Kertokaa minulle feminismin historiasta
Onko feminismin ideologia naisten itse keksimä ja kehittämä vai onko se etupäässä miehisten aivojen tuotos?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lue kirjoja aiheesta?
Suosittele mulle joku hyvä kirja aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset jotka voittivat sodassa määräävät historian median omistuksillaan ja ne kirjat ovat puolueellisia eivätkä kerro totuutta. Feminismi keksittiin 1600-luvulla jo mutta minna cunth oli historian uudelleen kirjoittajien tarina pestäkseen kädet siitä.
Śìmpàşşit saivat aurajokeen turkuun laivan 1600-luvulla ja siellä laivassa oli kameli jonka sisään ihminen teki siemensyöksyn ja kameli synnytti ihmisen suomalaiseen yhteiskuntaan.
Lue vaikka Christine de Pisanin la Cite des Dames (jolla ei ole mitään tkemistä fellinin elokuvan kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset jotka voittivat sodassa määräävät historian median omistuksillaan ja ne kirjat ovat puolueellisia eivätkä kerro totuutta. Feminismi keksittiin 1600-luvulla jo mutta minna cunth oli historian uudelleen kirjoittajien tarina pestäkseen kädet siitä.
Śìmpàşşit saivat aurajokeen turkuun laivan 1600-luvulla ja siellä laivassa oli kameli jonka sisään ihminen teki siemensyöksyn ja kameli synnytti ihmisen suomalaiseen yhteiskuntaan.
Tämä on ihmiskunnan pahuuden lähdettä.
Feminismin lyhyt historia:
Jossain vaiheessa joissain kulttuureissa osa ihmisistä alkoi kannattaa uutta radikaalia ideologiaa siitä, että naisilla pitäisi olla samat poliittiset, taloudelliset, juridiset jne. oikeudet, kuin miehillä.
Myöhemmin joissakin yhteiskunnissa ajatus on saanut enemmistön kannatusta.