Onko tavanomaista onnitella kaikkia tuntemiaan äitejä tänään?
Itse olen pienenä keskittynyt omaan äitiin ja isoäiteihini. Tänään on sadellut tekstareita tutuilta, lähinnä toista sukupuolta olevilta, jotka ovat onnitelleet mua äitiydestäni. Olen vähän ällikällä. Näinkö tulisi tehdä?
Kommentit (11)
Tämä on kai nyt sitten tätä tekstarien aikakautta...yök.
Minä ainakin onnittelen muitakin kun omaa äitiäni. Tosin vain jos kasvotusten nähdään.
Naistenpäivänäkin toivotellaan hyvää naistenpäivää kaikille naisille (jos satutaan muistamaan) niin miksei yhtä hyvin voisi toivottaa hyvää äitienpäivää kaikille äideille... Tosin siis en rupea lähettämään tekstaria kaikille puhelimen muistista löytyville äiti-ihmisille...
Ei tosiaan kuulu onnitella kaikkia tuntemiaan äitejä. Myöskään ihmisten hääpäivät eivät kuulu vieraille!
Sinäkö suutut, jos sinua onnitellaan hääpäiväsi johdosta? Teillä ei tainnut olla häissä vieraita?
Vierailija:
Ei tosiaan kuulu onnitella kaikkia tuntemiaan äitejä. Myöskään ihmisten hääpäivät eivät kuulu vieraille!
Vierailija:
Sinäkö suutut, jos sinua onnitellaan hääpäiväsi johdosta? Teillä ei tainnut olla häissä vieraita?Vierailija:
vanhapoikasukulaisenolta, jota en ole nähnyt pariin vuoteen...vähän ihmettelin
Oma äitini kyllä onnitteli myös minua=)
Minä olen töissä tänään ja olen saanut pitkin päivää onnitteluja. Ruokalassa oli päivän kunniaksi kakkukahvit.