Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin oivalluksesi pärjätä itsesi kanssa elämässä?

Vierailija
10.01.2019 |

Aloitan.

Tulevaisuuteen voin vaikuttaa, en menneisyyteen. Elä hetkessä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen vastaanottaminen elämään <3

Vierailija
2/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaika pelkkkää lamaaa. Lukumiehet pärjäää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota itseltäsi täydellisyyttä. Me ollaan jokainen ihmisiä ja virheet kuuluvat elämään.

Vierailija
4/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä enemmän kuin syöt.

Vierailija
5/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä olla muita parempi.

Vierailija
6/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia tunteita, vaikeitakin, kannattaa kuunnella.

Vierailija
7/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vihdoin opiskella alaa jolle oli (on) kysyntää. Kivisen tien kävin mutta lopussa kiitos seisoo.

Vierailija
8/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla rakastava hyvä ystävä itselleen ja yrittää pitää itsestään mahdollisimman hyvää huolta. Silloin jaksaa antaa enemmän muillekin.

Vierailija
9/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin jo varsin pienenä tyttönä että jokainen on oman onnensa seppä.

Kukaan ei valmista tuo eteen. On oltava tahtoa ja uskoa siihen että pärjään. Luotan vain itseeni, se on ollut hyvin tärkeä oppi! 

Mitän ei saa jos ei uskalla yrittää. Ei tarkoita sitä että pitää olla kova tai julma. Pitää vain rakastaa itseään ja arvostaa itseään siinä kuin muitakin! Minulla/sinulla on ihan sama oikeus pyrkiä onnellisempaan ja parempaan! Ei ole mikään ihailtava hyve maata maantien kurassa jotta toiset pääsevät kuivin jaloin. Ei myöskään väheksyä ja mollata itseään.

Vierailija
10/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä keskity itseesi, eli unohda egosi.

Näin hävisi sairas esiintymisjännitys ja ihmispelko.

Vierailija
11/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä miellyttää kaikkia, toiselle kun kumartaa niin toiselle pyllistää. Em. liittyen: saat olla juuri sellainen kuin olet/haluat, kunhan et itseäsi ja muita satuta. Puolensa saa ja pitääkin pitää. Liika kiltteys ei kannata. Tässäpä näitä tärkeimpiä oivalluksia.

12/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä kysymys ja mainioita vastauksia!

Ehkä se kultainen sääntö on tärkein: kohtele toisia hyvin, kuten toivoisit itseäsikin kohdeltavan, älä etuile, älä pidä itseäsi erikoisasemassa, puolusta kaikkien yhtäläisiä oikeuksia kussakin tilanteessa.

Itse huomaan painottavani myös läsnäolon kykyä. Jos koko ajan toivoisi jonkin asian olevan toisin, odottaa jotain parempaa tms, menettää paljon.  Mikä on riittävästi, on joskus tärkeämpi kysymys kuin mitä pitäisi saada lisää.

Mulle myös kohtuuden käsite ja ylimalkaan reiluus on tärkeää.

Oi, tähän voisi vastata  vaikka kuinka erilaisin näkökulmin! 

Vierailija
13/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat on rakkautta. En ole woman understanding. Intuitioon kantsii luottaa. Kun hallitsee itsensä ei tarvitse hallita muita. Omista arvoista ei tingitä. Ei kannata jäädä tuleen makaamaan. Siperia opettaa kylmyyden. Halaus voi pelastaa päivän.

Kun löytää pitää etsiä.

Anteeksi kannattaa antaa mutta kokemus tulisi muistaa.

Vierailija
14/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ja varsinkaan itseään ei pidä ottaa niin hemmetin vakavasti.

Vierailija
15/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä antaa tietyt raamit, ja sen jälkeen on valintakysymys, elääkö lasi puoliksi tyhjänä vai puoliksi täynnä.

Vierailija
16/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psytyä päättämään itse omasta identiteetistäni;

Pelottava mutta samalla huojentava tieto, ettei se "minä" perustukkaan muiden muistoihin tai mielikuviin minusta, voin sen itse määrittää ja itseeni tutustua, kehittää ns. luoda, muut eivät sitä puolestani voi tehdä. Se on myös ainoa asia maailmassa, mikä ei ikinä muutu tai katoa, se on niin sanotusti ainoa ksokematon asia ihmisessä. Sen voi välillä hukata, mutta siellä se kuitenkin on löydettävissä.

Keskeneräisyyden hyväksyminen itseltäni. En enää epätoivoisesti yritä saavuttaa sitä täydellistä tilaa, koska sitä ei koskaan tule, jos tulisi, kehittyminen loppuisi ja sekös olisikin vasta tylsää elämää.

Vierailija
17/17 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pelkäsin esiintymistä, mokailua ja oikeastaan kaikkea ihmisten kanssa olemista. Sittemmin tajusin, että kukaan ei enää jälkeenpäin muistele, mitä olen sanonut ja tehnyt. Jos sattuvat muistamaan, vaikkapa jos olen sekoillut sanoissani, he eivät pidä sitä yhtään minään. Sellaista sattuu kaikille. Muilla ihmisillä on tarpeeksi ajateltavaa ajatellessaan omia tekemisiään. Luulenko olevani niin äärimmäisen mielenkiintoinen ja keskeinen ihminen, että ihmiset jaksaisivat ajatella menneitä tekemisiäni kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen??? Tämä ajatus helpotti, ja uskallan jo mokailla ja nauraa vain sille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme