Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen, mutta ajattelen silti vain kusipäistä exääni

Vierailija
11.01.2019 |

Tapailin vuoden miestä, jonon olin todella rakastunut ja meillä synkkasi todella hyvin. Seurustelimmekin vähän aikaa, mutta sitten mies osoittautui kuitenkin sitoutumiskammoiseksi ja petti luottamukseni toistuvasti. Olemme edelleen tapailleet melko säännöllisesti kaveripohjalta, mutta on todella epävarmaa, voiko välillemme enää ikinä tulla mitään vakavampaa, koska mies on todella epävakaa ja ei kykene sitoutumaan. Silti hänen kanssaan on hyvä olla ja hän on sanonut, että välittää minusta paljon, vaikkei suhteemme näytä etenevän mihinkään. Mies myös toistuvasti tekee ohareita ja hänen mielenliikkeitään on mahdotonta seurata. Mies väläyttelee säännöllisesti mahdollisuutta yhteenpaluusta, mutta ne ovat aina vain puheita, eikä hän koskaan tee konkreettisia tekoja asian eteen.

Tapasin viime viikolla ihanan miehen ja meillä oli täydelliset ensitreffit. Mies on juuri sellainen, jonkalaisesta haaveilin, ennen kuin tapasin exäni (jonka kanssa taas meillä ei ole hirveästi yhteisiä mielenkiinnonkohteita). Silti en vain kykene ihastumaan tähän uuteen mieheen, vaikka hän on paljon sopivampi minulle, paremman näköinen, älykkäämpi jne kuin exäni. Mikä avuksi? Miten saan exän mielestäni? Jotenkin edelleen elättelen toiveita, että voisimme olla vielä pariskunta exäni kanssa, vaikka hän on täysin mahdoton ihminen ja suhteemme olisi hirveä. Toisin kuin tämän uuden miehen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen, joka ei tiedä mitä haluaa. Pysy patjana sille ensimmäiselle vaan.

Vierailija
2/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies taitaa olla sinulle pelkkä laastari. Älä revi häntä mukaan omaan sekoiluusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala leikkiä uuden kanssa, jos et kerran ole ihastunut - ja sinähän et ole, koska edelleen mietit eksääsi. Särjet vain miehen sydämen, kun hairahdut pian taas eksän matkaan.

Vierailija
4/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy.

Vierailija
5/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphaleski. Kun on kerran maistanu tulista chilikastiketta ei normaali nakkikastike enää tunnu miltään.

Hommaa kissa. 

Vierailija
6/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun kirjoittamani teksti. Mulla siis oli aivan sama tilanne. Olin jotenkin aivan koukussa tuohon kusipäiseen exään ja siedin vaikka minkälaista p*skaa. Kuvittelin olevani hänen kanssaan suhteessa, mutta erosimme lopulta, koska mies jäi kiinni treffiseuran etsimisestä netissä. Silti olisin varmaan halunnut jatkaa hänen kanssaan, mutta hän lopetti suhteen itse. Oli siis tavallaan "helppo" päästä hänestä irti, koska hän ei itse enää halunnut suhdetta jatkaa (ilmeisesti nolotti, että kaikista vakuutteluistaan huolimatta oli juuri niin epäluotettava kuin olin epäillyt). En itsekään takaisin ruikuttanut, mutta elättelin toiveita, että hän "tulisi järkeensä" ja tajuaisi mitä minussa menetti.

Tapasin toisen miehen, juuri sellaisen ihanan, kiltin, joka tuntui täyttävän kaikki toiveeni miehen suhteen. Kävimme treffeillä, enkä tuntenut sitä vaadittavaa "kipinää", kaipasin exää ja meidän välistä kemiaa ja olin surullinen, kun en tuntenutkaan vastaavaa tämän uuden miehen kanssa. Jatkoin kuitenkin yhteydenpitoa hänen kanssaan ja kas kummaa, pikkuhiljaa tämä mies onnistui valloittamaan sydämeni. Vielä toisillakaan treffeillä en tuntenut "mitään", mutta nyt, kuukautta myöhemmin, tilanne on kääntynyt ihan toiseksi. Tunnen olevani joka päivä todella onnellinen, ei mitään epävarmuutta ja jatkuvaa v*tutusta, mitä exän kanssa oli. Kiitän itseäni joka päivä siitä, että pidin tämän uuden miehen elämässäni enkä luovuttanut, vaikken aluksi tuntenutkaan "mitään". Nyt ahdistaa ajatuskin siitä, että jaksoin exää ja hänen temppujaan niinkin kauan enkä kaipaa häntä enää yhtään!

Vierailija
7/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu jännitys ja jännät käänteet. Epävakaiden ihmisten kanssa ei aika käy tylsäksi, koska ei ole sellaista ennakoitavuutta. Tulet kyllästymään nykyiseen ja palaat vielä sen kuspää exän kanssa yhteen.

Vierailija
8/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tämäkin jättää sinut, koska ajatuksesi ovat aina muualla.

Vierailija
9/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulisi ymmärtää mikä on sinulle hyväksi. Kusipään kanssa eläminen on vuoristorataa, syviä pettymyksiä, mutta sitten hyvät päivät ovat juuri sen alamäen aiheuttaman kontrastin vuoksi aivan ihania. Olet koukussa tuohon tunteiden vuoristorataan. Oma pääsi sen aiheuttaa. Sen exän vika se ei ole.

Olen aina sanonut, että ihmistä kohdellaan, kuten hän ANTAA itseään kohdeltavan. Jos et halua paskaa niskaan, ÄLÄ OTA SITÄ. Jos et halua pettymyksiä ja murhetta, lähde pois sen ihmisen luota, joka sitä aiheuttaa. Mikään taho ei sinua pakota sietämään huonoa kohtelua, olet siinä täysin vapaaehtoisesti. 

Vierailija
10/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota kumpaakaan. Epävakaa tai epäkiinnostava...ei noista suhteista mitään tule.

Vierailija
11/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos järkevistä sanoista! Etenkin 6 ja 9! Ei kai tässä muu auta kuin tapailla tätä ihanaa miestä ja toivoa että tunteet herää... Hän on kyllä todella komea, kohtelias, ihana ja kaikilla tavoilla hänen elämänsä on kunnossa, toisin kuin exälläni, jolla on koko ajan mitä ihmeellisimpiä kriisejä menossa. Exäni on kyllä rikkaasta perheestä ja elää jännittävää elämää, mutta hän on myös aivan mahdoton ihmisenä ja kumppanina, eikä pysty sitoutumaan mihinkään.

AP

Vierailija
12/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotenkin mahdollista kääntää noita tunteitasi inhoksi exää kohtaan? Kun mietit häntä kaivaten ja sitten mieleen tulee joku temppu minkä hän sinulle teki esim. feidasi, petti luottamuksen, mitä mietit? Oletko vihainen vai anteeksiantava?

Itselleni oli hirveän vaikeaa päästä exästä yli. Tämä oli täysi kusipää ja lopulta viimeinen niitti tuli vastaan ja lopetin suhteen. Exä laittoi kaipuuviestejä ja lupaili kaiken muuttuvan ja minä kihisin raivosta, että eikö se saamarin sika välitä musta oikeasti yhtään kun tekee noita temppuja ja miksi hän vain puhuu, mutta ei tee mitään. Sitten häpesin itseäni ja tunteitani. Ja nyt on tunteet kuollut ja jäljellä pelkkä ällötys kyseistä exää kohtaan. Kyllä siitä on mahdollista päästä yli kun vain hyväksyy sen, että ei ihminen joka välittää tekisi mulle näin tai noin.

Vierailija
13/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti hyvin nuori joka kuvittelee taivaita exän kanssa, vaikka käytännössä lähestyy likaviemärin pohjaa muutamassa vuodessa exän kanssa.

Vierailija
14/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tämä uusi mies ei missään nimessä ole edes epäkiinnostava, jostain syystä tunteet eivät vain ole syttyneet! Ennen hän olisi varmasti ollut unelmamieheni ja siksi juuri ihmettelen, miksi eivät herää. Mies on vieläpä TODELLA kinnostunut minusta ja laittelee viestejä paljon, ehdottelee uusia treffejä jne. Hän on todella supliikki, komea, hänellä on paljon kavereita ja samoja mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia kuin minulla. En vain tajua, miksi silti exä pyörii mielessä!

Vierailija
15/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen, joka ei tiedä mitä haluaa. Pysy patjana sille ensimmäiselle vaan.

´Jep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme kaikki osapuolet noin kolmekymppisiä, aikuisia ihmisiä, ei enää mitään teinejä. Ap

Vierailija
17/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos järkevistä sanoista! Etenkin 6 ja 9! Ei kai tässä muu auta kuin tapailla tätä ihanaa miestä ja toivoa että tunteet herää... Hän on kyllä todella komea, kohtelias, ihana ja kaikilla tavoilla hänen elämänsä on kunnossa, toisin kuin exälläni, jolla on koko ajan mitä ihmeellisimpiä kriisejä menossa. Exäni on kyllä rikkaasta perheestä ja elää jännittävää elämää, mutta hän on myös aivan mahdoton ihmisenä ja kumppanina, eikä pysty sitoutumaan mihinkään.

AP

Jos sen teet, niin kerro miehelle suoraan mihin on lähdössä. Tuollainen jos tulisi myöhemmin ilmi, niin lähtisi nainen kävelemään vauhdilla

Vierailija
18/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotenkin mahdollista kääntää noita tunteitasi inhoksi exää kohtaan? Kun mietit häntä kaivaten ja sitten mieleen tulee joku temppu minkä hän sinulle teki esim. feidasi, petti luottamuksen, mitä mietit? Oletko vihainen vai anteeksiantava?

Itselleni oli hirveän vaikeaa päästä exästä yli. Tämä oli täysi kusipää ja lopulta viimeinen niitti tuli vastaan ja lopetin suhteen. Exä laittoi kaipuuviestejä ja lupaili kaiken muuttuvan ja minä kihisin raivosta, että eikö se saamarin sika välitä musta oikeasti yhtään kun tekee noita temppuja ja miksi hän vain puhuu, mutta ei tee mitään. Sitten häpesin itseäni ja tunteitani. Ja nyt on tunteet kuollut ja jäljellä pelkkä ällötys kyseistä exää kohtaan. Kyllä siitä on mahdollista päästä yli kun vain hyväksyy sen, että ei ihminen joka välittää tekisi mulle näin tai noin.

Mulla oli myös samanlainen tilanne, ja loukkasin paria seurustelukumppania valitsemalla aina sittenkin kusipääeksän. Mutta eksän viehätys katosi yksinkertaisella tempulla: valitsin hänet ja annoin hänen loukata minua niin kauan, etten voinut tuntea häntä kohtaan enää mitään positiivista. Nykyään hänestä näkemäni seksiunetkin ovat painajaisia.

Vierailija
19/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on vain jäänyt joku päähänpinttymä siitä millainen exäsi olisi VOINUT olla ja millaiseksi hänet kuvittelit prinsessaharhoissasi. Oikeasti hän on sinulle ja sinun mielenterveydellesi haitaksi.

Itsekin sitä on roikkunut p*skassa suhteessa liian kauan, koska ei vaan halunnut uskoa sitä todeksi, että joku nyt tahallaan haluaa loukata ja kun toinen oli niin pirun hyvä manipuloimaan.

Onneksi pääsin eroon ja onneksi tapasin nykyisen mieheni, joka on aivan toista maata! Ei tarvitse enää pelätä yksinäisiä viikonloppuja, kun äijä lähtee heti töistä päästyään kavereiden kanssa ryypylle ilmoittamatta mitään ja tulee joskus sunnuntaina nukkumaan krapulaansa. Minulle ihan uusi juttu on, että asioista sovitaan yhdessä ja jos johonkin haluaa mennä, niin asiasta kyllä ilmoitetaan eikä vaan lähdetä.

Vierailija
20/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Sinun tulisi ymmärtää mikä on sinulle hyväksi. Kusipään kanssa eläminen on vuoristorataa, syviä pettymyksiä, mutta sitten hyvät päivät ovat juuri sen alamäen aiheuttaman kontrastin vuoksi aivan ihania. Olet koukussa tuohon tunteiden vuoristorataan. Oma pääsi sen aiheuttaa. Sen exän vika se ei ole.

Olen aina sanonut, että ihmistä kohdellaan, kuten hän ANTAA itseään kohdeltavan. Jos et halua paskaa niskaan, ÄLÄ OTA SITÄ. Jos et halua pettymyksiä ja murhetta, lähde pois sen ihmisen luota, joka sitä aiheuttaa. Mikään taho ei sinua pakota sietämään huonoa kohtelua, olet siinä täysin vapaaehtoisesti. 

Tämä on NIIIIIN fiksusti sanottu! Minä ainakin olin nimenomaan koukussa siihen tunteiden vuoristorataan. Ne hyvät hetket, vaikka harvoja olivatkin, tuntuivat niiiiin hyvältä sen alamäen jälkeen. Nyt kun on löytynyt parempi mies, jonka kanssa tuota vuoristorataa ei ole, vaan elämä on tasaisen ihanaa, ahdistun kun mietinkin entistä elämääni exän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme