=0)SUURPERHEKUUMEILIJAT vko 20(0=
Mahtavaa,taas on 100 rikki viesteissä!
Jatketaan samaa rataa!
Hop pinoon kaikki!
Kommentit (73)
Usko pois se on plussaa...
Levinia me ei jakseta odottaa niitä sun plussauutisia keskiviikkoon...
Kysymyksiin sitten, ulkomailla en ole käynyt kuin Ruotsissa, Norjassa, Venäjällä ja Virossa.
Ennen muksujen tuloakaan ei ollut hinkua ja nyt ei enään ole rahaakaan..katsotaan sitten joskus jos alkaa kiinnostaa kun poikaset lähtevät pesästä.
Just varasin miniristeilyn 5h ens keskiviikoksi illaksi meidän työporukalle 8.lle hengelle ja mietin että jos olisin plussannut niin miten mä voisin pimittää niiltä sen kun aikas kostea reissu taitaa olla tulossa...noh asiat näkee vasta sitten.
Polttaako kukaan muu teitä tupakkaa minun lisäkseni?? Olen kyllä ollut kiltisti odotusajan polttamatta mutta sitten taas pikaseen langennut...hyi
hyi minua.
Nyt menen kotiin ja haen neiti nro 2 kauppaan mukaan ja sitten odotellaankin täystuhoja ja isukkia illanpäälle mökiltä kotiin.
Käyn täällä kuitenkin vielä illanpäälle moneen kertaan lueskelemassa teidän juttuja joten moikkis vähäksi aikaa..
Isotikru
Niin Leanna, eiköhän se ole plussa. Kun vain maltat vielä pari päivää odotella!!
Ja Levinia, eikös voisi jo testailla?!!
Ulkomailla käynneistä; näin perheellisenä ollaan reissattu vain Ruotsiin risteilyllä. Ennen lapsia on käyty pari kertaa etelässä lomailemassa.
Ja sitten koulutuksesta, olen HuK ja vähän vaille FM-paperit taskussa. Lopputyötä siis (mukamas) tekemässä. Päivääkään mitään koulutustani vastaavaa en ole tehnyt, ennen lapsia olin parissa koulussa opettajana ja avustajana. Nyt sitten onkin haettu töitä vähän joka alalta. Kulttuurintutkimuksen aineita olen lukenut.
Ruuanlaitto taas kutsuu!
Suviruusu
Vahva viiva on kuivuttuaan.Aavistus punertava.IIk!
Matkoista.Matkustelemme paljon.Tingimme sitten muusta.Ollaan viety lapsia ympäri eurooppaa,alpeilta aurinkorannoille.Jää yhteisiä muistoja.toki perheen jatkuva kasvu rajoittaa mahdollisuuksia...Koira oksentaa,palaan kohta...
Oksettava olo on juu.Ja yhä paleltaa.
Toivottavsti on sitä itseään ja kaikki menee hyvin.Nyt täytyy pitää jalat maassa=)
L
Leannahan ei housuissaan meinaa pysya, nauran joka kerran kun kattelen naita viesteja, ja sitten nuo kaikki muut kysymykset ja hyppelyt noilla muilla sivuilla: onnea vaan jos on aihetta!!!
Mina se edelleen oottelen keskiviikkoa
Tietty vois omiinkin kyselyihin vastata: Eli ennen muksuja jne kavin 3 kertaa Espanjassa milloin missakin ja kerran Kreikassa; sitten alkoikin se taman maan tutustelu jonne sitten muutinkin.
Tupakkaa en polta; en ole koskaan edes halunnut; inhoan jo hajuakin. Mies kans lopetti 4 vuotta sitten, sita ennen poltti vaan ulkona!
Niin kun tuli mieleen vain, että oletko täällä kertonut, missä maassa asustelette? Olen niin tuore täällä, etten ainakaan muista, mistä kirjoittelet. Jos et halua kertoa, niin ok, kuulostaa vaan niin ihanalta nuo sitruuna- ja appelsiinipuut ym. mitä olet kertonut!
Miksi halusi/ muutit ulkomaille? Mekin välillä haaveilleet ulkomaille muutosta, mutta olisi kai kannattanut saada aikaiseksi vielä, kun lapset oli ihan pieniä.
Eipäs tässä tällä erää muuta, palaillaan!
Suviruusu
Eli tulinpa pitkästä aikaa kurkkaamaan, mitä teille kuuluu! Olen ope ammatiltani, joten tää kevät on töissä varsinaista hässääkkää retkineen, todistuksineen ja kevätjuhlaohjelmineen ja kun kotonakin häärii kolme pientä, niin tekemistä piisaa ylenmäärin iltaisin, joten koneelle ei meinaa ennättää..
Mutta siis.. Meillähän oli km joulukuussa ja se sitten sekasi hormonit ja menkat vaan jatku ja jatku (siis kolmet menkat oli ja yhdet kesti aina n. 2vkoa) ja kävin sitten lääkärissä ja sain lääkkeet/hormonikuurin. Ne söin ja nyt on eka niiden jälkein kierto menossa, kp 30 ja oviksen bongauksen mukaan torstaina pitäisi menkkojen alkaa, jos alkavat. Toivottavasti eivät. Etukäteen jo surettaa, jos alkavat ja jos taas kestävät sata vuotta.. Oireita kyllä olisi, mutta minulla menkka- ja raskausoireet ovat täysin identtiset, joten se siitä..
Peukkuja pidän kaikille, jotka tässä piinailevat.. Ja itseäni moitin, että miksi en voi ajatella, että vauva tulee kun/jos on tullakseen, vaan suren ja stressaan jo etukäteen... (Neljästä raskaudesta kolme on lähtenyt eka yrityskierrosta, mutta nyt en usko sellaiseen onneen..)
Tällaista tänne, nyt kotihommien pariin..
Mittumaari kp 30/31-38
vitsit!
tässä lisää hymyiltävää.
koko päivänä en oo saanut ajatuksia irti mahdollisesta raskaudesta.
ja nyt iltaa kohden alkanut hirvittää.Kauhistuttaa.
Miten sitä taas jaksaa?Olenko ihan hullu.Vauvahankkeesta puhuttu,puolesta ja vastaan,vaikka kuinka pitkään ja nyt kun se on ilmeiseti toteutumassa haluaisn perääntyä koko hommasta.
Kamalaa hormooniryöppyä heittää niskaani.Mielialat heittävät kirjaimellista härän pyllyä.
Koko päivän on oksettanut ja vessassa oon juossut.Yritän pitää itseni kiireisenä ja olenkin onnistunut sopimaan viikon täyteen puuhaa,kyläilyjä.
Hullu nainen..
Ihailtavaa kylmäpäisyyttä,Levinia!
L
Joku kyseli tupakoinnista. Taidan kuulua niihin harvinaisiin, jotka ei ole sitä ensimmäistäkään sauhua keuhkoihinsa vetänyt. Lapsena sain passivista tupakointia harrastaa riittävästi, isä tupakoi askin päivässä eikä silloin menty pihalle vaan poltettiin sisällä. Ei tehnyt ikinä mieli edes maistaa eikä silti kukaan tarjonnutkaan.
Naurattaa hiukan (hyväntahtoisesti siis) nämä testailut kun itte vaan kahdesta ensimmäisestä yleensäkään testasin, kolmosesta vein jossain vaiheessa pissanäytteen neuvolaan ja nelosesta en sitäkään. Tilasin vaan neuvola-ajan kun toiset kuukautiset jäi tulematta. Mulla ei kuukautiset ole koskaan jääneet tulematta minkään muun kuin raskauden takia niin en viittiny rahojani tuhlata :D
Eipä olla kovin paljoa reissattu. Sinkkutyttönä joskus n.15v sitten oltiin isolla tyttöporukalla viikko kyproksella. Reissu sinällään oli mahtava kokemus mutta kovasti kaipailin kotiin kun oli " rakas" täällä Suomessa. Oltiin silloisen poikaystävän kanssa seurusteltu n.1v, laitettiin pelit seis kesällä ja syksyllä palattiin yhteen (vielä vuodeksi). Ruotsissa ja Virossa on tietysti tullut joitakin kertoja käytyä, tosin vain yhden kerran lasten kanssa (virossa hotelliyö). Viime syksynä oltiin miehen kanssa kahdestaan pidennetty viikonloppu Itävallassa, sinne mahdollisesti joskus uudestaan.
Isotikru, olipa tuossa yhtenä päivänä helpotus lukea kun satuit mainitsemaan paheesta ;) Taidan olla ainoa lisäksesi...? Tarkoitus olis kyllä hankkiutua mokomasta paheesta eroon mutta, mutta...
Marlett
tosin ei se ihan niin kylmapaisyytta ole, kylla mielessa pyorii enemmankin ja mieskin asken kyseli testaamisen ajankohtaa?! Mutta kun en taas jaksaisi pettya.
Ei ne tadit sitten tanaankaan alkaneet, vaikka eilen pupuiltiinkin (yleensa se auttaa alkamiseen, heh hee) joten taas paiva lahemmas tavoitetta.
Suviruusulle, etta tarkkaa paikkaa en oo sanonu; lahinna tuntemissyista; naita sivuja kun luetaan TOSI paljon.. Valimeren rannalla kuitenkin.
Jotain viela piti jutellakin, mutta dementiaa taallakin paassa! Eli vaivun haaveisiini ja yritan nahda oikein ihania vauvaunia!
Toivottavasti Kuramyyrassa olis sitten nakijan vikaa... etta alotettais plussa-aalto. Hyvia oita kaikille tasapuolisesti!
Pää särkee ja väsyttää.Pienin päätti nousta jo klo 06.30.Köhnäs sitte kainalossa runsaan puoli tuntia.
Nelkulla on kaamea yskä.Puskuttaa kaiken aikaa,hyvä ettei ole viellä puuskassaan oksentanut.Käytin eilen lääkärissä mutta keuhkot oli puhtaat?!Voimaksta yskänlääkettä laittoi.ja kehoitti soittamaan jos vaan jatkuu.
Levinia,mikäs on tilanne?Jännää!
Poistun häiriköimästä kun ei oo mitään järkevää asiaa=)
L+5
En tupakoi.Joskus teinivuosien uhmassa 16 vuotiaana kovana gimmana vetelin sauhuja mutta jo 18 v lopetin.Keuhkot ei kestänyt.Lievää ahtaumaa oli silloin havaittavissa mistä ei jälkeäkään enää.
Joskus kun jäkeenpäin ,monta pitkää vuotta jälkeenpäin,istuttiin jossain terassilla ja tuore tupakka tuoksui,teki ihan hirmusesti mieli,mutten antanut periksi=)
Edellenkin tuoreen tupakan savu on mielestäni hyvän hajuinen???=)
Se siitä paatoksellisuudesta.
L
Ei taida tulla mitaan - siis olosta: ma en voi nukkua enaa mahallani!! Nukahdan vasta yhden jalkeen ja kuudelta kukun ylos! Rinnat on kuin kaks' kymppisella (tosin mul ei tainnu silloinkaan ne tallaset olla, heh hee) Mutta kun paatin etten testaa kuin huomenna, siihen odotetaan?!
Testin kun kayn ostamassa toisesta apteekista, en tuosta viereisesti kun apteekkarin muija on niin hitsin tarkkamuistinen ostoista; ja kielikello!
Noh, Leanna, jos ja kun se sitten + paukahtais mittariin; mita jatkoks' meinaat tehda? Menetko yksityiselle ultraan vai odotatko neuvola-aikoja?
Meikalaisillakin olis 2 vaihtoehtoa, mutta taalla kunnallisessa ultrat on vahan niin ja nain luokkaa, joten oon yksityisella kayny aina 3 kertaa raskaudenaikana ' tarkastuksessa' . (alussa, n.20vk ja 35+ vk)
Mutta kayttavat taalla ultraa ihan joka kerta; paikalliset kun eivat kay joka kuukausi tarkatuksessa jos kaikki on hyvin. Multa on jaany perimaksi tuo neuvolassa kaynti - luulisin.
Minullakin takana levoton yö, kuopus jostain syystä taas päättänyt valvottaa... Joten siis silmät ristissä, kuten niin usein muulloinkin.
Meillä kakkosella tänään kevätretki ja esikoisella uintia koulussa. Mies lähtee jatkamaan työrupeamaansa ja palaa ehkäpä sitten lauantaina =0(. Pitkä viikko siinä mielessä edessä, mutta eiköhän siitä jälleen selvitä!
Minulla kp 25/28, mutta raskautumiseen viittaavia oireita ei liiemmin ole, samat oireilut kuin ennen kuukautisiakin.
Levinian testailuun enää yksi päivä =0) !!
Nyt tytöt valmiiksi koulutielle
Mami ja tytöt
ja piti heti tulla vielä kirjoittamaan , että kuulostaa kyllä niin hyvältä tuo tilanteesi, ettei se voi olla kuin sitä ihteänsä, mutta huomenna sitten =0) !!!
Mami ja hermostuneet tytöt
yksikätisenä,kuopus sylissä.en siis saa isoja alkukirjaimia.
hyvältä kuulostaa levinia.peukut on pystyssä.ja mami4lle,toivotaan myös plussaa.ei aina tarvii oireita ollakkaan.
jos saan sen plussan niin menen alkuraskauden ultraan.omalle gynelle.ja siihen päälle ne normaalit nla käytännöt.
viimeksi mulla oli ihan hirveät kivut rv 4+ ja soitin gynelle(ei omalle)joka otti mut tarkistukseen.ja sanoi että täällä ei hyvältä näytä ja lähetti tyksiin.ja sai mut huolesta sekaisin.kohdunulkopuolisella.meidän piti lähteä viikon päästä siitä lasten kanssa reissuun ja itkin jo valmiiksi että joudun tuottamaan lapsille pettymyksen kun ei päästä.mutta viikolla 5+,päivä ennen matkalle lähtöä löysivät tyksissä normaalin sikiö kaiun,sykettä ei vielä,mutta oikeasta paikasta kuitenkin ja raskaushormooni lukemat oli hyvät.me lähdimme siis iloisin mielin matkaan.mutta paha mieli jäi sen yhden lääkäri kommentista.miten voikin odottavalle,huolissaan olevalle sanoa että täällä kaikki päin p.tä.
tänään on taas varsin epäuskoinen päivä.mitä tää mahtaa olla.hermostuttaa.
mä testaan uusiksi huomenna kun noita testejä tuolla kaapissa on.sillon on sit 27/28 ja niillä herkillä pitäis näyttää jos on näytettävää.
testataanko kimpassa levinia?????=)hih!
plussa onnea kaikille,rutkasti!
l+5
Kyllä alkaa jo jännittää sun puolesta, odotellaan huomiseksi plussa uutisia bd++++++++++++++++++bd !
Lohduttaa hieman kun tietää ettei muillakaan aina nuo yöt mene putkeen...
Meillä kuopus kitis, natis, köhi, raapi ja pyöri liki koko yön ja olo tietysti sen mukainen. Ukko könys jossain vaihees sohvalle jotta saa edes vähän nukuttua, piti aamulla mennä jo viideks töihin muttei päässyt ylös ennen seitsemää... Onneksi ei ole esimiestä huohottamassa niskaan.
Nyt armeija autoon ja kirjastoon =)
Marlett
Kyllä mulla on vahvasti sellainen tunne, että olet raskaana; näin itse asiassa, usko tai älä, siitä viime yönä untakin. Unessa onnittelin tosin useampaakin plussannutta. Jännäksi vetää.
Niin, ja kiitos kohteliaisuudesta Mami4:n. Raskauden todennäköisyys on todella pieni. Mutta viis siitä. Enkä mä pelkää pettymystä. Tottakai kuukautisten alkaminen aina harmittaa, mutta minä olen näitä jo niin monta saanut, että tuntuisi totaalisen kohtuuttomalta olla katkera jos ei enää tärppää.