Mitä ajattelet ihmisestä joka valitsee asuntoonsa mieluummin parvekkeen kuin saunan?
Mun mielestä ihan outoa valita parveke. Kyllä sauna on tärkeämpi ja kuuluu suomalaiseeen kotiin.
Kommentit (30)
Minä valitsin parvekkeen. Pienehkö kerrotalon sauna tuntui turhalta taloyhtiössä, jossa on hyvä asukkaiden käyettävissä oleva sauna riittää tarpeisiini. Olen asunut myös joitain aikoja ulkomailla (Keski-Euroopassa ja Jenkeissä en muista kuin yhden itselleni läheisen perheen jolla oli tuolloin oma sauna -ja on edelleen, samalla tavoin ymmärrettynä, mitä Suomessa ymmärretään sauna.
Fiksu valinta. Sauna krs- ja rivitalossa on jo kuolleena syntynyt idea, jos kysymys on alle 150m2 huoneistosta ja saunan pinta-ala 2-3m2. Saunan neliöt maksavat maltaita, jos vertaa niitä käyttöön.
Minulta löytyi molemmat - lasitettu parveke ja sauna, mutta ensitöikseni remontoin saunasta vaatehuoneen, kun taloyhtiössä on erinomainen sauna, jonka saa tarvittaessa käyttöön milloin tahansa, vakiovuorojen lisäksi.
Oikea sauna lämmitetään puilla, sähkösaunat ovat täysiä turhakkeita
Miten parveke sulkee pois saunan tai päinvastoin?
Tupakoitsija tietenkin valitsee parvekkeen. Saunassa on huonompi polttaa tupakkaa.
En ajattele mitään, ei kiinnosta, mitä väliä. Naurettavia nämä jatkuvat kyselyt "mitä ajattelet ihmisestä joka..." ja sitten joku tällainen ihan merkityksetön asia :D
että se tykkää enemmän parvekkeesta kuin saunasta
Että järkevä ihminen on. Saunaan pääsee taloyhtiönkin saunaan.
Kerrostalo saunat on surkeita Fiksu valitsee parvekkeen. Saunon mökillä kunnon rantasaunassa.
En sauno. En hiihdä. En juo kahvia. En seuraa jääkiekkoa. En syö makkaraa. Ja ihan supisuomalainen.