Paras Suomalainen kitaristi
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Emppu Vuorinen oli todella hyvä 98-2004, mutta sen jälkeen on tapahtumut jotain.
Motivaatio laskenut, koska bändin narsistinen nokkamies hyväksyy bändiläisten ideat lärvin perusteella, eikä Emppu ole ollut suosiossa haastettuaan Tuomasta liikaa silloin alkuaikoina. Pitäisi olla ruskeakielinen selkääntaputtelija, mitä Emppu ei ole.
Kaikki bändiä pitkään seuranneet tietävät tämän.
Jari Mäenpää (Wintersun, ex-ensiferum)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki Silvennoinen on kyllä Suomen paras kitaristi ja vielä minun mielestä Suomen hauskin mies.
Joskin soittaa lähinnä bluesia. Häntä voisi verrata enemmän edesmenneeseen Albert Järviseen, mutta ei niinkään hevi- tai jazzkitaristeihin.
Mitäs sitten?
Ok, siinä tapauksessa kyseessä on täysin subjektiivinen "mistä minä tykkään" -keskustelu ilman minkäänlaista pohjaa. Tykkäätkö appelsiineista enemmän kuin omenoista?
Netta Skog soittaa digihanurilla sähkökitaraa paremmin kuin moni kitaristi ja siihen sekaan vielä muut soittimet ilman taustanauhoja. :D Mutta se onkin maailmanmestari tuossa hommassa
Ynkkää hanurilla
Bodomin lapsia
Bullet for my valentinea ja Scorpionsia
Gary Moorea ja Guns and rose
https://m.youtube.com/watch?v=dTjFKywGqa4
Nightwishia
https://m.youtube.com/watch?v=6uBa9J5nv8I
Enpä osannut äänestää, Laihoa kyllä mietin. Mutta yllättävän vähän Tolkki saanut ääniä. Eikö ihmiset tunne, vai mistä johtuu? Kyseessä siis Stratovarius-kitaristi.
Vierailija kirjoitti:
Enpä osannut äänestää, Laihoa kyllä mietin. Mutta yllättävän vähän Tolkki saanut ääniä. Eikö ihmiset tunne, vai mistä johtuu? Kyseessä siis Stratovarius-kitaristi.
Ex-Stratovarius-kitaristi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki Silvennoinen on kyllä Suomen paras kitaristi ja vielä minun mielestä Suomen hauskin mies.
Joskin soittaa lähinnä bluesia. Häntä voisi verrata enemmän edesmenneeseen Albert Järviseen, mutta ei niinkään hevi- tai jazzkitaristeihin.
Mitäs sitten?
Ok, siinä tapauksessa kyseessä on täysin subjektiivinen "mistä minä tykkään" -keskustelu ilman minkäänlaista pohjaa. Tykkäätkö appelsiineista enemmän kuin omenoista?
Mitä jätkä selittää?
Vierailija kirjoitti:
Kangasalan Clapton
Kukas hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangasalan Clapton
Kukas hän on?
Heikki Silvennoinen tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangasalan Clapton
Kukas hän on?
Hän ei kyllä yllä Claptonin tasolle.
Andy oli kyllä nuorena aika kova. Mutta Albert Järvinen myös tosi hyvä. Vaikea valita. Eri musiikin lohkoja on kuitenkin paljon ja ei voi valita vain yhtä parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangasalan Clapton
Kukas hän on?
Hän ei kyllä yllä Claptonin tasolle.
Ei kai Claptonkaan ole pitkään enää yltänyt Claptonin tasolle?
Timo Kämäräinen on paras ja ihanin!
Jukka Tolonen