Päivittäinen pikkuhousunsuojien käyttö?
Minä olen pakotettu käyttämään päivittäin.
Olen aina niin kostea että ilmankaan en pysty olemaan. Työpäivinä ja kodin ulkopuolella joudun aina pitämään pikkuhousunsuojaa. Gyne on myös antanut suojien käyttöön siunauksensa koska muuta konstia ei housujen kuivanapitämiseen ole. Tuntuu todella inhottavalta olla housut märkänä usein ja pelätä länttejä hameessa tai päällyshousuissa. Mieluummin siis pidän pikkuhousunsuojaa ja vaihdan vessakäynnillä tarvittaessa uuden.
Onko muilla samanlaista vai olenko poikkeustapaus?
Kommentit (92)
Ei ole hyvä käyttää päivittäin koska altistaa virtsatieinfektioille ja hiivatulehduksille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jostain syystä vuotaa aina työpäivinä pillu niin, että pikkuhousunsuojaa pitää vaihtaa 2-3 kertaa työpäivän aikana. Kotona ei vuoda, enkä pidä suojia. Töissä olen kokeillut olla ilman suojaa, kun epäilin että johtuisi niistä, mutta kun pillu vuotaa ilman suojiakin samalla tavalla.. Pitäisi olla kolmet pikkarit töissä mukana että voi vaihtaa. Ja ihan tavallista toimistotyötä teen, laskujen käsittelyä, enkä mitään stimuloivaa.
Istuminen?
Kun lakkasin käyttämästä, kaikki vuoto-ongelmat loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä luen aina "syöjien "?
Haha, syöjien tai suojien, onko sillä niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
On teillä ongelmat.
Kerro ihmeessä omistasi.
treffit kirjoitti:
Mulla on jotenkin semmoinen hytinä, että noiden suojien päivittäinen käyttö just nimenomaan lisää sitä valkovuotoa?
Oletteko megavuotajat kokeilleet maitohappobakteereja ja alapään päivittäistä pesua intiimialueiden pesuun tarkoitetulla pesunesteellä? Itse käytän molempia ja pikkarit ei ole ikinä märät (paitsi tietyissä tilanteissa tietty ;) )
Itseasiassa gynekologin neuvot normaalisti reagoivaan naiskehoon on, että tulisi luopua päivittäisten pikkuhousunsuojien lisäksi myös alapäänpesusta pesuaineella. Gynekologit hoitaa omaa vulvaansa säännöllisillä vesipesuilla, koska nuo pesuaineet haittaavat sen terveellistä toimintaa.
Ensin siis luopuisin juurikin noista pesuaineista. Eiköhän se Gyne ole muutenkin ap:een tapauksessa käynyt hänen kanssaan asiat läpi, jolloin juurikin tuon synninpäästön pikkuhousunsuojien käytöstä säännöllisesti on vaivaan antanut. Kyllä minä sitä gynekologia ap:nä uskoisin enemmän. Ikävän kuuloinen vaiva :(
Vierailija kirjoitti:
Tosi erikoista ja itselleni täysin vierasta,en ole ikinä moisia tarvinnut ja pikkarit pysyy puhtaana päiviä.
Siis mitä? Itse vaihdan joka aamu ja ilta puhtaat alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Käytän koska valkovuotoni on runsasta aina. Joillakin sitä vaan on enemmän kuin toisilla. Nykyisin käytän myös siksi, että seksielämäni on melkoisen aktiivista ja olisi aika ikävää olla töissä housut märkinä, koska sitä spermaa valuu ainakin mulla pitkin päivää, vaikka minkä tekisi.
🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮
Nykyisin joudun käyttämään, koska valtavat seksihalut pitävät pilluni sykinnässä ja jatkuvassa märkyydessä vuorokauden ajasta riippumatta.