Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=0)SUURPERHEKUUMEILIJAT vko 20(0=

14.05.2006 |

Mahtavaa,taas on 100 rikki viesteissä!

Jatketaan samaa rataa!

Hop pinoon kaikki!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yksityista noitten kahden edellisen jalkeen; kakkosesta en kaynykaan kuin ihan lopussa yksityisella, mutta tuo samainen eukko pelastytti meidat totaalisesti kolmosesta kun olin 8 kuulla; tarkastuksessa sanoi pikkuisen olevan pieni ikaansa nahden jne dopleriin pisti. Siella tarkastettiin kaikki mahdollinen ja lopuks vastaava kysyi miks' oikein tulitte tutkimuksiin? Sanoin niin ja nain ja pyoritteli vaan paataan; sanoi etta vaikka JOS jotain oltais loydettykin niin myohasta se nyt enaa on itkea... Mies sai pultin ja kavi haukkumassa tuon laakarin! Dopler kun taalla ei oo niin halpa juttu; muistaakseni silloin ' 99 oli n. 500 mummon markkaa(sori, eurot ei hallinnassa). Nelosesta kavin samalla puoskarilla (alkaa kysyko miks' ) kaikki aina kunnossa ja joskus alkuviikoilla meinas tulla kesken ja kavin sitten verta vuotaen naytilla - taydellinen lepo 2 vk! Silloin huomasin ettei 33 vuotiaan odotus olekaan niinkuin kaks' kymppisen! Ja kun viela piti juosta 3 edellisen perassa... Loppuraskaudesta alkoi savellella samaa virtta, johon nyt jo rohkeempana(tutumpana) vastasin takaisin etten mene! Sitten jalat paksuina alkoi pelotella myrkytyksilla sun muilla etta menin lopulta klinikalle ja kaynnistettiin synnytys. Ja siita kylla kaikki masennukset sun muut mita tuli jalkikateen! Nyt siis vaihdoin laakaria kun toinen talle paikkakunnalle tuli! Mutta taa on mies ja hirveen hyvannakoinen (pitais kieltaa lailla hyvannakoista miesta ryhtymasta gynikseksi, heh hee) ja kaikenlisaks likkojen lastenlaakarin veli! Eli sanoin etta menen kylla visiitille veljelles mutta jalkojani en ava! heh hee... Nyt siis ultralla tarkastetaan ja kayn vastaavassa kuin neuvola sisatutkimuksissa mun oman naislaakarin kanssa, vaikeeta?!

Vierailija
42/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nyt lahestyva raskaus kaynnisti kaikki muistot!

Meilla kanssa ollaan alettu puhua uudesta isommasta autosta; mutta jos mun taytyy valita kylla haluaisin ylakerran tahan torppaan ensin! Tila kun alkaa loppua ja porukka vaan lisaantyy: ja on niin kahden ikaista tama jalkipolvi. Teini ja teiniksi tuleva kun haluaisivat jo oman nurkan (vaikkeivat omaa huonetta saakaan) kun tuo kirppu on niin sottaava/sekoittava tyyppi! Vanhimman mp4 kun rikkoi (onneks takakannen) viime viikonloppuna pieni onnettomuus, kun astui paalle! Isoa siskoa tosin ei vitsi naurattanu, ei sitten ollenkaan!

Mutta jos nyt jo maistuis kahvi?! Eikun keittioon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että menkat lakaa just.Että iloitsin liian aikaisin.

Nyt mun on suljettava tää toosa ja mentävä saadakseni ajatukset muualle.

Alkaa tuntua samanlaiselta tilanteelta kuin viime syksynä kun kaikki kuitenkin meni pieleen=(

L

Vierailija
44/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennna onkin sitten jännä päivä täällä palstalla. Meillä huomenna kerho, niin en pääse aikasin lukemaan. Vai pitäisköhän jättää kerho väliin, ku jänskättää teidän puolesta Leanna ja Levinia niin paljon. Oikein paljon plussa säteitä sinne. Mulla palelee ihan hirveesti, eilen jo tärisin ja tänään näköjään jatkuu. Tekis mieli vaan maata lämpimän peiton alla...

Medison, täälläkin odotetaan kovasti, että sais koira rokotukset ja pääsis vähän paremmin kävelylle muuallekin kuin pihaan. Ikää pennulla nyt 10 viikkoa, että vielä pari viikkoa täytyy odotella. Onko teillä pennulle kokeiltu pantaa ja hihnaa? Meillä on vähän yritetty totuttaa, mutta pentu ei tykkää yhtään. Panta niinkin menee, mutta hihna on kauhistus. Meinaa vaan karata jo pihasta kun pissalla käytän. Juoksee ihan mahdotonta vauhtia karkuun. Tosi suloinen ilmestys.

Mulla on kaupallinen ja sosiaalipuolen koulutus. Kotona oon ollu esikoisen syntymästä asti, eli yli 11 vuotta. Molemmat ammatit oon opiskellu kotona ollessani, kun välillä tulee tarve tehdä jotain muuta kuin kotitöitä. Ilta- ja monimuoto-opiskeluna oon sitten opiskellu. Nyt sitten ei enää onnistu niinkään, kun mies on nykyään yrittäjä ja illat usein venyvät...

Matkusteltu on jonkin verran kahdestaan ja nuorimpien lasten kans. Amerikassa pari kertaa, Kanarialla ja Dubaissa. Lisäksi pari kertaa Tukholmassa ja muuten Ruotsissa. Koko porukan kans ei olla reissattu ulkomailla.

Mutta nyt täytyy sukeltaa tuonne pyykkivuoreen. Peukut täälläkin pystyssä.

Pipsa+5

Vierailija
45/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau tytsyt. Kesti pitkän aikaa lukea mitä olette ehtineet eilen kirjoitella.

Täällä on hienosti alkamassa plussa-aalto. Leannalle ja Levinialle paljon plussasäteitä ja Leannalle onnittelut melkein plussasta=0) Kyllä se plussa on! Levinia sitten testaa huomenna, vaikka oireet on kyllä ihan selvät sinullakin! Hienoa! Oli tosi kutkuttavaa lukea tuo pitkä pino kun en halunnut hypätä viestien yli vaan pidin itseni jännityksessä.

Eilisen päivän vietin sisareni kanssa Tallinnassa. Mulla oli siis vapaapäivä! Edellisestä vapaapäivästä onkin jo puoli vuotta joten kyllä olin sen tarpeessa. Nyt on jalat kipeät ja päätäkin särkee unen vähyyden takia. Kävelimme varmaan miljoonan kilsaa niin että rakot on jalkapohjissa, mutta löysin itselleni aivan ihanaa juhlahameen siskoni häihin! Se on oikea unelmamekko, yläosa on korsettityyppinen ja laajahelmainen alaosa, väri on vaalean vihertävä. Rakastuin suorastaan hameeseen heti kun sen näin. Huono puoli tuossa mekossa on että on sen verran tiukka, just kun siinä on se korsettiosa, että nyt täytyy mennä alkuperäisen suunnitelman mukaan ja yritys siis aloitetaan kahden kierron jälkeen. Voi miten pitkältä aika voikin nyt tuntua. Tuohon hameeseen ei vain mahdu tai sanotaanko että siihen hameeseen ei kyllä piiloteta edes pientä vatsaa, joten heinäkuussa sitten aloitamme yrityksen. Onneksi kesä menee nopeasti ja nuo tulevat häät tuottavat puuhaa. Lapset jäävät kesälomalle ja heinäkuussa meillä onkin sitten esikoisen synttärit. Kuten huomaatte tätä asiaa on mietitty moneen kertaa. Melkein jo lasken päiviä. Kyllä kaksi kiertoa menee nopeasti, meneehän?

Medison+5

Vierailija
46/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelusta oli kyselty. Nuorena olen käynyt Englannissa, lisäksi ainoastaan Virossa. En edes Ruotsin puolelle ole kerennyt. Miehen kanssa oltiin viikonloppu Virossa kun oli 10v hääpäivä, ja olikin kiva reissu. Kovasti ollaan suunniteltu että joku pieni reissu jossain vaiheessa tehtäisiin, mutta kun aina on joku lapsi pieni niin sitten kun lapsiluku on täynnä niin me vasta aloitamme matkustuspuolta.

Ammateista, minulla on kaupallinen koulutus ja erilaisia asiakaspalvelutehtäviä olen hoidellut. Kun kolme ensimmäistä olivat pieniä olin kotiäitinä 6-7 vuotta. Sitten tein pikapyrähdyksen työelämään, olin vuoden töissä ja taas neljännen jälkeen pikapyrähdys työssä, vuosi töissä ja nyt ei ole erityistä kiirettä takaisin, vaikkakin pomo on pyydellyt syksyllä töihin ja mies haluaisi että menen, mutta itse en halua. Jos vaikka raskautuisi ennen, tai katsotaan nyt. Levinia, täytyy myöntää että jaan kanssasi saman haaveen. Olen monta vuotta haaveillut kätilön ammatista, mutta kynnys on suuri näin perheellisenä lähteä opiskelemaan. Minäkään en ole haaveestani kenellekään kertonut. Meillä mies on ansiotyössä kodin ulkopuolella ja sitten lisäksi vielä maanviljelijä, joten välillä tosiaan tuntuu yksinhuoltajalta.

Pipsa, meidän pentu on nyt 11vko vanha ja tasan viikon päästä haetaan rokotukset. Pentu käyttää kiltisti pantaa ja hihnaa, olen siitä tosi tyytyväinen. Mies pitää pentua pihalla vapaana, jotta opisi niinkin olemaan.

Nyt pentu heräsi joten täytyy viedä pissille

Medison

Vierailija
47/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti heti tulla lukemaan aamun uutiset kun tulin toimistolle ja pääsin koneen kimppuun..Iltapäivästä lähdenkin sitten jo ajoissa kotiin kun on

päiväkodilla kaksosten kehityskeskustelu..äh ei millään jaksais taas niiden juttuja kuunnella ja keskustella kun mitään erikoista keskusteltavaa ei kuitenkaan ole?? Nyt taitaa kuumana puheenaiheena olla kun tytöt ottavat myös päiväkodillakin aika ajoin aika rajustikkin yhteen..sellaista rajua siskojen välistä rajua rakkautta ja aavistuksen verran kovempaa irtiottoa sydämmenpuolikkaasta!!

Maltan tuskin odottaa huomisia Leannan ja Levinian plussauutisia...

ja omaa napaa sen verran ettei oireet ole muuttuneet. Ällötösoloa jatkuvaan mutta sellaistahan se on ollut nyt nämä kaikki kierrot kierukan poistamisen jälkeen ennen kun tätyli on tullut paikalle!!

Miten mä en muista yhtään että tälläisiä oireita ois ollut nuorempana esim esikoisen ja kakkosen välissä vaikka yritystä siinä olikin melkein 2-v!

Ehkä mulla on jo dementiaa??

Pipsa ja Medison minkärotuiset teidän koiruudet on ? Olette kertoneetkin varmaan jo mutta on mennyt ohi!

Nyt menen syömään, jospa tämä öllötysolo sillä herkiäis..

Nyt olis kp 31/36 mutta olen ihan varma että tätsky tulee viikonloppuna kun ovis oli silloin ? kun mies oli viikonlopun poissa kotoa !!

Kummaa kyllä että kaks ihmistä jotka ei edes tiedä haaveistani on ihan kommenttina mulle heittäneet, että entäs jos olet raskaana valitellessani huonoa oloa ja väsymystä !!

Palaillaan !

Isotikru jonka pitäis pysyä poissa täältä palstalta ja tehdä töitäkin...

Vierailija
48/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt pelkaan pudottaa meita kovaa ja korkeelta! Vatsaa kramppaa aikas kovin; menkkamaisesti! Noh, yritan tan enempaa olla ajattelematta sita!

Huomenna olis siivouspaiva, ja suunnitelmina makkarin jarjestyksen vaihto. Huono puoli siina etta myos tuo iso kaappi pitais siirtaa ja siina kun pitais tyontaa ja puhkua; taitais olla parempi ettei?! Ja kun en haluis kertoa viel aikoihin kenellekaan (JOS se nayttaa +) niin mites toimia... Aina sita jotain!

Meilla on tunti aikaeroa joten jos Leanna viela testailet huomenna ma testaan n. klo 8.15 teitin aikaa, hehheehheee...

Vierailija
49/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Perässä ei tosiaan meinaa pysyä, jos joutuu olemaan poissa pari tuntia pidempään tältä koneelta.

Aamu on mennyt selvittäessä ilmanlaatu- ja ilmanpuhtausasiota. Muutto taitaa olla edessä, mutten vielä tiedä minne! Haluamme puhtaampaan ja terveempään ympäristöön asumaan lasten takia ja jos sillä voisi vielä estää nuorimman sairastumiseen astmaan, aina parempi. Meille riitti! Nyt vain suuri selvitysoperaatio käynnissä, että minne lähdetään. Pari ajatusta suunnasta on, mutta saapas nyt nähdä.

Nyt kp18/24-25 ja omituista vihlontaa välillä tuolla alhaalla oikealla. Eiköhän se täti sieltä ajallaan kurvaa ja sitten olenkin päättänyt lopettaa vähäksi aikaa " vauvahaihattelut" . Pysyy kai sopukin paremmin täällä isännän kanssa, kun en olen koko ajan muistuttelemassa...Täällä kuitenkin ajattelin jatkaa teidän riemunanne/kiusananne! Eiköhän se ukkokulta jossain vaiheessa kuitenkin lämpene uudelle pikkuiselle!

Mutta nyt pitää lähteä vahtimaan sämpylöitä, pakko oli ehtiä leipomaan pellillinen, kun kauppaan pääsee leipää hakemaan vasta illalla! Tuoksu tulee jo uunista ihanasti..

Malttia meille kaikille, että jaksamme huomiseen asti eräitä tuloksia odotella...

Suviruusu

Vierailija
50/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täti meille löysikin, niin jännittää kovasti Leannan ja Levinian puolesta! Tulkaa kumpikin heti aamulla kertomaan miten kävi. Ihanaa jos saataisiin plussa-aalto alkuun meidänkin pinoon. Ei millään malttaisi odottaa teidän uutisia!

Pistetäänpä pieni galluppi pystyyn, kun on ollut juttua serkuista ja sukupuolista, eli

1. Montako sisarusta sinulla on? entä miehelläsi?

2. Montako serkkua lapsillanne on?

3. Mitä sukupuolta serkut ovat?

4. Ja mihin omat lapset sijoittuvat?

Medison+5 ja kp on 3/28-30

Vierailija
51/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Itselläni on yksi sisko, minua 6 vuotta nuorempi. Ja miehellä on yksi veli, 2 vuotta vanhempi häntä.

2. Meidän lapsilla on yksi ainoa serkku!

3. Ainokainen serkku on poika, 7v.

4. Tämä olikin vähän vaikeampi, en tajunnut selittää tarkemmin mitä tarkoitin, meillä omat lapset menee näin: esikoinen, kakkonen, kolmonen, serkkupoika, nelonen, vitonen.

Medison

Vierailija
52/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausta:

[color=red]2 kumpaisellakin

Vain kolme,siskoni lapset

Poikia

??täytyy sanoa etten nyt ymmärtänyt??

Leanna ja lauma sekä kp 26/28 ja vatsaa juilii...

Vierailija
53/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainokainen serkku on miehen puolelta. Minun vanhemmillani ei ole vielä muita lapsenlapsia kuin minun lapset.

Medison

Vierailija
54/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Tulihan sieltä selvennystä.

Ensin siis siskon 3 poikaa ja sitten meidän lauma.

Miehen puolelta ei olla vielä innostuttu lasten tekoon(josko koskaan)

ja oma veljeni taas...hmmm....tuskin=)

L+5

Vierailija
55/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi nelkku oli tosiaan tyhmä kysymys. En ajatellut asiaa ihan loppuun asti. .

Tarkoitus oli kysyä ovatko serkut kenties vanhempia tai nuorempia vaiko samanikäisiä omien lasten kanssa? Eli näin vähän parempi ulosanti. Tarttis aina ajatella asiaa tarkemmin ennenkuin kirjoittaa *nolo*.

Medison

Vierailija
56/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]hyvin kuitenkin selvensit.Heti pääsin sitten kärryille=)

L

Vierailija
57/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]

siskon nuorin poika syntyi keväällä-96 kun mun ensimmäinen tyttö syksyllä-06...

Vierailija
58/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää siltä että ihan samaan aikaan on meillä näppikset käyny. Välillä on tosiaan, kun ajatus juoksee nopeammin mitä sormet kirjoittaa, ei ihan loppuun asti mietitty ajatus=0)

Kovasti minäkin odotan että oma siskoni aloittaisi! Jospa sitten häiden jälkeen. On niin huvittavaa seurata vierestä kun siskoltani vähän väliä udellaan että koskas sinä aloitat kun minulla nyt jo on tällainen lauma. Kerran sitten siskoni meinasi että hän aloittaa kun minä lopetan=0) Eipä taida siskokulta arvata että vielä on toiveissa ja haaveissa...

Medison

Vierailija
59/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. montako sisarusta: itsella 1 veli, 2 ja puoli vuotta ikaeroa,

miehella 4 (siis heita 5) itse keskimmainen

2./3. mun puolelta ei yhtaan serkkuja - eika varmaan tulekaan!

Isansa puolelta 1 poika ja 8 tyttoa ja masukki (tytto)

4. jarjestys serkuissa: oma eka ' 92; poika 93; tytto 1/96; oma 2. 3/96; tytto 97; tytto 98; oma3. 2/99; tytto ' 02; oma4. 6/03 ja odotellaan viimeista tytto-masukkia 7/06 ! Ymmarsiko kukaan, heh hee?? Ja viimeiselle tietty pariksi mun masuasukki jos sellaista tulee...

Vierailija
60/73 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyssäreitä kyssäreitä.

Mulla on 3(4) miehellä 1. tosin mun siaruksista on 1 (2) hengissä

ja tuo sulussa oleva on, että isälläni on mun ja mua edeltävän välissä yksi syrjähyppy lapsi, jota ei ole koskaan myöntännyt mutta elatusmaksut maksannu ja kysinen mies on ihan isäni näköinen...

12. Osilla lasteni serkuista on jo omiakin lapsia.

Tyttöjä ja poikia.

nuorimpiin.

Sitten omaa napaa, ääh mitä tehdä ukolle joka välillä tahtoo lapsia lisää ja välillä ei?? Nytkin kun mmenkat alkoi ja sanoin siitä ukolle niin totesi , että HYVÄ!!! vooi kele..

Toisaalta ymmärrän hänenkin näkökulman. talo on pieni, yksin elättää tän jengin ja stressiä äitinsä syövästä. Mutta silti.

No uudet strategiat tälle kierrolle :) hah.