Pitäisitkö näin pitkiä hiuksia jos sinulla olisi näin ohuet hiukset? (kuva)
Jos tykkäisit itselläsi noin pitkistä hiuksista, pitäisitkö noin kauhean ohutta tukkaa pitkänä vai leikkaisitko lyhyemmiksi?
Kommentit (46)
Upeat, terveen näköiset hiukset kun leikkaa noin 25 cm pituudesta pois. Ei noin kauniita hiuksia lyhyeksi kannata leikata.
No en pitäisi, ei mulla kasva pitkiksi edes, hyvä jos hartioille. Ja ne ovatkin sitten noiden latvojen kanssa jo samaa luokkaa.
Aikamoinen liehuletti! Pitkät hiukset on epäkäytännölliset, pitää siirrellä ettei ui pöntössä tai lautasella, menee kumartuessa ja tuulessa naamalle jolloin tarttuu huulirasvaan/punaan. Jää vetskarin,oven ym. väliin. On myös turvallisuusriski, niinkuin sillä tytöllä jonka hiukset takertui huvipuistolaitteessa ja repeytyi päänahka ihan otsalta silmäluomiin saakka. Mutta onhan ne tosi kauniit jos on hyväkuntoiset ja saa hienoja kampauksia.
Olipas kaunis ja hyvä runkoinen nainen, kyllä kelpaisi ja kivasti näkyi tissivako kun leikkasi hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pitääkö hänen hiuksiaan paksuina vai ohuina, riippuu varmaan siitä, millaiset omat hiukset on. Jos itsellä on tuota ohkaisemmat, pitää noita paksuina. Minun mielestä hänellä on ohkaiset. Itselläni on paksut.
Minullakin on huomattavasti paksummat hiukset kuin videon naisella, enkä silti pidä häntä ohuthiuksisena. Ihan normaalin paksuiset hiukset tuolla on, latvoista vaan ohueksi kuluneet.
Kampaaja-äitini sanojen mukaan latvojen epätasaisuus pitkässä tukassa johtuu kahdesta syystä eli hiusten venymisestä märkinä ja kaksi- ja monihaaraisten hiusten katkeilusta. Sen vuoksi kenenkään ei pitäisi rääkätä hiuksiaan harjaamalla niitä tiheällä harjalla pesun jälkeen. Itsekin olen halvan luurankoharjan käyttöön syyllistynyt mutta äitini lahjoitti minulle peräti kaksi kunnollista selvityskampaa ja kielsi laittamasta märkää tukkaa tiukalle letuille, poninhännälle tai nutturalle edes kosteina koska se rasittaa hiuksia.
Jos haluaa varovasti selvitetyt märät hiukset pois tieltä niiden kuivumisen aikana niin kannattaa käyttää mieluummin vaikka kankaisia hiuspantoja.
Samaa mietin. Jäin miettimään, että esiintykö videolla joku toinenkin, kun vaan vilkaisin sitä.