Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Saako" n. 20-vuotias alemman tason mies tervehtiä samanikäisiä naisia?

Vierailija
11.01.2019 |

Tai siis tottakai oletuksena saa mutta onko se suotavaa jos naiset kerran kokee sen epämiellyttävänä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää tervehtiä tuntemattomia? En ymmärrä miehiä jotka tekee noin.

Eipä niitä uusia tuttuja tulekaan, jos ei koskaan tervehdi. Vai esitelläänkö sinut aina jollekulle, että voit jutella?

Tuleeko muka monellekin kadulla tuttuja?

Ja se siinä onkin kun eivät tervehtimisen jälkeen sano enää muuta, niin mitä järkeä.

Vierailija
42/46 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ottaa päähän tällaiset luokittelut. Jos me kohtelisimme itseämme ja toisiamme kunnioittaen ja pitäisimme tasavertaisina ikään, sukupuoleen, koulutukseen ja varallisuuteen katsottuna jne. Niin eipä tarvisi miettiä tuollaisia.

Mistä ihmeestä tämä eriarvoistus parikymppisten keskuudessa on lähtöisin?

T: harppu 38v.

Se on lähtöisin 20v naisten ultrakorkeasta seksuaalisesta markkina-arvosta verrattuna saman ikäisiin miehiin. Tilanne on noussut naisille päähän ja he pitävät itseään kuolemattomina jumalattarina, joille kuolevaiset eivät ole mitään.

Mies, sinun kannattaa pitää tätä nyt testinä. Jos joka ikinen mies tykkää ja likettää näitä, sinä itse mukaan lukien, ja psyykesi ei kestä siitä naisille muodostuvaa käsitystä "ultrakorkeasta seksuaalisesta markkina-arvostaan", niin ehkä sulla vaan ei riitä looginen ajattelu ja pällin kestävyys parisuhteeseen. Harmi.

Näin kryptiseen tekstiin ei logiikkani kyllä riitä se on myönnettävä. En ymmärrä lainkaan mitä haet takaa? Siis jos viestistä tykätään , niin siitä johtuu naisten korkea markkina-arvo?

No ni, ja heti tämä tuli myöntämään että näin on. Asiat on niin kuin kuuluu. Jätä naiset niille jotka ymmärtää syy- ja seuraussuhteita ja joiden pää pysyy kasassa itseaihetussa paineessa.

Sekavaa on.. punkku vai valkkariko lie syypää? Siis uudestaan. Jos viestistä tykätään, niin se nostaa naisten markkina-arvoa? Selitä, avaa hiukan?

??? Niin, siis kun te miehet niin innokkaasti tykkäilette parikymppisten naisten kuvista ja viesteistä somessa, osoitatte heille huomiota ja suosiota, vaikka nainen ei muuta tekisi kuin poseeraisi vessaselfiessään huulet törröllä ja perse pitkänä, niin eikö se muka nosta näiden naisten markkina-arvoa? Te miehethän sen omalla toiminnallanne määtittelette kellä on kova markkina-arvo ja kellä ei. Ei kai tämänyt näin vaikea asia voi olla ymmärtää?

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan vielä sen väännön kun selitettiin palsta-assille miksi se idea ei toimi että kadulla vastaan tulevia naisia pyydetään tanssikurssille tai eläinkauppaan. Ei onnistuttu. Eikä assi saanut naista. Että fail-fail-situation oli se. Kuten tämäkin varmaan.

Oonkohan mäkin assi, mutta mä haluaisin, että mua pyydettäisiin kadulta treffeille. Olen olettanut, että niin ihmiset toimivatkin, jos ovat kiinnostuneita. Mun mielestäni suora puhe on kivempaa kuin kiertely.

T. Nainen

Vierailija
44/46 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ottaa päähän tällaiset luokittelut. Jos me kohtelisimme itseämme ja toisiamme kunnioittaen ja pitäisimme tasavertaisina ikään, sukupuoleen, koulutukseen ja varallisuuteen katsottuna jne. Niin eipä tarvisi miettiä tuollaisia.

Mistä ihmeestä tämä eriarvoistus parikymppisten keskuudessa on lähtöisin?

T: harppu 38v.

Lapsuuden ja teini-iän kaveripiirit ja kiusaamiskulttuuri määrittää vielä nuorena aikuisena aseman. Se on törkeää ja ilkeää ja lapsellista mutta todellisuutta.

Vierailija
45/46 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/46 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan vielä sen väännön kun selitettiin palsta-assille miksi se idea ei toimi että kadulla vastaan tulevia naisia pyydetään tanssikurssille tai eläinkauppaan. Ei onnistuttu. Eikä assi saanut naista. Että fail-fail-situation oli se. Kuten tämäkin varmaan.

Oonkohan mäkin assi, mutta mä haluaisin, että mua pyydettäisiin kadulta treffeille. Olen olettanut, että niin ihmiset toimivatkin, jos ovat kiinnostuneita. Mun mielestäni suora puhe on kivempaa kuin kiertely.

T. Nainen

Lähtisitkö siinä kadulla tai bussipysäkillä tanssikurssille tai eläinkauppaan Aspergerin kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi