Mitä katson tänään netflixistä? Genre jotain sellaista joka sopii pirskahtelevan viinin kanssa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sydämen suunnitelma
Näyttäisi olevan sarja. Sen verran pitää tarkentaa että leffa haussa. Ei ole oikein aikaa katsoa sarjoja loppuun ja sitten ne jää ärsyttämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesken Wanderlust.
Voi ei toinen sarja juuri kun vastasin ykköselle :D
Jätän nämä korvan taakse jos vaikka sairaslomalla olisi joskus.
Ap
Joku action-leffa. Eikö pirskahteleva tarkoita samaa roiskahtelevan kanssa?
Mikä pirskahtelevat viini kyseessä? Siitä riippuu. Oletko mies, lammas vai miesvauva ? Oletko nainen? Herkkyystaso? Haetko elämääsi komediaa, tragediaa vai draamaa?
Pirskahteleva viini on just kivaa. Jos siis tarkoitat että se ei ole kuohuviiniä, vaan vain pirskahtelevaa. Sellaiseen roseviiniin olen usein törmännyt. Onko niitä myös valkoisia ja punaisia? Minkälaista sulla on?
Joka tapauksessa, se on iloinen juoma, joten kai sen sun leffankin pitäisi sitten iloinen olla.
En nyt osaa mitään leffaa suositella, koska en tiedä mitä netflixissä on. Miksi ihmeessä edes katsot leffan netflixistä? Ei sieltä kuulu leffoja katsella, hyi hitsi!
No, on siellä kyllä ainakin pari Adam Sandler leffaa. Mutta ne on sitten sen huonoja leffoja. Joten katso ne vain jos fanitat Adam Sandleria tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hömppä action, maailmanloppu- ja hirviöleffat on kyllä ihan parhaita. Olisko suositusta?
Pirskahteleva meinaa vähän kuin kepeän kuplivaa. Tai näin olen itse ajatellut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Bandersnatch
Meidän telkkari taisi olla liian vanha tähän :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pirskahteleva viini on just kivaa. Jos siis tarkoitat että se ei ole kuohuviiniä, vaan vain pirskahtelevaa. Sellaiseen roseviiniin olen usein törmännyt. Onko niitä myös valkoisia ja punaisia? Minkälaista sulla on?
Joka tapauksessa, se on iloinen juoma, joten kai sen sun leffankin pitäisi sitten iloinen olla.
En nyt osaa mitään leffaa suositella, koska en tiedä mitä netflixissä on. Miksi ihmeessä edes katsot leffan netflixistä? Ei sieltä kuulu leffoja katsella, hyi hitsi!
No, on siellä kyllä ainakin pari Adam Sandler leffaa. Mutta ne on sitten sen huonoja leffoja. Joten katso ne vain jos fanitat Adam Sandleria tosi paljon.
Hetken kun pohdin tähän jatkoa niin tajusin: katso The Interview.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Interview
Se ei ole yhtään liian tyhmä ja pöhkö ja älytön. Se on oikeesti hauska ja iloinen ja hullu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pirskahtelevat viini kyseessä? Siitä riippuu. Oletko mies, lammas vai miesvauva ? Oletko nainen? Herkkyystaso? Haetko elämääsi komediaa, tragediaa vai draamaa?
Melko mielenkiintoinen vähäalkoholinen punaviini. Olen nainen mutta älä tee siitä oletuksia. Hachiko oli sairaan tylsä ja ehkä yksi huonoimmista leffoita mitä olen jostain syystä katsonut. Elämässäni on mitä tarvitsen ja siksi en osaa päättää elokuvaa itse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hömppä action, maailmanloppu- ja hirviöleffat on kyllä ihan parhaita. Olisko suositusta?
Pirskahteleva meinaa vähän kuin kepeän kuplivaa. Tai näin olen itse ajatellut.Ap
Hömppämaailmanloppu:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on punaviini. Aika jännä uusi tuttavuus, itse valitsen usein täyteläisempää jos punaista.
On meillä myös HBO jos sieltä löytyy jotain mutta leffoja vähän vähemmän siksi ajattelin Netflixä.
Komediat (ja etenkin Sandlerin, ne on jotenkin teennäisiä) usein vain ärsyttävät joten ehkä jotain muuta voisi olla. En kuitenkaan halua olla ennakkoluuloinen jos suosituksia saan, kuten tämän viininkin kohdalla päätin kokeilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko mielenkiintoinen vähäalkoholinen punaviini. Olen nainen mutta älä tee siitä oletuksia. Hachiko oli sairaan tylsä ja ehkä yksi huonoimmista leffoita mitä olen jostain syystä katsonut. Elämässäni on mitä tarvitsen ja siksi en osaa päättää elokuvaa itse.
Ap
Mussa on jotain vikaa. Mua jäi pahasti vaivaamaan tuo "Elämässäni on mitä tarvitsen ja siksi en osaa päättää elokuvaa itse." En ymmärrä mitä se tarkoittaa, ihan hepreaa. Mutta ei tarvitse selittää. Voin elää sen asian kanssa että jotkin asiat ovat käsittämättömiä.
Lapsi 44 Tom Hardy ja Joel Kinnaman sopivat hyvin pirskahtelevan viinin seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken kun pohdin tähän jatkoa niin tajusin: katso The Interview.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Interview
Se ei ole yhtään liian tyhmä ja pöhkö ja älytön. Se on oikeesti hauska ja iloinen ja hullu.
Voi hitsi mistä tämän voisi katsoa?
Ap
Korealaista zombiapokalypsiaa, eli Train to Busan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirskahteleva meinaa vähän kuin kepeän kuplivaa. Tai näin olen itse ajatellut.Ap
Hömppämaailmanloppu:
Tämä on kirjaimellisesti maailmanloppuhömppää vaikka ajattelin enemmän 2012 ja Gozilla tyylisiä. Katsottu kyllä jo. Oli jopa hauska.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mussa on jotain vikaa. Mua jäi pahasti vaivaamaan tuo "Elämässäni on mitä tarvitsen ja siksi en osaa päättää elokuvaa itse." En ymmärrä mitä se tarkoittaa, ihan hepreaa. Mutta ei tarvitse selittää. Voin elää sen asian kanssa että jotkin asiat ovat käsittämättömiä.
Anteeksi. Se oli vain vastaus jonka ajattelin liittyvän siihen millaista leffaa minulle voisi suositella kuiten rakkauden kaipuusta kärsivälle tai sellaiselle joka kaipaa elämäänsä naurua. Ei ollut vakavasti mietitty. Kaikki me kai oikeasti kaipaamme jotain kun nyt pakotit minut asiaa ajattelemaan.
Ap
Sydämen suunnitelma