Jäätävä elekieli Halla-ahon ja Terhon välillä A-studiossa
Varsinkin Halla-aho suhtautuu Terhoon todella nuivasti, näkee ihan selvästi.
Kommentit (39)
Niin ja tosi hyvä toimittaja tämä Olli Seuri kyllä. Paljon parempi kuin Jan Andersson. Onhan toki palkittu toimittaja.
Demarilla petti pokka äsken kun puhuttiin soinista ja sinisistä XD
Vierailija kirjoitti:
Kehen Halla-aho ei suhtautuisi nuivasti?
Ei esim. Kumpula-Natriin suhtaudu yhtä nuivasti kuin Terhoon.
Terho näyttää nykyään äksyltä ja nurkkaan ahdetulta puudelilta. Mitä ihmettä on tapahtunut lupaavalle ja komealle miehelle?
Joitain ihmisiä kiehtoo valtavasti muiden ihmisten väliset ristiriidat. Asioista viis, mutta onko ihmisten välillä havaittavissa jännitteitä?
Tällainen on Sampo Terho: Hävisi Halla-aholle, twiittasi "Yhdessä eteenpäin" ja lähti menemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, itse olen toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioista ovat eri mieltä mutta muuten ei suhtautuminen ole niin kalseaa.
Jos nuo poliitikot laittaisi riviin, niin he olisivat silti yhdessä hoikempia kuin Soini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä on. Jussi suhtautuu pälyilevästi kaikkiin ihmisiin.
Ihan samalla tavalla suhtautuu muihinkin keskustelijoihin. Älkää nyt taas ylianalysoiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä on. Jussi suhtautuu pälyilevästi kaikkiin ihmisiin.
Pitää lukea ihmistä tarkasti! Kyllä sitä näkee pienistä asioista paljon.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tosi hyvä toimittaja tämä Olli Seuri kyllä. Paljon parempi kuin Jan Andersson. Onhan toki palkittu toimittaja.
Oli kyllä loistava toimittaja! Aina pidin Jan Anderssonia puolueellisena öykkärinä ja nyt homma pysyi asiallisena liki loppuun asti. Ja se johtui siitä, että toimittaja itse oli ERITTÄIN asiallinen ja reagoi siihen, että jos esimerkiksi jossain asiakysymyksessä muut hiillostivat yhtä, niin annettiin sitten reilusti aikaa vastata kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin Halla-aho suhtautuu Terhoon todella nuivasti, näkee ihan selvästi.
Mitä väliä sillä on? Terho teki temput, joten miksi heidän pitäisi olla ystäviä. Käyttäytyvät kuitenkin asiallisesti ja se on hyvä asia.
Nuo Siniset ovat kaikille pelkkää ilmaa ja tyhjä arpa.
Ei niihin kannata ruutia haaskata. 2 kk ja ne ovat takaisin rahvasta itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä loistava toimittaja! Aina pidin Jan Anderssonia puolueellisena öykkärinä ja nyt homma pysyi asiallisena liki loppuun asti. Ja se johtui siitä, että toimittaja itse oli ERITTÄIN asiallinen ja reagoi siihen, että jos esimerkiksi jossain asiakysymyksessä muut hiillostivat yhtä, niin annettiin sitten reilusti aikaa vastata kaikille.
Seuri myös perehtynyt kunnolla aiheeseen eli tehnyt selvästi taustatöitä. Ihan eri kaliiberia kuin Andersson. Lisäksi tosiaan kohtelee kaikkia keskustelijoita erittäin asiallisesti eikä korosta kuitenkaan omaa rooliaan niin kuin Andersson teki koko ajan. Ja antaa myös aikaa vastata sopivasti eikä keskeytä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Terho näyttää nykyään äksyltä ja nurkkaan ahdetulta puudelilta. Mitä ihmettä on tapahtunut lupaavalle ja komealle miehelle?
Milloin näit muka Sammossa sellaisen?