Pitäisitkö näin pitkiä hiuksia jos sinulla olisi näin ohuet hiukset? (kuva)
Jos tykkäisit itselläsi noin pitkistä hiuksista, pitäisitkö noin kauhean ohutta tukkaa pitkänä vai leikkaisitko lyhyemmiksi?
Kommentit (46)
Eihän noi ole ohuet kuin latvoista. Leikkaisin itse noi vähän lapaluiden alle, niin olis ihan terveen näköiset hiukset.
Tässä esimerkki ohuista hiuksista:
En pitäisi noin pitkiä hiuksia, vaikka olisivat kuinka paksut. Max. alaselkään asti voisin pitää, jos ovat hyväkuntoiset.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta videon alussa olevan ilmoituksen mukaan samoin kuin silmämääräisestikin naisen hiukset ovat hieman keskivertoa paksummat.
Vihaajat vihaa, mutta se ei hetkauta muita kuin vihaajaa itseään. Eikö kukaan ole kertonut ap:lle, ettei muiden ihmisten velvollisuuksiin kuulu hänen maailmansa koristaminen?
Mitä ihmettä sinä horiset? En ole väittänyt missään kohtaa, että videon naisen tai kenenkään muunkaan PITÄISI leikata hiuksensa vaan esitin kysymyksen.
Se että videon nainen sanoo, että hänen hiuksensa on keskimääräistä paksummat ei tarkoita että hänen hiuksensa olisivat oikeasti keskimääräistä paksummat. ap
Nättihän tuo on. Tykkään muutenkin kaikesta erikoisemmasta ja poikkeavasta ulkonäköön liittyen, niin tuollaiset hiukset naisella saisivat aivan varmasti kiinnostumaan ihmisestä.
Hyi mikä liruletti. Tuollaisia näkee kyllä paljon Suomessa. Näyttäisi paremmalta lyhyempänä.
Ei hänen tukkansa kauhean ohuelta vaikuta. Kovasti oli sitä saksinut kyllä...
Oikeasti ohutta tukkaa ei kovin pitkäksi oikeastaan edes kannata alkaa kasvattamaan, kun latvat menee niin huonoksi, että tukka takkuuntuu ja latistuu. Omani on ohut ja pystyn ehkä juuri ja juuri kainalon kohdalle kasvattamaan. Paras pituus minulla olkapään korkeudella niin tukka näyttää ja tuntuu hyvältä.
Tuollahan on paksut hiukset! Hiuslaatu vain on tuollainen todella sileä.
Se pitääkö hänen hiuksiaan paksuina vai ohuina, riippuu varmaan siitä, millaiset omat hiukset on. Jos itsellä on tuota ohkaisemmat, pitää noita paksuina. Minun mielestä hänellä on ohkaiset. Itselläni on paksut.
Ei tuo ole ohutta nähnytkään, ohutta hiusta ei pysty lyhyehköä polkkaa pidemmäksi kasvattamaan kun hius jo menee latvasta lahoksi ja näyttää hirveältä. Mutta silti tuo näyttäisi parhaimmalta korkeintaan yläselän pituisena.
Eikö Ap tai kukaan muukaan lukenut yhtään videon kuvausta? Videon tukka on ohentunut normaalista sairauden vuoksi, ja videon kuvauksen aikana hiukset ovat vasta toipumassa hoidoista. Eli ei todellakaan ole ohut tukka, enkä ymmärrä, miksi kenenkään pitäisi sairauden takia leikata lyhyemmäksi.
Ja miksei muka saisi ohuthiuksinenkin kasvattaa pitkäksi, siitä vaan! Saa ainakin komean nutturan tai letin. Se on ihan oman maun ja jaksamisen asia, pitkän tukan hoitamisessa kun riittää tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Se pitääkö hänen hiuksiaan paksuina vai ohuina, riippuu varmaan siitä, millaiset omat hiukset on. Jos itsellä on tuota ohkaisemmat, pitää noita paksuina. Minun mielestä hänellä on ohkaiset. Itselläni on paksut.
Minullakin on huomattavasti paksummat hiukset kuin videon naisella, enkä silti pidä häntä ohuthiuksisena. Ihan normaalin paksuiset hiukset tuolla on, latvoista vaan ohueksi kuluneet.
En tykkää itse kenelläkään noin pitkistä, olivatpa miten paksut hyvänsä. Muut saavat kuitenkin kasvattaa niin pitkiksi kuin haluavat. Mielestäni alaselän yli menevä hiusten pituus on jotenkin aina ällöttävän näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ap tai kukaan muukaan lukenut yhtään videon kuvausta? Videon tukka on ohentunut normaalista sairauden vuoksi, ja videon kuvauksen aikana hiukset ovat vasta toipumassa hoidoista. Eli ei todellakaan ole ohut tukka, enkä ymmärrä, miksi kenenkään pitäisi sairauden takia leikata lyhyemmäksi.
Ja miksei muka saisi ohuthiuksinenkin kasvattaa pitkäksi, siitä vaan! Saa ainakin komean nutturan tai letin. Se on ihan oman maun ja jaksamisen asia, pitkän tukan hoitamisessa kun riittää tekemistä.
Saa toki pitää pitkää tukkaa. En kiellä sitä. Kerroin oman mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Ai hän on sairas.. no sittenhän hiukset ovat paksut!
No suorat pitkät hiukset on harvoin hyvän näköiset.
Ei ole ohuet hiukset vaan laadultaan suorat ja sileät. Ihan normipaksuiset.
Aloittaja taitaa olla joku kasarinuori joka jumittui isoon kasaritukkaan :)
Vierailija kirjoitti:
aina lyhyttukkaset haluaa leikata pitkähiuksisilta hiukset
Tämä on niin kummaa, mutta Suomessa totta. Mulle on sanottu 17-vuotiaasta asti että pitäisi leikata hiukset lyhyeksi. Aina sanoja on itse ohut- ja lyhyttukkainen, minua n. 20 vuotta vanhempi nainen.
Hiukseni ovat kuitenkin kampaajankin mukaan normaalia suomalaishiusta paksummat, karkeammat ja kasvavat nopeasti. Mitään ulkoista syytä leikata ei ole. Syy on ihan niiden sanojen korvien välissä, joten en tiedä mistä on kyse.
En pitäisi tuollaista hajamittaisena. Tasaisin latvat, niin näyttäisi siistimmältä ja vahvemmalta.
Mielestäni melkein kuinka ohutta hiusta vain voi pitää pitkänä, jos se on siististi leikattu ja hyväkuntoinen. Videon naisella on selvästi sileät ja hyväkuntoiset hiukset.
Aloituslinkin naisella on ohuet hiukset. Tämän linkin naisella on normaalipaksuiset.
Kai niitä voi sellaisiksikin sanoa, en ole koskaan kuullut?