä että on iskenyt joku tauti joka vie karvat.

Varminta on siis ajaa tarkkaan kaikki karvat sileiksi sisäreisistä ja häppäreistä. Eteen jätät kiitoradan tai kapean karvakolmion. Ehdottomasti niin että ei koske reisiin tai nivuspoimuun. Rajaat niin tarkaksi, että näyttää huolitellulta. Pituus niin lyhyt kuin voi ilman et pistelee, joku 10mm.

Varma voitto kotiin miehiltä noilla ohjeilla

Vierailija
27/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v nainen on parhaassa iässä seksiä varten, itsevarmuutta löytyy ja kroppa yleensä helposti antavassa tilassa.

Naisellinen reilu mutta siistitty karvoitus, jos oikein haluat olla miehellesi mieliksi niin sano ettei kondomia tarvita. Sen jälkeen kaveri on täysin sun vietävissä

Vierailija
28/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon karvat

Vierailija
29/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut monta vuotta yksin ja mietin, mitä tehdä? Posliinia en aja, mutta mitä tehdä? Nyt rehottaa vapaana ja olis treffit tiedossa kivan miehen kanssa. En kuitenkaan heti ole antamassa. Jos kaikki menee hyvin niin ehkä ensi vkl? N45

Mielipidekysymys eli kaikki vastaukset ovat oikeita. Itse tykkään karvaisesta tussusta, mutta niin että reunoja on siistitty ja karvoja hieman lyhennetty. Tämän jälkeen on mukavampi antaa suuseksiä tinkimättä siitä että nainen näyttää kaikin puolin aikuiselta naiselta.

Vierailija
30/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi mehut ja sperma näyttää hyvältä karvaisessa pillussa.