Onko jollain työpaikoilla sauna?
Kommentit (13)
On. Insinööritoimistossa oli ainakin ja käytettiin joko vieraiden kanssa tai sitten ihan oman porukan kesken. Samoin kuljetusliikkeessä on kuljettajien tiloissa sauna ja suihkut. Jotkut kuljettajat käyttävät, jotkut eivät.
Ainakin uimahalleissa, kylpylöissä ja kuntosaleilla on.
Yhdellä työpaikalla oli. Kyseessä oli koulu, jonka päädyssä oli ennen asuntoja. Kellarissa oli sauna. Itse en käynyt siellä, mutta jotkut lämmittivät sen välillä.
Vierailija kirjoitti:
On. Insinööritoimistossa oli ainakin ja käytettiin joko vieraiden kanssa tai sitten ihan oman porukan kesken. Samoin kuljetusliikkeessä on kuljettajien tiloissa sauna ja suihkut. Jotkut kuljettajat käyttävät, jotkut eivät.
NAM munaa!
Mun työpaikalla on. Iso it-alan firma, toimitila jossa noin 1000 työntekijää. Ylimmässä kerroksessa on sauna näköalaterassilla. On siellä itsekin erinäisten projektin kick-offeja tai päättäjäisiä tullut juhlittua.
Mun työpaikalla on, ja siellä saa käydä vaikka kesken työpäivän. Kotitoimisto. :)
Jätevedenpuhdistamolla on ja lämpiää joka päivä ainakin meidän paikkakunnalla
Rakennusfirman konttori.
Yläkerrassa on edustussauna, kokoustilat, screenit ja baari. Ihan paras työpaikka!
jep edustussauna löytyy ja toisessa toimipisteessä on sauna kuntosalin yhteydessä, ne jotka tulee pyörällä töihin käy suihkussa ja saunassa aamulla.
Meillä on kuntosalin ja suihkujen yhteydessä. Ne on päällä arki-iltasin. Hyvin vähäisellä käytöllä.
Aikoinaan, kun olin paperitehtaalla töissä, niin muistaakseni huoltolatiloissa oli sauna. En siellä tosin koskaan käynyt, kuten en suihkussakaan, harvoin kävin ylipäätään edes pukuhuonetiloissa, koska laitoin työvaatteet päälle jo kotona.
Joo, firmalla on oma kuntosali saunoineen. Sen lisäksi on ns. "edustuskabinetti", jossa on myös sauna.
Meillä on vain suihkut. Sauna ois kiva, mutta oishan se aika hassua kun työpaikkana on TE-toimisto.