Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi pettäisi, haluaisitko tietää?

Vierailija
11.01.2019 |

Vai olla mieluummin tietämättä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti tahtoisin tietää. En halua elämäni perustuvan valheeseen.

Vierailija
2/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nyt suhteessa, niin kyllä haluaisin tietää ja mieluiten pettäjältä itseltään, kuin joltain muulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää.

Vierailija
4/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja heti.

Vierailija
5/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no en välttämättä jotain pientä pusua, jos itse ajattelee ettei siitä mitään seuraa. Kertomisella ei saa ku pahaa mieltä aikaiseksi.

Eri asia tietty jos aikoo erota tai alkaa salasuhteeseen

Vierailija
6/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää. Parisuhde on nyt niin ihana että en halua luopua siitä. Pettämisen tullessa ilmi tähän jäisi ikuinen särö jota en kaipaa. Tehty mikä tehty.

Sivusuhde on asia erikseen.

Vierailija
7/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjähyppyä en tahtoisi tietää, mutta jos on jotain vakavampaa kuten akan vaihto edessä, niin sellaiseen olisi hyvä saada varautua ajoissa.

Vierailija
8/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaista yksittäistä tapausta en haluaisi tietää.

Vierailija
9/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut tietää entisen puolisoni kanssa, koska elämämme oli hyvää, enkä olisi halunnut rikkoa sitä idylliä. Tulevissa suhteissa haluaisin tietää, koska en tule enää koskaan rakastamaan ketään muuta niin paljon kuin edesmennyttä miestäni.

Vierailija
10/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Jos lopulta saisin tietää pettämisestä, haluaisin kuulla sen puolisoltani suoraan, mutta on varmasti pettämistapauksia, joita ei ole syytä välittömästi kaataa myös puolisonsa niskaan.

Vierailija
11/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluaisin jotta sen jälkeen voisin "rakastaa" miehestäni vielä enemmän jottei se kakkonen vaan saisi miestäni!

Vierailija
12/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se olisi hyvä tietää, meillä ei kuitenkaan ole mitään mikä "sitoisi" meidät väkisin yhteen kuten lainaa tai yhteisiä lapsia. Eli jos hän ei haluakaan olla minun kanssani, niin hän periaatteessa voi vain kävellä ovesta ulos ja olla palaamatta ja loikkia sänkyihin ja minne ikinä haluaakaan, niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
13/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei. Jos lopulta saisin tietää pettämisestä, haluaisin kuulla sen puolisoltani suoraan, mutta on varmasti pettämistapauksia, joita ei ole syytä välittömästi kaataa myös puolisonsa niskaan.

Tarkoitatko sitä että käyttää tämän kortin sitten kun kumppani tekee "virheen" ja saa hyvän tappeluaiheen? : "No vttu sä et tiedäkään miten hyvältä tuntui pettää sua Lissun kanssa, parempi vttu sillä on kuin sulla koskaan ollutkaan". Tämmöistäkin on tullut koettua.

Vierailija
14/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin epäluulot, koska mies vannoi luotettavuuttaan. Kiva sitten kahden lapsen kanssa lähteä lätkimään, kun karu totuus tuli ilmi. Olisin halunnut tietää aikaisemmin.

Vierailija
15/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin korkeampi voima halusi että saan tietää pettämisestä ja tieto siitä tuli melko yllättävää kautta. 

Vierailija
16/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. En pidä sitä tärkeänä, eikä mun elämä perustu sille.

Vierailija
17/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. eräillä ehdoilla :D

Jonkun yksittäisen kännihairahduksen johon ei ole todennäköisyyttä enää uudelleen , niin sitä en välttämättä. tai jos kävisi jossain strippiklubilla poikien kanssa tai yksikseen tyyliin kerran tai pitkän ajan välillä (puhutaan vuosista) muutaman kerran jossain biletyksen yhteydessä tai ulkomaa- tai  työmatkalla niin en haluaisi tietää vaikka en niitä millään muotoa hyväksykkään (siksi en tahtoisi tietää koska varmaan luotto menisi).

Mutta jos taas olis selvää että pettää ihan kunnolla usein ja monen naisen kanssa, tai on oikeasti sivusuhde tai ihastunut/rakastunut toiseen (tai lähettelee seksiviestejä muille tms) ja koittaa pitää molemmat tai ei vaan kehtaa erota tms. tai kyse olisi tutun kanssa vehtailusta tms. niin tottakai tahtoisin teitää että voin löytää itselleni jonkun joka aidosti välittää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä. 

Vierailija
18/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin.

Vierailija
19/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin epäluulot, koska mies vannoi luotettavuuttaan. Kiva sitten kahden lapsen kanssa lähteä lätkimään, kun karu totuus tuli ilmi. Olisin halunnut tietää aikaisemmin.

Toi on hanurista.  Mulla ei ole lapsia, mutta minä itse olin tekemässä eroa ja ex tyttöystävä sai jotenkin puhuttua suhteemme oikeille raiteille ja olikin ihan jees. Mutta se, että pokkana alottaa siinä sivusuhteen toisen kanssa josta jäi kiinni vuoden päästä. Voiko kuspäisempää temppua tehdä enää toiselle. Eka ei halua erota ja saa puhuttua eropäätökseni ja sitten kehtaa juosta muualla. Erosta on nyt kolme vuotta ja se edelleen inisee, että miksi en halua olla missään tekemisissä sen kanssa.

Vierailija
20/50 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää! Jos itse sattuisin hairahtumaan vieraisiin, niin sitäkään en kertoisi.

Olen miettinyt syytä siihen, että miksi ihmiset kertovat puolisolleen syrjähypyistään. Eihän siitä seuraa mitään hyvää kummallekaan.

Onko syynä aiheuttaa tuskaa puolisolle, vai heikkous tulla sinuiksi oman itsensä kanssa.

Luottamuksen voi menettää vain kerran.

Mitä ei tiedä, ei voi myöskään loukata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi