Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen konmaritus ärsyttää.

Vierailija
10.01.2019 |

Tapasin ihan normaalin mukavan naisen kaksi vuotta sitten ja olemme siitä asti seurustelleet. Nyt suunnitelmissa on muutto yhteen. Ongelmaksi on muodostunut konmaritusvillitys ja en voi olla huomaamatta kuinka tyttöystäväni laskee jo mitä tavaroistani voi laittaa pois. Oikeastaan minun tavaroistani ei yhteiseen kotiin kelpaa juuri mitään, kuitenkin ostoslistalla on samoja tavaroita. En tahtoisi nipottaa asiasta, mutta nyt näyttää siltä että en ole muuttamassa hänen kanssaan saman asuntoon, koska minulla tulee olla yhtäläinen oikeus päättää kodistamme. V..un kondo!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi ole konmarin vika vaan sen että miehillä on niin karmeita tavaroita.

Mun tyylini on design-klassikoita ja vähän raffimpaa antiikkia sekaisin, exäni olisi halunnut joukkoon 70-luvun värejä, kamppeita ja tekstuureja.

No, lusikat meni jakoon ja nyt sen koti näyttää sen mummolalta. Jossa vaihdettiin sisustus 70-luvulla.

Mitä sitten jos hän pitää siitä? Ei sinun desing-klassikot ole yhtään sen kummoisempia kuin ikean jakkara jos siitä ei pidä. Luuletko että sinun tyylisi on oikeampi kuin jonkun muun?parempi?

En tietenkään.

Näyttääkö sunkin kotisi 70-luvulla uusitulta mummolalta?

Vierailija
22/22 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta sitä että konmarissa käydään läpi omat tavarat, ei se voi sun kaikista tavaroista päättää. :D

Mut yhteenmuutto on toki aina kompromissi ja hyvä parisuhdeharjoitus, monilla kun on tuplana tavaraa. Kannattaa jutella tästä kunnolla jo etukäteen että mitkä on tärkeimpiä tavaroita kummallekin & sit sopia et kumman tavarat tulee mihinkin huoneeseen.

Jos tyttis haluaa asuntoon pelkästään omia tavaroitaan niin taitaa olla merkki siitä ettei kompromisseja oikein osaa tehdä, jolloin lykkäisin yhteenmuuttoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla