Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi naimisiin ennen lapsia, mutta nyt lapsi tuleekin ensin.

Vierailija
11.01.2019 |

Mies teki jo hyvin varhain selväksi, että haluaa naimisiin ennen lastentekoa ihan henkilökohtaisista syistä. Nyt harkinnan jälkeen olemme päätyneet siihen, että alamme yrittää lasta, mutta kosintaa ei kuulu.

Ihmettelen, että eikö lapsi ole kuitenkin vielä suurempi sitoutuminen kuin avioliitto? Miksi mies ei siis kosi? Vai tulevatko häät sitten myöhemmin?

Vai onko tällä kerta kaikkiaan yhtään mitään väliä?

Menittekö te naimisiin ennen lapsia vai toisin päin? Hyödyt/haitat?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ette siis ole aloittaneet vielä sitä lasten tekemistä. No sitten voit odottaa kosintaa, jos sulle on ok esim. maistraattihäät tai muut nopeasti järjestyvät.

Älä jätä ehkäisyä pois ennen kuin olette paitsi kihloissa myös naimisissa. Siitä tulee vaan turhaa katkeruutta, jos kerran itselin haluat tehdä ne lapset avioliittoon.

Pakko myöntää että vaikka en pidä lasten tekoa avioliiton ulkopuolella millään tapaa "epäsopivava" tms niin kyllä mä olen vaikuttuneempi niiden ihmisten elämänhallinnasta jotka onnistuu menemään naimisiin ensin :) Päinvastaisesta tulee aina sellanen "oho hups tulin raskaaksi" -vaikutelma.

Maistraattihäät meille tulee joka tapauksessa, kumpikaan meistä ei kuulu kirkkoon. Juhlatkin ovat todennäköisesti jotkut kakkukahviviritelmät ainakin minun visiossani.

Ihan hyvä näkökulma noihin avioliiton ulkopuolisiin lapsiin. Toisaalta, meillä lapsi on todella suunniteltu, eikä ulkopuolisten ajatuksilla ole niin väliä. Sillä on, miltä minusta tuntuu.

Minä en kuitenkaan jo ikänikään puolesta haluaisi odotella vihkimistä. Raskaana ollessa voisin hyvinkin mennä naimisiin, jos vain tulisi ensin ne kihlat...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä