Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä katson tänään netflixistä? Genre jotain sellaista joka sopii pirskahtelevan viinin kanssa.

Vierailija
11.01.2019 |

Onko suosituksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirskahteleva viini on just kivaa. Jos siis tarkoitat että se ei ole kuohuviiniä, vaan vain pirskahtelevaa. Sellaiseen roseviiniin olen usein törmännyt. Onko niitä myös valkoisia ja punaisia? Minkälaista sulla on?

Joka tapauksessa, se on iloinen juoma, joten kai sen sun leffankin pitäisi sitten iloinen olla.

En nyt osaa mitään leffaa suositella, koska en tiedä mitä netflixissä on. Miksi ihmeessä edes katsot leffan netflixistä? Ei sieltä kuulu leffoja katsella, hyi hitsi!

No, on siellä kyllä ainakin pari Adam Sandler leffaa. Mutta ne on sitten sen huonoja leffoja. Joten katso ne vain jos fanitat Adam Sandleria tosi paljon.

Hetken kun pohdin tähän jatkoa niin tajusin: katso The Interview.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Interview

Se ei ole yhtään liian tyhmä ja pöhkö ja älytön. Se on oikeesti hauska ja iloinen ja hullu.

Voi hitsi mistä tämän voisi katsoa?

Ap

Hups, sori, mun moka. Ehdotin tuota The Interviewtä koska muistin hyvin että kun se julkaistiin niin se pistettiin netflixiin. En arvannut että se on näköjään jo poistettu sieltä. Kylläpäs sieltä poistuu ohjelmat nopeasti, jo neljässä vuodessa.

Vierailija
22/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miten punaviini voi olla pirskahtelevaa? Yleensähän pirskahtelevalla tarkoitetaan niitä viinejä, joissa on vähän kuplia, muttei niin paljon, että olisivat kuohuviinejä. Ja yleensä ne on valkkareita tai roseeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealaista zombiapokalypsiaa, eli Train to Busan

En ole ap, mutta hyvä kun ehdotit tuota. Mun täytyykin joskus katsoa tuo.

Vierailija
24/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirskahteleva viini on just kivaa. Jos siis tarkoitat että se ei ole kuohuviiniä, vaan vain pirskahtelevaa. Sellaiseen roseviiniin olen usein törmännyt. Onko niitä myös valkoisia ja punaisia? Minkälaista sulla on?

Joka tapauksessa, se on iloinen juoma, joten kai sen sun leffankin pitäisi sitten iloinen olla.

En nyt osaa mitään leffaa suositella, koska en tiedä mitä netflixissä on. Miksi ihmeessä edes katsot leffan netflixistä? Ei sieltä kuulu leffoja katsella, hyi hitsi!

No, on siellä kyllä ainakin pari Adam Sandler leffaa. Mutta ne on sitten sen huonoja leffoja. Joten katso ne vain jos fanitat Adam Sandleria tosi paljon.

Hetken kun pohdin tähän jatkoa niin tajusin: katso The Interview.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Interview

Se ei ole yhtään liian tyhmä ja pöhkö ja älytön. Se on oikeesti hauska ja iloinen ja hullu.

Voi hitsi mistä tämän voisi katsoa?

Ap

Hups, sori, mun moka. Ehdotin tuota The Interviewtä koska muistin hyvin että kun se julkaistiin niin se pistettiin netflixiin. En arvannut että se on näköjään jo poistettu sieltä. Kylläpäs sieltä poistuu ohjelmat nopeasti, jo neljässä vuodessa.

Näyttäisi että tuo zombileffakin on joskus ollut mutta ei enää. Ne on sitä hauskaa maailmanloppuhömppää niin ehdin jo kiinnostua siitäki. The Interview on ollut sellainen minkä halunnut nähdä, ehkä johtuen julkisuudenta mitä sai, niin nyt harmittaa jos sekin ehti olla netflixissä ilman että huomasin.

Mutta nro 16. ehdotus voisi olla hyvä.

Ap

Vierailija
25/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä vieläkin yritä valita leffaa? Johan tässä on melkein koko ilta mennyt leffaa valitessa. Viinikin varmaan jo juotu loppuun.

Vierailija
26/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miten punaviini voi olla pirskahtelevaa? Yleensähän pirskahtelevalla tarkoitetaan niitä viinejä, joissa on vähän kuplia, muttei niin paljon, että olisivat kuohuviinejä. Ja yleensä ne on valkkareita tai roseeta.

Sitä itsekin mietin kun juon tätä tässä. Ei ole ennen tälläistä tullut vastaan. Melko outo mutta ihan hyvää. Kevyttä, voisi ajatella kesäjuomana tai laittaa sangriaan.

Ap

Vierailija
27/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä vieläkin yritä valita leffaa? Johan tässä on melkein koko ilta mennyt leffaa valitessa. Viinikin varmaan jo juotu loppuun.

Aloitan hyvissä ajoin juomisen ja sitten leffan etsimisen. Kohta ehdin suihkuun ja sitten se leffa. On kokemusta siitä kun nukahtaa kaukosäädin kädessä kun on sen tunnin koittanut päättää ja siksi ajattelin että te voitte auttaa. Tuo Lapsi 44 on nyt tulossa.

Ap

Vierailija
28/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä leffa. Kohta tulee netflixiin Kingdom-sarja, korealainen sekin ja zombiaiheinen. Sijoittuu keskiajalle. Tuota odotan innolla!

Vierailija
29/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä leffa. Kohta tulee netflixiin Kingdom-sarja, korealainen sekin ja zombiaiheinen. Sijoittuu keskiajalle. Tuota odotan innolla!

Mutta se ei löytynyt enää. Sarja menee korvan taakse jos on tulossa. Kuulostaa juuri hyvältä.

Ap

Vierailija
30/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zombit + keskiaika. Kiva. Vasta nyt tajusinkin että zombit sijoitetaan melkein aina nykyaikaan. Outoa. Pitäisi olla vaikkapa jokin futuristinen avaruusseikkailu zombiohjelma.

Star Wars + Zombies = Star Zombies!

Vierailija
31/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ei löytynyt enää. Sarja menee korvan taakse jos on tulossa. Kuulostaa juuri hyvältä.

Ap

Ai se on jo poistettu.. harmi. Tässä vielä Kingdom sarjan traileri

Vierailija
32/32 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zombit + keskiaika. Kiva. Vasta nyt tajusinkin että zombit sijoitetaan melkein aina nykyaikaan. Outoa. Pitäisi olla vaikkapa jokin futuristinen avaruusseikkailu zombiohjelma.

Star Wars + Zombies = Star Zombies!

Olen ajatellut että post apocalyptiset leffat sijoitetaan lähelle nykyaikaa jotta katsojilla olisi samaistumispintaa joka lisää tunnetta katsoessa. Alkaa olla ehkä vähän kulunut kun zombileffoista tykkää joten tämä alkoi kiinnostaa.

The girl with all the gifts oli mielenkiintoinen kun tarjosi erillaista lähestymistapaa aiheeseen.

Ap