Miksi pettämisestä niin hirmusti tykkäävät suharit eivät vain voi lennellä sinkkuna vapaasti?
Miksi pitää tollasten puupäiden aina etsiä vierelle se aisankannattaja jota saa pettää oikein pitkän kaavan mukaan ja loukata mahdollisimman härskisti ?
Miksi on pakko houkutella aina joku viaton parisuhteeseen kanssaan kärsimään, jos on ihan pakko valehdella, olla huikentelevainen eikä pysty aidosti sitoutumaan/kiintymään?
Voisiko joku sarjapettäjä kerrankin vastata mitä virkaa tai arvoa sillä parisuhteella teille on?
Kommentit (51)
Minäkin tunnen yhden sarjapettäjän. Oli eksän kaveri. Pieni mies jolla ei ollut itsetuntoa ollenkaan ja sitä kompensoi leveillä jutuilla. Hänellä oli perhe jossa ainakin kolme lasta ja koko ajan joku sivusuhde meneillään. Kun erosin eksästä ja pätkin suhteet sinnepäin, kirjoitin tälle taaville että tiedän hänen tempuistaan enemmän kuin hän ikinä haluaisi. Käytti esim. eksääni alibina, ja luultavasti myös toisinpäin. En viitsinyt ajatella tyyppiä sen enempää, mutta luultavasti hän odottaa vieläkin että käräytän hänet vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni mies on vapaa kylvämään siementä missä vain. Naisen ongelma on taas se, että hän voi tulla raskaaksi.
Siksi naisten pettämiseen tulee suhtautua vähän vakavammin.
Zinkkiz
Raskaus ei ole ainoa seuraus suojaamattomasta sukupuoliyhdynnästä.
Juuri kertoi tutkija iltiksessä että hiv-tapauksista huolimatta thaikuissa maksettuja käyttäviä miesturisteja valistetaan ihan yleisesti vaan pesaisemaan vehkeensä Listerinillä toimituksen jälkeen, se kuulemma riittää suojaksi tartuntoja vastaan.
Kauppojen hyllyt sitten notkuivat tätä Listerin-suuvettä ja suomessa miehet ihmttlevät miksei toisia treffejä tule jos mainitsevat tykkäävänsä lomailla tyyliin thaimaa.
Minä olen sinkku, mutta koska en halua parisuhdetta tai yhteisiä öitä, panen vain ukkomiesten kanssa. Vaimo tai lapset eivät ole minun ongelmani vaan niiden miesten. Minua ei kiinnosta onko kulissiliitto vai pihtaako vaimo (treffipalstojen äijistä 98% väittää noin)
Minä saan hyvää seksiä kun haluan ja muun ajan saan olla rauhassa. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinkku, mutta koska en halua parisuhdetta tai yhteisiä öitä, panen vain ukkomiesten kanssa. Vaimo tai lapset eivät ole minun ongelmani vaan niiden miesten. Minua ei kiinnosta onko kulissiliitto vai pihtaako vaimo (treffipalstojen äijistä 98% väittää noin)
Zinkkiksellä on tainnut palstalaisista ainoana olla nukkumaanmenoaika heti Pikku Kakkosen jälkeen, kun ei ketään muuta ole hereillä.
On hyvä käsittää, että esiaviolliset suhteet ovat pettämistä tulevaa puolisoa kohtaan.
No kyllähän aika moni lentääkin. Kyllä tuolla tosielämässä pyörii suuri joukko sellaisia miehiä ja naisia, jotka panevat ristiin toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olla sitten avoimessa parisuhteessa sellaisen kanssa jolle se on ok. Pettäminen on väärin, jos ei halua sitoutua vain yhteen kumppaniin niin asiasta pitää olla rehellinen ja toimia sen mukaan.
Avoin parisuhde on jo käsitteenä pöljä. Vain taivas avoinna, kumpikaan ei korvaansa lotkauta "kunhan tuut kotio yöksi einari!" hah hah.
Sama kuin asuis kämppiksen kanssa jonka kanssa jakaa talouden mutta käy paneskelemassa muualla.
Ihan sama olla sinkku joka on samalla kämppiksenä jonkun FwB (friends with benefits)-tyypin kanssa.
Avoin parisuhde perustuu siihen, että kumppanista välitetään.
Ei tosin kaikilla. On myös niitä joilla se on cherry picking.
Omasta mielestäni mitään avoimia parisuhteita ei ole, vaan jos on yhteinen kiintymys niin pysytään yhdessä ja mitään esteitä ei ole.
Jos sitä toista rakastaa, niin kotiin tullaan sen takia, että siitä toisesta välitetään.
Zinkkiz
Totuus avoimesta parisuhteessa tässä:
avoin parisuhde on suhde, missä on leipäännytty tylsään kumppaniin, mutta ollaan mukavuudenhaluisia koska toinen on kuin lempi nojatuoli, ihan kiva ja mukava kellahtaa vuosien tottumuksesta siihen.
Ollaan siis avoimssa parisuhtessa sen aikaa kunnes etsintä johtaa siihn että löytää paremman. Sen jälkeen sanotaan hyvästit avoimelle parisuhteelle ja aloitetaan perinteinen parisuhde uuden kanssa jonka kanssa moinen avoimuus ei tule kuuloonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet vähän väärässä. Niiden miesten avioliitto ja seksielämä on kulahtanut ihan syystä.
Ei ne todellakaan ole parhaita miehiä, vaan tyydyt nimenomaan jämiin.
Zinkkiz
Enhän sanonut parhaista miehistä mitään. Hyvän seksin lie jokainen määrittelee tavallaan ja jos seksi ei ole hyvää, mies saa jäädä kertapanoksi.
Jämiähän ne on, moneen kertaan käytettyjä. Vonkaavat joka treffipalstalla ja panevat ketä vaan. En nimittäin usko tarinoita pihtaavasta vaimosta tai kulissiliitosta yhtään sen enempää kuin että on vain yksi avioliiton ulkopuolinen suhde aiemmin, mutta se päättyi kun nainen muutti toiselle paikkakunnalle. Tässä maassa on hitonmoinen liikkuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että ukkomieht ovat helppoja saaliita, persoja huomionosoituksille ja moni puutteessa.
Pelkästään ukkomiehiä harrastavat ovat näitä jotka muka "ei halua parisuhdetta tai pestä kenenkään sukkia, laadidaa" vaikka todellisuudessa heillä ei ole yhtään mitään saumaa parisuhde tai sinkkumarkkinoilla ja ukkomiehet ovat siksi helppoja nakkeja kun eivät ole kovin kranttuja kunhan seksi sujuu eikä tarvi edes maksaa niin vaimokaan ei ihmettel tiliotteelle ilmistynitä yllättäviä menoja. Win-win. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olla sitten avoimessa parisuhteessa sellaisen kanssa jolle se on ok. Pettäminen on väärin, jos ei halua sitoutua vain yhteen kumppaniin niin asiasta pitää olla rehellinen ja toimia sen mukaan.
Avoin parisuhde on jo käsitteenä pöljä. Vain taivas avoinna, kumpikaan ei korvaansa lotkauta "kunhan tuut kotio yöksi einari!" hah hah.
Sama kuin asuis kämppiksen kanssa jonka kanssa jakaa talouden mutta käy paneskelemassa muualla.
Ihan sama olla sinkku joka on samalla kämppiksenä jonkun FwB (friends with benefits)-tyypin kanssa.
Avoin parisuhde perustuu siihen, että kumppanista välitetään.
Ei tosin kaikilla. On myös niitä joilla se on cherry picking.
Omasta mielestäni mitään avoimia parisuhteita ei ole, vaan jos on yhteinen kiintymys niin pysytään yhdessä ja mitään esteitä ei ole.
Jos sitä toista rakastaa, niin kotiin tullaan sen takia, että siitä toisesta välitetään.
Zinkkiz
Mitä tarkoittaa "cherry picking"?
Terveisin maalaistyttö-Martta Kihniöltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet vähän väärässä. Niiden miesten avioliitto ja seksielämä on kulahtanut ihan syystä.
Ei ne todellakaan ole parhaita miehiä, vaan tyydyt nimenomaan jämiin.
Zinkkiz
Enhän sanonut parhaista miehistä mitään. Hyvän seksin lie jokainen määrittelee tavallaan ja jos seksi ei ole hyvää, mies saa jäädä kertapanoksi.
Jämiähän ne on, moneen kertaan käytettyjä. Vonkaavat joka treffipalstalla ja panevat ketä vaan. En nimittäin usko tarinoita pihtaavasta vaimosta tai kulissiliitosta yhtään sen enempää kuin että on vain yksi avioliiton ulkopuolinen suhde aiemmin, mutta se päättyi kun nainen muutti toiselle paikkakunnalle. Tässä maassa on hitonmoinen liikkuvuus.
No se on sun valinta, jos sä valitset miehiä joille muut naiset on jo kylmenneet.
En kuitenkaan kovin korkeaa tasoa näe näissä miehissä.
Näin miehenä ne halutuimmat miehet ovat yleensä parhaita, mutta sinä valitset kaikkein heikoimpia.
Jokainen tyylillään, mutta jos olisin sinä ja valitsisin kaikkein heikoimpia naisia, niin olisin kyllä asiasta ihan hiljaa ..
Zinkkiz
Onko sitten naiset vai miehet kylmenneet, sitähän ei tiedä kuin sen edellisen suhteen osapuolet. Eikähän se suhde ole välttämättä edes päättynyt tai kylmennyt.
Mistäs luulet tietäväsi laadunvalvonnastani tai vaatimuksistani? En kai sentään sanonut että jokainen kelpaa? Kerroin vain huomioitani. Kai jokaiselle joskus osuu kohdalle ihminen, jonka kanssa homma vaan ei toimi. Esim. sinun kaltaisesi kanssa tuskin jaksaisin kovin kauaa kasvotusten keskustella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni mies on vapaa kylvämään siementä missä vain. Naisen ongelma on taas se, että hän voi tulla raskaaksi.
Siksi naisten pettämiseen tulee suhtautua vähän vakavammin.
Zinkkiz
Raskaus ei ole ainoa seuraus suojaamattomasta sukupuoliyhdynnästä.
Juuri kertoi tutkija iltiksessä että hiv-tapauksista huolimatta thaikuissa maksettuja käyttäviä miesturisteja valistetaan ihan yleisesti vaan pesaisemaan vehkeensä Listerinillä toimituksen jälkeen, se kuulemma riittää suojaksi tartuntoja vastaan.
Kauppojen hyllyt sitten notkuivat tätä Listerin-suuvettä ja suomessa miehet ihmttlevät miksei toisia treffejä tule jos mainitsevat tykkäävänsä lomailla tyyliin thaimaa.
Naiset eivät ole rationaalisia. Mun kaveri otti thaimaalaisen tyttöystävän ja joo, olisi saanut melkein kenet tahansa suomalaisen muijan.
Itselläni prosentit pyörivät vain 50-70% välillä.
Luuletko sä oikeasti, että kaverini prosentit on nyt laskeneet? No ei ole. Naiset ottavat komean miehen koska vaan.
Zinkkiz
Kysymys ei ollut komeista miehistä, vaan miehistä jotka painavat randomina surutta paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että ukkomieht ovat helppoja saaliita, persoja huomionosoituksille ja moni puutteessa.
Pelkästään ukkomiehiä harrastavat ovat näitä jotka muka "ei halua parisuhdetta tai pestä kenenkään sukkia, laadidaa" vaikka todellisuudessa heillä ei ole yhtään mitään saumaa parisuhde tai sinkkumarkkinoilla ja ukkomiehet ovat siksi helppoja nakkeja kun eivät ole kovin kranttuja kunhan seksi sujuu eikä tarvi edes maksaa niin vaimokaan ei ihmettel tiliotteelle ilmistynitä yllättäviä menoja. Win-win. Just.
Toiset kun ei sitä parisuhdetta edes halua eikä perhe-elämä ole unelmien täyttymys.Riittävän monesti on joku sinkkumies alkanut kantaa hammasharja asuntooni tai halunnut jäädä yöksi vaikka olen hyvin selvästi sanonut että tänne et jää. En siedä muita ihmisiä kotonani, haluan olla kotonani ihan kuten haluan ajattelematta tai huomioimatta muita. Siksi ukkomiehet on parempia. Eivät jää nurkkiin mutta seksiä saa kun semmoista haluaa.
Omaa kokemusta asiasta ei ole, mutta luulen kyllä, että ei monikaan tarkoituksella lähde pettäjäksi. Eli aluksi kuvitellaan , että pystyy normaaliin parisuhteeseen, mutta sitten syystä tai toisesta se uskollisuus ei onnistu. Tilaisuus tekee varkaan tai sitten perustelee uskottomuuttaan sillä että kun se oma kumppani on semmoinen ja tämmöinen niin mä voin panna muitakin. Luulisi kyllä ,että kun pettää kerran ja ei jää kiinni niin aina on helpompi tehdä se uudelleen. Tokihan se perhe antaa miehelle tietyn statuksen ja vakaamman maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset kun ei sitä parisuhdetta edes halua eikä perhe-elämä ole unelmien täyttymys.Riittävän monesti on joku sinkkumies alkanut kantaa hammasharja asuntooni tai halunnut jäädä yöksi vaikka olen hyvin selvästi sanonut että tänne et jää. En siedä muita ihmisiä kotonani, haluan olla kotonani ihan kuten haluan ajattelematta tai huomioimatta muita. Siksi ukkomiehet on parempia. Eivät jää nurkkiin mutta seksiä saa kun semmoista haluaa.
Miksi ihmeessä sie et osta itelles semmottista tiltoa ja opettele käyttöohjet? Voi likkariepu siuta ko ventovierhaat ukonretkut suattaapi olla arvaamattomia kun et tunne sen kummemmin taustoja ketä jyystelet ja piästät ihollesi? Varsinki eukkojansa pettävillä äijänketaleilla on monasti muitakin asijoita vituralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vanhemmilla pettäjämiehillä on paljon asennetta, että vaimo pitää olla, kuuluu kunnon miehen kuvaan. Monilla vanhemmilla pareilla omituisia kulisseja.
Tulee helposti mieleen että gubbella erektio-ongelmia jos vaimo liihottaa hattivatista hattivattiin.
Tai kulissiavioliitto missä mies kaapissa ja tykkäisi olla La Hombre, muttei jostain syystä ole mahdollista.
Vaikka näin ei välttämättä olisikaan niin porukat ajattelee noin.
Kaikki säälii aisankannattajaa. Valitettavasti se on pettämisen tragedia että viaton kärsii aina eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sie et osta itelles semmottista tiltoa ja opettele käyttöohjet? Voi likkariepu siuta ko ventovierhaat ukonretkut suattaapi olla arvaamattomia kun et tunne sen kummemmin taustoja ketä jyystelet ja piästät ihollesi? Varsinki eukkojansa pettävillä äijänketaleilla on monasti muitakin asijoita vituralla.
Mitenkä niin en tunne? En sentään hanki mitään pikapanotreffejä, kyllä ne kaikki on ihan tuttuja muistakin piireistä kuin sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä niin en tunne? En sentään hanki mitään pikapanotreffejä, kyllä ne kaikki on ihan tuttuja muistakin piireistä kuin sängystä.
No ei se sitten mitään jos ukkomisjyystäjät on tuttuja piireistä.
"No kun se toinen niin kovasti välittää ja haluaa suhteen, ja kai siihen itsekin kiintyy. Kyllä jokainen mies joskus haluaa muuta naista kuin omaansa!"