Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Heikkilä sai kenkää Eiran sairaalasta HS:n

Vierailija
11.01.2019 |

Kirjoitusten vuoksi..

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiran sairaala on toiminut laittomasti

Tuskin. Mahtoiko Heikkilä siellä varsinaisesti palkkalistoilla olla Lensi kerran viikossa Suomeen päiväksi pitämään vastaanottoa. Vuokrahuone tms..

Kyllä yksityisellä yrityksellä on oikeus valita yhteistyökumppaninsa. Heikkilä on tehnyt asemalla töitä oman Oy:nsä kautta, niin kuin moni muukin lääkäri tekee ympäri Suomen yksityisillä asemilla. Eira ei ole tehnyt tässä mitään väärää.

Juuri näin, Eiran sairaala on vain sopimuksella tarjonnut nimekkään katon hänen toiminnalleen. Hän voi jatkaa toimintaansa missä tahansa vuokraamalla omat vastaanottotilat.

Heikkilä itse kommentoi tänään, että on osakkaana firmassa eikä vain vuokralla. En sitten tiedä, mikä on totta.

Tämä on mielenkiintoinen juttu. Nopea googlaus ei antanut vastausta, pitänee penkoa vielä.

Jostuo dementoituminen on olemassa, vois kuvitella, että on joskus ollut osakas, mutta ei enää. Luulee vain.

Vierailija
42/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:issa Heikkilä leikkasi kännissä-Siks mua ihmetyttää miten hänestä tuli yhtäkkiä hyvinvointi-intoilija lääkäri.jota monet vielä uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut Heikkilän kauan. Hänen vaimonsa kävi samaa koulua kanssani, joten olemme tavanneet silloin tällöin. Olen huomannut jo vuosia sitten, että Heikkilä alkoi dementoitua.

Älä puhu höpöjä! Katsoin juuri Heikkilän haastattelun ja hän vaikutti hyvin terävältä.

Olen lukenut hänen kirjansa, myös parjatun Lääkkeetön elämä. En löytänyt niitä terveydelle vaarallisia kohtia. Olen kiinnostunut aiheen kirjallisuudesta ja lukenut luultavasti kaikki suomeksi ilmestyneet aiheen kirjat. Heikkilä ei todellakaan ole yksin äänessä.

Ei sovi arvostella lääkebisnestä jonka kymmenien miljardien turhat lääkkeet voisi jättää ostamatta.

En taida ollakaan ylilääkäri?

Minäkään en löydä meidän autosta mitään vikaa, vaikkei sillä voi ajaa. Johtuisiko siitä, etten ole mekaanikko?

Vierailija
44/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Heikkilä ainakin sen hyvän muutoksen saanut aikaan, että näköjään terveydenhoitoalan asiantuntijat ja ilmeisesti monet diabeetikot itsekin pitävät jo itsestäänselvänä sitä, ettei diabeetikon kannata mätätä sokeria ja tärkkelyssiirappeja surutta ja mielin määrin naamaansa. Eivät vain voi myöntää olleensa aiemmin väärässä, kun jankuttivat mantraansa, että "diabeetikko voi syödä ja juoda ihan mitä vain kunhan ottaa lääkkeensä".

Että jotain hyvää kyllä tuokin mies on saanut aikaan, vaikka itse en ihan jokaista hänen näkemystään otakaan todesta, en karppaa enkä ole esim. diabeetikko, joten ne asiat ei niin koskekaan. Olen kylläkin alkanut kiinnittää enemmän siihen, että esim. viljoja ja sokereita kannattaa ainakin vähentää.

Vierailija
45/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sandra 1053 kirjoitti:

HUS:issa Heikkilä leikkasi kännissä-Siks mua ihmetyttää miten hänestä tuli yhtäkkiä hyvinvointi-intoilija lääkäri.jota monet vielä uskoo.

Mikä tää kännijuttu on? Oli täällä esillä aiemminkin, en vain oo löytänyt mitään faktaa.

Vierailija
46/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tässä olla kyseessä ikä? Ja asia ollut tiedossa jo aiemmin. Suomessahan saa harjoittaa lääkärintointa vaikka 100-vuotiaaksi, mutta julkisella yläikäraja on yleensä 68 v, yksityisellä 70 v.

Vierailija
47/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka väitti ettei Heikkilän kirjassa ole mitään ongelmia: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005941416.html

Vierailija
48/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lukenut AH:n viimeisintä kirjaa, on jäävi arvostelemaan. Kärkkäin arvostelija on nuori, joka on aktiivinen somessa, muttei vielä ole ottanut vastuuta itsestään!

Vierailija
49/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että Heikkilä siteeraa tutkimuksia osittain jopa päinvastoin kuin mitä alkuperäistutkimuksessa on kirjoitettu. Tämä on täysin tutkimusetiikan vastaista eikä todella tee kirjasta "vankkaan tutkimustietoon perustuvaa". Mm. syöpähoitojen vaarallisuutta on liioiteltu, mikä voi johtaa lääketieteellisten hoitojen väheksymiseen tietyissä potilasryhmissä. Sen sijaan, että hän korjaisi nämä asiavirheet (jotka ovat täysin todennettavissa) on hän toistuvasti hyökännyt henkilökohtaisesti kritiikinesittäjiä vastaan, mikä antaa Heikkilästä itsestään todella huonon kuvan. Heikkilän hyvät ajatukset jäävätkin herkästi tämän älyttömän kiukuttelun varjoon. Ja kriittistä keskustelua ei Heikkilän omilla sivuilla sallita lainkaan, vaan hän itse harrastaa erittäin systemaattista sensuuria. Hyvin kaksinaismoralistinen persoona.

Vierailija
50/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ukko, ajat sitten eläkeiän ohittanut, asuu Saksassa ja horisee paranoidisia ja sekopäisiä juttujaan julkisuudessa. Eihän mikään instanssi halua pitää sellaista listoillaan.

Vierailija
51/51 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän tavalla nämä Heikkilän opit ovat vaarallisia? Se on selvää (ja on tutkimuksin osoitettu) että insuliinia tarvitaan vähemmän VHH-dieetillä kuin jos syö paljon nopeita hiilihydraatteja ja sokeria sisältäviä ruokia. Johtopäätös on että lääkefirmojen myymää insuliinia menee vähemmän, jos diabeetikot noudattavat VHH-ruokavaliota, ja se on tietysti ikävää bisneksen kannalta. Kakkostyypin diabetes voi myös hoitua ilman insuliinia.

Tuo on totta että ruokasuosituksissa hiilareita korostetaan liikaa. Itse olen 2t diabeetikko ja olen saanut sokeriarvot kuriin vähentämällä hiilareita aika paljon. En ole kokonaan niitä poistanut ruokavaliosta. Laihdun myös nopeasti tällä menetelmällä. Ongelmana onkin että tykkään leivästä, pastasta ym ja sorrun välillä niihin. Tällä hetkellä olen noudattanut hyvin vähähiilarusuutta ja arvot ovat kohdillaan. Syön 2 tablettia sen lisäksi. En halua insuliinille ellei ole ihan pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän