Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=0)SUURPERHEKUUMEILIJAT vko 20(0=

14.05.2006 |

Mahtavaa,taas on 100 rikki viesteissä!

Jatketaan samaa rataa!

Hop pinoon kaikki!

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että tänään en pääse koneelta pois ollenkaan.

Isotikru kyseli pennusta. Meillä on beaglen pentu. Aikanaan siitä pitäisi tulla miehelle metsästyskaveri. Ollut meillä nyt kolmisen viikkoa, luulisin. On oikea täystuho. Talo pakko siivota ihan kuin olisi pieni vauva talossa kun kaiken pistää suuhun. Ja jos jotain jättää lattialle niin se on entinen.

[color=fuchsia]Tänään on taas vpk päivä. Meillä on nyt tytöt innostuneet käymään kirjastossa samalla kun vien pojan vpk:n harjoituksiin. Sitten minä pääsen rauhassa kahden pienimmän kanssa kauppaan. Ihan kivahan se on että ovat innostuneet lukemaan ja lainaavat itsenäisesti kirjoja.

[color=violet]Nyt iskee väsymys pintaan ihan väkisin. Ei millään meinaa pysyä silmät auki. Toivottavasti ensi yönä saisi nukkua kunnon yöunet.

Nyt täytyy mennä laittamaan ruoka alulle että ehtii pesue syömään ennen lähtöä.

Medison

Vierailija
62/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä välissä ehtisin vastaamaan galluppiin, kun ruoka jo tulossa ja pikku-ukkokijn pupeltaa sämpylää tyytyväisenä...

Itselläni kaksi (+1) sisarusta, suluissa oleva isäpuoleni poika. Mies neljälapsisesta perheestä, kaikki poikia.

Serkkuja meidän lapsilla isän puolelta kolme, ja minun puolelta yksi täysserkku ja kolme serkkupuolta (veljeni vaimon aikaisemmat lapset). Yhteensä siis 7. Tyttöjä yksi kokoserkku, yksi puolikas, loput poikia. Puolikkaat serkut vanhimpia, muut myös lukuunottamatta yhtä joka samanikäinen kuin meidän esikoinen (melkein 6) ja yhtä puolisen vuotta vanhempaa kuin meidän kuopus. Eihän tästä taas kukaan ota tolkkua...liian monimutkaista!

No nyt se pikkumiehen hyvä tuuli päättyi, syliin piti päästä. Tyttö tuli päiväkodista korva kipeänä, täytyy mennä vähän hoivailemaan...

Suviruusu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailua:

1. Itsellä yksi 10 vuotta nuorempi sisar, miehellä ei sisaruksia.

2. Yksi poikaserkku meidän lapsilla.

3. Meidän esikoistyttö, kakkospoika, kolmospoika, serkkupoika ja meidän

kuopustyttö.

Tulipa erikoisen kuuloisesti, mut ymmärrätte varmaan.

Pakko lähteä laskemaan päiviä kalenterista kun en muuten muista, en ihan ole vielä niin hurahtanut tähän vauvaprojektiin...;D

siis kp 7/28-31

broilerkastike kutsuu...

Vierailija
64/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan myöskin tähän kysymykseen ja palaan myöhemmin paremmalla ajalla. Elikkäs

1. Minulla on yksi veli, puolisolla sisaruksia 13

2. Reilusti yli 20

3. Poikia on enemmän

4. Meidän pikkuiset ovat serkussarjan nuorimmaiset. Vanhimmilla serkuilla on itselläänkin jo lapsia.

Mä en ole tänään saanut mitään järkevää aikaiseksi, vaikken ole tällä koneella paljoakaan notkunut. Päinvastoin. Niinä päivinä, kun olen vähän väliä kurkkinut ja kommentoinut näitä viestejä olen saanut tehtyä töitä paljon enemmän; pidän aina jonkun tympeän homman jälkeen ansaitun " lakisääteisen" masiinan ääressä..

Jännitämme kovasti testituloksia.

T: kuramyyrä ja kp 2

Vierailija
65/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tarhalla käyty keskustelemassa ja pelkkää positiivista palautetta tytöistä saatu..ovat eskarikypsiä kehitykseltään ja eikun syksyä vaan odottamaan...

Mies korjaa mun autoa kun mikä kumma siinä on että AINA mun autosta menee jarrut...muistatte varmaan kun siitä edellisestäkin autosta brakas jarrut ennen pääsiäistä..kummallinen yhteensattuma piinaviikko ja jarrut ?? ihmettelin itsekkin että miten sattuikin ??

kohta alan tehdä kotitöitä että saan joskus jotain tehtyä kun kaiken aikaa istun nykyään koneella ?? mutta sitä ennen vastaan galluppiin...

1) minulla on kaksi isoveljeä, toinen 7-vuotta ja toinen 4-vuotta vanhempi, miehellä 5 siskoa joista kahdet parit kaksosia (iso ja pikkusisko- kaksoset )

2) sekkuja lapsilla minun puolelta 2 tyttöä ja miehen puolelta 7 joista

2 poikaa ja 5 tyttöä

) menee järjestyksessä niin että vm 86 ja 87- äidin puolen tyttöserkut ja isänpuolen serkut vm 90-91,92,93,2x95 ja 04

ja nyt painun hoitelemaan pyykkishowta kun pää pehmenee ihan kokonaan tässä koneelle ja " oireet " kaksinkertaistuu näitä juttuja lukiessa ja pähkäillessä..

T.

Isotikru pentueineen ja juoksussa oleva koiruus joka on vinkumassa ihan koko ajan ulos...nyt kun ei hermo mene muksujen kaa niin sitten tuon piskin kaa...

Vierailija
66/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada jotain täällä tehtyä mutta epätoivo iskee..hermot menee ja olen ihan epäötoivoinen..tuntuu että olen kotiorjana !!

Tuttu tunne varmaan teille kaikille aika-ajoin..

Kävin jo parkkipaikallakin vakoilemassa jarruremonttia mutta ei hyvältä vaikuta..ruosteessa koko p...a ja miehen ilme kertoi enemmän kun tuhat sanaa...

nyt jatkan tätä mahdotonta tehtävää ja mietin että hulluko olen kun haluan lisää lapsia!! entistenkään jälkiä en jaksa/ ehdi siivota.

Anteeksi tämä vuodatus :(

Terkuin Kiukutteleva Isotikru

Vierailija
67/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kavin apteekissa - testi ostettu!!! Maksoikin vietava muutaman lantin enemman kuin maaliskuussa!

Mutta tanaan on mahaa jomotellut oikein urakalla, ja rinnat on tosi kipeet! En muista etta edellisista tallaista olisi ollut? Tosin en kylla paljon muutenkaan muista alkuajoista; joskus toisella kuulla sita vasta kunnolla tajuaa odottavansa noin muutenkin.

mies haaraa keittiossa, ma karkaisin tanne koneelle; noh imuroin kylla asken ettei kolmonen saa selkaansa (sen vuoro)

meilla mies sanoi eilen etta raskaana ollaan: saas nahda montako kiloa se meinaa talla kerralla lihota! Meilla se on sellainen sivusta odottaja, lihoo mun mukana muttei kylla laihdu heh hee... Kavin ronttinikin pihalla kastelemassa on lobelian siemenet akkia ottaneet alkua, purkit on jo vihreita silmuja taynna! Milloinkahan ne pistin purkkiin ei varmaan kahta viikkoa? Hieno homma; viela kayn ostamassa laventelin alkuja ja laitan tuonne takapihalle ' aidan ' niista niin saa taa vuos olla tehtyna!

Vierailija
68/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan edistytty jopa ylakerran rakennusprojektissa, etta ens viikolla tulee arkkitehti kylaileen; siita oon tosi innoissani, vaikken taas etta joudun kaikki kamat pakkaamaan, kun joudutaan rempan ajaks muuttamaan vuokralle..

Vierailija
69/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimäiseksi vastauksia kysymyksiin, toivottavasti nyt muistan ne =0)!

Eli minulla sisaruksia 6 , kaksi veljeä ja neljä siskoa. Mieheni ainut lapsi.

Serkkuja tytöillä kaksi tyttö ja poika eli yhteensä näitä on kuusi.

Ikäjakaumat menevät niin, että meidän tytöt 96 ja 98, serkkupoika 99, serkkutytöt 02 ja meidän pienin 05.

Minä putosin näemmäkin kp1 eli jotain tuhrua tullut. Kierto minulla nyt jostain syystä putosi 24pv, vaikka melkein kellontarkasti tuon 28, yhdesti ollut 29. Nyt toivonkin ettei se taas ala heittelehtimään niin pahasti kuin ennen kolmosta jnolloin sitten jouduin kaikenmaailman hormoneja popsimaan. Mutta täti siis löysi tiensä tänne, fiilikset kuitenkin ok (0= !!

Leannan ja Levinian testituloksia kovasti jännään, joten tulkaahan sitten pikana kertomaan mitä tikku sanoo !!

Nyt käyn pikkuhiljaa laittelemaan isompiakin nukkumaan, kuopus onkin jo ihanasti nukkumassa.

Mami ja tytöt

Vierailija
70/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta jos se jotenkin lohduttaa mulla myos edelliskierrossa kp24 alkoivat tadit! Yleensa siis 29-31

Vierailija
71/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi myös menkat viimekerran kp 24!

Sitä ennen oli 36 ja monta kiertoa aiemmin tasainen 28-29 päivää.

Tissit on kipeät.Viluttaa.Hyvältä näin oireet tuntuu,olo sangen epävarma.

Mulle iski kamala panikki kuuden kanssa pärjäämisestä=)

Ihan oikeasti!Tätä oon toivonut mutta todellisuus iski lujaa seinää vasten...

Iloinen olen mutta joku kumma hulluus ja pelko...

Huomenna testaamme siis,Levinia.HUI!Jännää.Kumpi ensin ilmoittaa ++++

Sinä ainakin=)

Pienin istuu taas tässä sylissä.Nukkui jo mutta heräs huutaen yskäpuuskaan.

L+5

Vierailija
72/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt nukkuu ja me olemme miehen kanssa lähdössä saunaan.. " Oireet" lisääntyneet (torstaina alkanevat siis menkat) eli palelee, väsyttää, kiukuttaa, rinnanpäät arat, mutta taitavat olla kuitenkin vaan menkkaoireita, vaikka muiksi oireiksi toivoisinkin... Ja sitten ahdistaa, tänään tuli Vauva -lehti ja siinä oli hyvä juttu keskenmenosta, sai vaan omat muistot jälleen voimalle mieleen joulukuulta. Samoin oli juttua downin syndroomasta, positiivinen ja kiva juttu sekin, mutta sen myötä iski pelko, että mitä jos tulenkin raskaaksi ja vauva ei olekaan terve?!? Että miksi ei olla tyytyväisiä kolmeen ihanaan lapseen ja enkelivauvaaan, miksi toivotaan lisää, lisää, lisää, lisää... Huoh.

Apeissa oloissa

Mittumaari

P.S. Minäkään en ole koskaan edes maistanut tupakkaa..

Ja miehellä kaksi isosiskoa ja minulla neljä veljeä ja yksi sisko. Serkkuja tytöillämme on miehen puolelta 4 (kolme vanhempaa, yksi mein neitein " välistä" ) ja minun puoleltani myös 4, vanhempia ja nuorempia.. Kaikista serkuksista meidän kuopus nuorin.

Vierailija
73/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talo nukkuu. Ihana rauha! Ja vihdoin ehdin istahtaa lukemaan päivän " postin" . Kyllä välillä tuntee itsensä todelliseksi kotiorjaksi.... Aika myöhäiseen jäävät nämä " omat" hetket.

Gallupista:

1. 2 sisarta ja 1 veli, itse kakkonen. Kaikki syntyneet n.2v välein. Mies vanhin kolmesta, (veli ja sisko).

2/3. 6 poikaserkkua, 2 tyttöserkkua

4. -88?, oma-93, -94, oma-94, -96, -98, -98, -99, -99, oma-00, oma-02, -06

Rauhallisia öitä toivottaen

Marlett