Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain työpaikoilla sauna?

Vierailija
11.01.2019 |

Millainen työpaikka ja käytetäänkö saunaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain suihkut. Sauna ois kiva, mutta oishan se aika hassua kun työpaikkana on TE-toimisto.

Vierailija
2/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Insinööritoimistossa oli ainakin ja käytettiin joko vieraiden kanssa tai sitten ihan oman porukan kesken. Samoin kuljetusliikkeessä on kuljettajien tiloissa sauna ja suihkut. Jotkut kuljettajat käyttävät, jotkut eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uimahalleissa, kylpylöissä ja kuntosaleilla on.

Vierailija
4/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä työpaikalla oli. Kyseessä oli koulu, jonka päädyssä oli ennen asuntoja. Kellarissa oli sauna. Itse en käynyt siellä, mutta jotkut lämmittivät sen välillä.

Vierailija
5/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Insinööritoimistossa oli ainakin ja käytettiin joko vieraiden kanssa tai sitten ihan oman porukan kesken. Samoin kuljetusliikkeessä on kuljettajien tiloissa sauna ja suihkut. Jotkut kuljettajat käyttävät, jotkut eivät.

NAM munaa!

Vierailija
6/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on. Iso it-alan firma, toimitila jossa noin 1000 työntekijää. Ylimmässä kerroksessa on sauna näköalaterassilla. On siellä itsekin erinäisten projektin kick-offeja tai päättäjäisiä tullut juhlittua.

Vierailija
7/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on, ja siellä saa käydä vaikka kesken työpäivän. Kotitoimisto. :)

Vierailija
8/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätevedenpuhdistamolla on ja lämpiää joka päivä ainakin meidän paikkakunnalla

Vierailija
9/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusfirman konttori.

Yläkerrassa on edustussauna, kokoustilat, screenit ja baari. Ihan paras työpaikka!

Vierailija
10/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep edustussauna löytyy ja toisessa toimipisteessä on sauna kuntosalin yhteydessä, ne jotka tulee pyörällä töihin käy suihkussa ja saunassa aamulla.

Vierailija
11/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuntosalin ja suihkujen yhteydessä. Ne on päällä arki-iltasin. Hyvin vähäisellä käytöllä.

Vierailija
12/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun olin paperitehtaalla töissä, niin muistaakseni huoltolatiloissa oli sauna. En siellä tosin koskaan käynyt, kuten en suihkussakaan, harvoin kävin ylipäätään edes pukuhuonetiloissa, koska laitoin työvaatteet päälle jo kotona.

Vierailija
13/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, firmalla on oma kuntosali saunoineen. Sen lisäksi on ns. "edustuskabinetti", jossa on myös sauna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä