Antti Heikkilä sai kenkää Eiran sairaalasta HS:n
Kommentit (51)
Iltasanomat 3.6.2014
Kopakkala kirjoitti asiasta eilen Facebookissa: ”Olin haastateltavana MOT ohjelmassa ’Masentavat lääkkeet’. Minut irtisanottiin siksi tänään työpaikastani Mehiläisestä. Johto oli saanut puhelun.” Kopakkala kyseenalaisti ohjelmassa masennuslääkkeiden hyödyt.
– Olen ohjelmassa pohtinut joidenkin tieteellisten tutkimusten tuloksia. Olin sanoissani varovainen, Kopakkala kuvailee.
Kopakkalan mukaan tieteelliset tutkimukset osoittavat masennuslääkkeiden haittojen olevan suurempia kuin hyötyjen.
– Se tieto on eri kuin hoitokäytäntö. Mutta siitä ei saisi puhua, siitä puhuminen johtaa
siihen, että työpaikka menee, Kopakkala toteaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikun kyllä se sai kenkää niiden sekopäisten ja terveydelle äärimmäisen vaarallisten ruokavalioteesiensä takia. Ei mikään lääkäriasema pidä palkkalistoillaan lääkäriä, jonka mutuilut vaarantavat potilaiden hengen. Ihme, että antoivat näinkin pitkään jatkaa tuota julkista sekoilua ilman seuraamuksia.
täyttä valhetta että olisi vaarantanut ketään, tahallaan vääristeltyä kertomusta jossa ei huomioida todellisia syitä
Heikkilän ruokavaliolla diabetes yms. paranee. Thl:n ruokavaliosuositus on päin persettä. Thl on lääkefirmojen juoksupoika. Suomessa diabeetikkoja kehoitetaan syömään hiilareita, ja määrätään lääkkeitä. Karppaus on oikea keino diabeteksen hoitoon. Lääkefirmat hallitsevat, lääkärit saavat bonuksia, määrätessään lääkkeitä.
Heikkilä vetoaa että mikroaaltouuni on vaarallinen, koska yläastelaine teki testin, jossa yhtä siementä kasteltiin mokrotetulla vedelöä ja toista raanavedellä. Kasvi jonka vettä ei oltu käytetty mikrossa kasvoi paremkin.
No kahden kasvin kasvun ero voi johtua mistä vaan, mutta Heikkilä piti tätä varmana esimerkkinä, että mikro on vaarallinen. Vastasvia virheitä on tusinoittain.
Sama jänen kirjoitramissaan kirjoissa, eli tutkimustuloksia tulkitaan miten sattuu.
Kukaan joka haluaa pitää itseään uskottavana, ei halua olla tekemisissä Heikkilän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat 3.6.2014
Kopakkala kirjoitti asiasta eilen Facebookissa: ”Olin haastateltavana MOT ohjelmassa ’Masentavat lääkkeet’. Minut irtisanottiin siksi tänään työpaikastani Mehiläisestä. Johto oli saanut puhelun.” Kopakkala kyseenalaisti ohjelmassa masennuslääkkeiden hyödyt.
– Olen ohjelmassa pohtinut joidenkin tieteellisten tutkimusten tuloksia. Olin sanoissani varovainen, Kopakkala kuvailee.
Kopakkalan mukaan tieteelliset tutkimukset osoittavat masennuslääkkeiden haittojen olevan suurempia kuin hyötyjen.
– Se tieto on eri kuin hoitokäytäntö. Mutta siitä ei saisi puhua, siitä puhuminen johtaa
siihen, että työpaikka menee, Kopakkala toteaa.
Lääkefirmassako tuo on töissä vai miten joidenkin lääkkeiden hyödyllisyyden pohtiminen ääneen voi johtaa potkuihin. Tutkivan lääkärin ja oikeastaan jokaisen lääkärinhän pitäisi jatkuvasti seurata kehitystä ja miettiä toimivia hoitoja eikä se ole sama asia kuin että määrätään maksimimäärä lääkettä aina tilaisuudne tullen.
Onpa hienoa, että näin media antaa potkuja rikollisille. Varmaan Oulusta löytyy lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat 3.6.2014
siihen, että työpaikka menee, Kopakkala toteaa.Lääkefirmassako tuo on töissä vai miten joidenkin lääkkeiden hyödyllisyyden pohtiminen ääneen voi johtaa potkuihin. Tutkivan lääkärin ja oikeastaan jokaisen lääkärinhän pitäisi jatkuvasti seurata kehitystä ja miettiä toimivia hoitoja eikä se ole sama asia kuin että määrätään maksimimäärä lääkettä aina tilaisuudne tullen.
Kopakkala ei ole mitaan laakaria nahnytkaan. Psykologi, jolla on farmakologista koulutusta ja osaamista yhta paljon kuin kaupan kassalla avautuu ohjelmassa ja laukoo pelkkaa huuhaata, ja ihmettelee, etta terveysalan yritys ei katso moista hyvalla.
Eiköhän se ihan omien kirjoituksiensa vuoksi saanut.
Kinttutohtori meni väärälle tontille. Ei se ortopedi, vaikka itse Heikkilä onkin, sentään nyt kaiken tiedon tietäjä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat 3.6.2014
.
siihen, että työpaikka menee, Kopakkala toteaa.Lääkefirmassako tuo on töissä vai miten joidenkin lääkkeiden hyödyllisyyden pohtiminen ääneen voi johtaa potkuihin. Tutkivan lääkärin ja oikeastaan jokaisen lääkärinhän pitäisi jatkuvasti seurata kehitystä ja miettiä toimivia hoitoja eikä se ole sama asia kuin että määrätään maksimimäärä lääkettä aina tilaisuudne tullen.
Kopakkala ei ole mitaan laakaria nahnytkaan. Psykologi, jolla on farmakologista koulutusta ja osaamista yhta paljon kuin kaupan kassalla avautuu ohjelmassa ja laukoo pelkkaa huuhaata, ja ihmettelee, etta terveysalan yritys ei katso moista hyvalla.
Luuletko, että Kopakkala on ainoa, joka on sanonut noin? On niitä lääkäreitäkin, jotka sanovat samaa. Millä perusteella kumoat Kopakkalan ja muiden asiantuntijoiden väitteet ja leimaat ne huuhaaksi? Luepa ensimmäisen lainauksen viesti tarkemmin: "Kopakkalan mukaan tieteelliset tutkimukset osoittavat masennuslääkkeiden haittojen olevan suurempia kuin hyötyjen."
Aiheesta on ollut paljon juttua eri medioissa. Missä pimennossa oikein elät, jos et ole tätä ennen törmännyt kyseisiin tutkimuksiin? Sinunko koulutuksesi ja asiaan perehtyneisyytesi (mikä ei vakuuta mm. luetun ymmärtämisen osalta) päihittää psykologien/ psykologian professoreiden, tutkijoiden, lääkäreiden, psykiatrian professoreiden ym. tietoa ja pitkäaikaista käytännön kokemusta? Laita ihmeessä meille oikeaa tietoa ettemme olisi huijareiden vietävissä! Luulisi olevan helppo kumota huuhaa -jutut! Vai eikö löydykään faktoja psyykepillereiden käytön perusteiden ja hyötyjen tueksi? Sitähän minäkin. Kunhan vaan paskaa jauhetaan, jota ihmeen monet vielä uskovat.
Eiran sairaala on toiminut laittomasti
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Mahtoiko Heikkilä siellä varsinaisesti palkkalistoilla olla Lensi kerran viikossa Suomeen päiväksi pitämään vastaanottoa. Vuokrahuone tms..
Milläköhän tavalla nämä Heikkilän opit ovat vaarallisia? Se on selvää (ja on tutkimuksin osoitettu) että insuliinia tarvitaan vähemmän VHH-dieetillä kuin jos syö paljon nopeita hiilihydraatteja ja sokeria sisältäviä ruokia. Johtopäätös on että lääkefirmojen myymää insuliinia menee vähemmän, jos diabeetikot noudattavat VHH-ruokavaliota, ja se on tietysti ikävää bisneksen kannalta. Kakkostyypin diabetes voi myös hoitua ilman insuliinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Mahtoiko Heikkilä siellä varsinaisesti palkkalistoilla olla Lensi kerran viikossa Suomeen päiväksi pitämään vastaanottoa. Vuokrahuone tms..
Kyllä yksityisellä yrityksellä on oikeus valita yhteistyökumppaninsa. Heikkilä on tehnyt asemalla töitä oman Oy:nsä kautta, niin kuin moni muukin lääkäri tekee ympäri Suomen yksityisillä asemilla. Eira ei ole tehnyt tässä mitään väärää.
Kakkostyypin diabeetikoita ohjeistetaan välttämään tiettyjä hiilihydraatteja (vaaleaa leipää, valkoista pastaa ja riisiä) ja kerrotaan, että omilla valinnoilla voi vaikuttaa 80 prosenttia sairauden etenemiseen jne. Eli aika saman tyyppistä ohjeistusta mitä mm. Heikkilällä on. Rasvaduositukset toki eroavat Heikkilän "faktoista" . Bisneksellä ei ole näissä käypähoitosuosituksissa mitään sananvaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyypin diabeetikoita ohjeistetaan välttämään tiettyjä hiilihydraatteja (vaaleaa leipää, valkoista pastaa ja riisiä) ja kerrotaan, että omilla valinnoilla voi vaikuttaa 80 prosenttia sairauden etenemiseen jne. Eli aika saman tyyppistä ohjeistusta mitä mm. Heikkilällä on. Rasvaduositukset toki eroavat Heikkilän "faktoista" . Bisneksellä ei ole näissä käypähoitosuosituksissa mitään sananvaltaa.
Bisneksellä on iso merkitys sairauksien hoitoon. Lääkefirmat tekevät yhteistyötä henkilöiden kanssa jotka päättävät käypähoidosta.
Jos kaikki söisivät niin kuin Heikkilä ehdottaa, niin lihankulutus kasvaisi räjähdysmäisesti. Tarvittaisiin kanoja miljardeja lisää Heikkilän aamiaismunakkaaseen. Missä kukkakaalit viljeltäisiin Heikkilän muussiin, kun maapallon täyttäisi eläinten rehuviljelmille ja laidunmaiksi tarkoitetut alueet? Toki hän suosii luomua, mutta siihen tarvittaisiin vielä enemmän pinta-alaa.
Eikun kyllä se sai kenkää niiden sekopäisten ja terveydelle äärimmäisen vaarallisten ruokavalioteesiensä takia. Ei mikään lääkäriasema pidä palkkalistoillaan lääkäriä, jonka mutuilut vaarantavat potilaiden hengen. Ihme, että antoivat näinkin pitkään jatkaa tuota julkista sekoilua ilman seuraamuksia.